Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

1. Hoe weet ik dat mijn object in SketchUp groot genoeg is voor SA?

2. Als ik mods van anderen wil downloaden, wat heb ik dan allemaal nodig... Want had een mod gedownt, en in de readme stond van 'gebruik dit voor dit en gebruik dat voor dat'. :7

PS: Geen antwoorden als WinRAR, want die heb ik al.

Geplaatst:

1- gewoon opmeten met je meetlint of het poppetje bovenop je object zetten, dan zie je gelijk hoe groot hij is. Maakt het trouwens uit als het te klein is(behalve dat je er amper op kan staan)?

2- mods van anderen kan je op 2 manieren doen, je kan het handmatig of automatisch.

-handmatig: download ergens IMGTool 2.0, zoek bijvoorbeeld op google en volg de readme. Daar staat alles al in, anders kan je altijd nog hier op gtaforum zoeken voor een modding tutorial.

-auto: Download SAMI weer ergens bij google ofzo, instaleer het , open je map waarin je mod staat en klik op instal. Alhoewel sami wel meer fouten geeft, is het (zolang het geen fouten geeft) wel lekker makkelijk :D

ps: winrar zou makkelijk zijn om je bestanden mee uit te pakken. :clown: hahahahahaha! :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

1: Ik bedoelde hoe groot CJ in sketchup is, zodat als ik een huisje maak, hij wel door de deur past... :7

2: Bedankt! ^_^

Edit: Ik kwam tijdens het Googlen mijn eigen topic tegen. (deze dus) :puh:

Edit2: SAMI doet het niet...? Ik wil de Adromeda full interior mod via dat installeren maar hij zegt dat hij de officiele bestanden niet kan vinden...? :?

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Edit2: SAMI doet het niet...? Ik wil de Adromeda full interior mod via dat installeren maar hij zegt dat hij de officiele bestanden niet kan vinden...? :?

Dat is omdat SAMI de bestanden vervangt ne je bij die Full Interior mod juist bestanden meot toevoegen en iets verwijderen.

Je zal dit dus handmatig moeten doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...