Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Vind hem zelf redelijk gelukt, maar ben niet tevreden Wat vinden jullie? Reageren
Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 IMO moet het geel donkerder, daardoor word het onleesbaar Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 IMO moet het geel donkerder, daardoor word het onleesbaar Wat is IMO? Btw, ik zou een oranje gloed over het gele vuur gooien voor het meer vuur effect. Als je er helemaal vuur van wilt maken kan er ook nog lichtgrijs bij voor rook. Bij je naam zou ik een donkerrode gloed erbij doen. Bij beiden Opacity op 50%. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 IMO moet het geel donkerder, daardoor word het onleesbaar Wat is IMO? Btw, ik zou een oranje gloed over het gele vuur gooien voor het meer vuur effect. Als je er helemaal vuur van wilt maken kan er ook nog lichtgrijs bij voor rook. Bij je naam zou ik een donkerrode gloed erbij doen. Bij beiden Opacity op 50%. Hoe krijg je precies kleuren bij een gloed, ik krijg alleen maar een blanke gloed Reageren
Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 IMO: In My Opinion, zuiplap Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Hij is wel leuk gemaakt, enkel zou ik je naam er iets duidelijkers inzetten. Doordat je naam hetzelfde is al de effecten is je signature nog al erg eentonig. Het zou leuker zijn als je je naam een ander effect zou geven wat toch goed bij je achtergrond past dan. Voor de rest heb ik er niet veel op aan te merken, daar zit het volgens mij wel prima. Reageren
Hackman Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Inderdaad vind ik ook dat de kleuren nog al eentonig zijn en dat de tekst amper zichtbaar is. Ik vind zelf dat jou'n sigs nu de verkeerde kant op gaan, eerst waren ze mooi en boekte je voortgang maar nu worden ze wat minder en dat vind ik jammer. Ook vind ik de tekst té groot en ik vind deze ook behoorlijk lijken op je C4D sig die volgens de meeste ook niet goed was gelukt en ik zie dat je bij deze sig precies dezelfde fouten hebt gemaakt. Ik heb het gevoel dat je de tips van anderen gewoon hebt genegeerd toen je deze sig maakte wat ik dus ook erg jammer vind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.