Remi-X Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Hoe laat ik een programma automatisch opstarten tijdens het opstarten van Windows? Bijvoorbeeld USBwebserver? T is zo irritant heh, om elke keer helemaal dat ding te gaan zoeken en dan pas kan opstarten... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Hoe laat ik een programma automatisch opstarten tijdens het opstarten van Windows? Bijvoorbeeld USBwebserver? T is zo irritant heh, om elke keer helemaal dat ding te gaan zoeken en dan pas kan opstarten... Nu kan ik jouw eens helpen he. Ga naar het bestand dat je wilt openen. Maak een snelkoppeling van de .exe . Plaats de snelkoppeling in: Start --> Alle Programma's --> Opstarten. Dan heb je elke keer als je je PC opstart het progje. Of je maakt ene snelkoppeling naar je Bureaublad. Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) haha, lol... Maareh, okej.. bedankt dan, we leren van elkaar snelkop wist ik wel al, maar dan is het alsnog handmatig maar waarom staat gmail er dan niet in? Bewerkt: 16 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 haha, lol... Maareh, okej.. bedankt dan, we leren van elkaar snelkop wist ik wel al, maar dan is het alsnog handmatig maar waarom staat gmail er dan niet in? weet ik niet. Ik denk dat je dat tijdens de installatie hebt uitgevinkd. MAar nu kan je ook een snelkoppeling van de .exe daarin zetten. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 she dat is zo makkelijk gaa naar confuratiescherm meer kan ik ook niet weten omdat ik op me mobiel ben Reageren
T@rget Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 she dat is zo makkelijk gaa naar confuratiescherm meer kan ik ook niet weten omdat ik op me mobiel ben 'Ga naar config scherm' Ja... en dan? Maargoed... als je een webpagina als GMail wilt openen doe je gewoon in de map Opstarten Nieuw>Snelkoppeling en dan i.p.v. een programma aangeven doe je www.gmail.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.