Forumrunner Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Mijn vraag is: Moet je draadloos internet hebben om met XBOX live gold online te gaan? Alvast Bedankt greetz forumrunner Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Mijn vraag is:Moet je draadloos internet hebben om met XBOX live gold online te gaan? Alvast Bedankt greetz forumrunner Nope, je kan ook gewoon een internetdraadje op je xbox aansluiten. Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik denk dat hij bedoeld dat je internet nodig hebt om Xdoos gold te doen. En het antwoord is ja, anders kun je helemaal niet op Live. Het is het zelfde met PS Network. Je moet internet hebben. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Dat is lekker ***. Maar is er ook geen andere manier? Reageren
T@rget Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik denk dat hij bedoeld dat je internet nodig hebt om Xdoos gold te doen. En het antwoord is ja, anders kun je helemaal niet op Live. Het is het zelfde met PS Network. Je moet internet hebben. Mijn vraag is: Moet je draadloos internet hebben om met XBOX live gold online te gaan? Niet Mijn vraag is: Moet je internet hebben om met een XBOX live gold online te gaan? Ofwel? Ontopic: Nee hoor, als je een gewoone LAN-Kabel hebt kun je die ook gewoon in je Xbox doen en dan kun je er ook tegenaan, zelfde geld voor X-Box live silver Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.