Jump to content

Voor Jowx!

Recommended Posts

Geplaatst:
Voor jou! :$

Ik vind dit een grappig werkje. Je hebt er zo tezien neet echt vele tijd aan besteed. Toch maakt dat konijntje het echt leuk.

Geplaatst: (bewerkt)

:schater: Jowx we houden van je!

Ik vind hem geweldig gewoon . Jowx we wensen je ook veel succes! Naja ik vind hem mooi getekend leuke konijn en mooie kleurtjes :puh: tOP!

Cijfertje 9/10 alleen omdat er wat kronkeltjes inzitten , maar de rest TOP!

Bewerkt: door Robin B
Geplaatst:
Voor jou! :$

Ik vind dit een grappig werkje. Je hebt er zo tezien neet echt vele tijd aan besteed. Toch maakt dat konijntje het echt leuk.

(Dat kan ik veel beter :puh: *Grapje*)Het is wel grappig gemaakt, alleen kun je hem beter als PNG opslaan, hoe dan ook 9/10 :tu: .
Geplaatst:
alleen kun je hem beter als PNG opslaan,

waarom als PNG?

Dan blijft hij mooier en kun je altijd de kleuren nog veranderen ;):) .

hoe bedoel je Kleuren veranderen?

Geplaatst:

waarom als PNG?

Ik heb de tekening expres verpest omdat Jowx mijn topic in NOTA ook verpestte :-(

Geplaatst:

waarom als PNG?

Ik heb de tekening expres verpest omdat Jowx mijn topic in NOTA ook verpestte :-(

wat is er verpest aan? Ik vind het een heel leuk plaatje. En nou maar hopen dat Jowx deze als achtergrond heeft op zijn PC :7

waarom een scheve colombiaanse vlag als achtergrond? Of is dat niet de colombiaanse vlag? :puh:

Edit: Woops, ik was al bezig met mijn post voordat jij poste :$

Bewerkt: door Kloep

Wat is het toch inspirerend als je kijkt hoe ''hogere leden'' op dit forum worden voorgetrokken. En ik maar denken dat het in het ''None of the Above'' weer de zoveelste poging was op gedrag en vraag naar zo'n kinderachtig slotje, of wie de meeste warns weet te scoren :7

Is dit serieus bedoeld om gerate te worden... Nou goed dan als een Mod dat graag ziet ^_^

@ Pietje II, erg simpel beetje painten en wat leuke kleurtjes. Het font (lettertypen) had ook wel wat beter gemogen of met bepaalde effecten. Toch heeft het aan lachwekkende en vrolijke uitstraling!

6/10

Bewerkt: door gammie_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...