Aquos Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Als ik de nieuwe versie van Itunes Wil gaan downloaden en hij is verder krijg ik dit beeld (zie bijlage.) Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Volgens mij heb je QuickTime nodig voor iTunes, heb je dat al? Dan moet je die misschien uninstallen of reïnstallen, dat het dan wel werkt. Reageren
Aquos Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Volgens mij heb je QuickTime nodig voor iTunes, heb je dat al? Dan moet je die misschien uninstallen of reïnstallen, dat het dan wel werkt. Ik heb QuickTime 7.5.5 geloof ik maar als ik die verwijder en installeer doet hij nog steeds dat beeld weergeven. Reageren
Aquos Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Niemand die me kan helpen ? ??????????????????? NEED HELP PLEASE ????????????????? Bewerkt: 21 september 2008 door Aquos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.