Jump to content

Arctic Monkeys

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Leuke band hoor, die Arctic Monkeys. :)

arcticmonkeyssiger6.png

Ik vind die strepen vanuit de gitaar iets te overheersend, maar zonder is het ook zo leeg:

arcticmonkeyssigv2sk7.png

Iemand tips? Alvast bedankt.

Edit: Ik heb nog wat aan de tekst veranderd, dit is V3:

arcticmonkeyssigv3cm3.png

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

je kan proberen om de strepen uit de gitaar te "blurren" en die zo minder overheersend te maken.

Ook mag de tekst (op het shirt) wat minder opacity.

Voor de rest mooi gerenderd, en wel een leuk idee van de strepen.

Geplaatst:

Als je de tekst op de shirts doet en dan wat gaat spelen met de Opacity en de Blend Mode dan gaat het lijken alsof de tekst echt op de shirts zit en dan is de tekst naar mijn smaak helemaal top. Verder vind ik jou'n style niet erg mooi, je plakt echte foto's op Abstracte (?) achtergronden en dat vind ik niet erg mooi. Abstracte achtergronden zijn beter voor getekende figuurtjes, maar er zijn ook genoeg manieren om een foto getekend te laten lijken... Misschien dat je met mijn tips iets kunt en ik hoop dat je ze ook gaat gebruiken in je volgende sig, dan zou ik hem graag nog eens willen raten.

Hoe je een foto op een tekening laat lijken kan waarschijnlijk wel met een bepaalde filter maar dat weet ik niet zeker omdat ik niet met Photoshop werk, misschien dat je dat kan vragen aan de Pro's onder ons.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de tips. Hier Versie 4:

arcticmonkeyssigv4wl0.png

@hieronder: Bedankt voor de tips hoor :)

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Deze vind ik al heel wat beter. Je hebt de lijnen wat vervaagd waardoor die niet meer zo pixelig zijn en je hebt een poging gedaan om de renders er getekend uit te laten zien, bij de tweede vind ik dit goed gelukt alleen bij de eerste zie ik een rare vlek bij het gezicht, misschien dat je die kan weghalen op een of andere manier hoewel hij zo ook al erg mooi is. Verder heb ik weinig meer op te merken aan de sig maar ik vind wel dat je er hard aan hebt gewerkt en dat vind ik uitstekend van je. Ik hoop in het vervolg nog meer sigs (of andere creaties) van je te raten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...