LordSm0ke Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Ik vraag me af welke auto jullie het fijnste vinden rijden. Of het leukste om te rijden/Driften. Hier zijn mijn top 5 Fijnste rijden: - Futo - Feltzer - Bobcat - Comosenti - Super GT Fijnste drift: - Feltzer - Super GT - NRG900 - Dukes - Sultan RS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) vind ze allemaal wel lekker rijden alweer 92 reacties:O Bewerkt: 16 september 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Feltzer Beste drifts Super GT lekker snel en goed bij achtervolgingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Als je even de zoekmachine had gebruikt, had je dit gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 klinkt misschien stom maar :$ ik kan heel goed driften met een huntley sport Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 ik vind comet de fijnste auto, hij is lkkr klein, slipt niet snel uit de bocht, en hij gaat hard. Maarja, wat gaat er nu boven de infernus. verreweg de beste auto van het spel vind ik. naar mijn idee is dit de snelste auto, maar ik kan het me ook verbeelden. De pcj600 vind ik een relaxte motor, je kan er namelijk vet snelle wheelies mee maken en hij gaat ook nog eens hard. en er komt een vet geluid uit. Gaat deze nou sneller dan de ngr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Comet rijd het fijnst Sultan RS drift het fijnst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Hij is lelijk, en raar, maar waar Hier is ie dan !! Blista Compact[/font] Echt waar ! hij is mischien niet snel maar rijd super fijn!! hij kan met vol gas een scherpe bocht nemen ! .. Probeer maar eens Bewerkt: 18 september 2008 door [B]ig [S]moke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Drift vind ik de Feroci en Dukes. Fijnste rijden vind ik de Futo en Faggio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LordSm0ke Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Comet rijd het fijnstSultan RS drift het fijnst Ik vind de sultan rs helemaal niet fijn driften.. je kan met dat ding meer powersliden dan driften. De dukes GT drift ook wel fijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.