Jowx Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Verplaatst naar het Graphics Showroom, daar kunnen ze dit prachtige kunstwerk beter 'beoordelen'. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Voor jou! :$ Ik vind dit een grappig werkje. Je hebt er zo tezien neet echt vele tijd aan besteed. Toch maakt dat konijntje het echt leuk. Reageren
Robin B Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Jowx we houden van je! Ik vind hem geweldig gewoon . Jowx we wensen je ook veel succes! Naja ik vind hem mooi getekend leuke konijn en mooie kleurtjes tOP! Cijfertje 9/10 alleen omdat er wat kronkeltjes inzitten , maar de rest TOP! Bewerkt: 16 september 2008 door Robin B Reageren
1974 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Voor jou! :$ Ik vind dit een grappig werkje. Je hebt er zo tezien neet echt vele tijd aan besteed. Toch maakt dat konijntje het echt leuk. (Dat kan ik veel beter *Grapje*)Het is wel grappig gemaakt, alleen kun je hem beter als PNG opslaan, hoe dan ook 9/10 . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 alleen kun je hem beter als PNG opslaan, waarom als PNG? Reageren
1974 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 alleen kun je hem beter als PNG opslaan, waarom als PNG? Dan blijft hij mooier en kun je altijd de kleuren nog veranderen . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 alleen kun je hem beter als PNG opslaan, waarom als PNG? Dan blijft hij mooier en kun je altijd de kleuren nog veranderen . hoe bedoel je Kleuren veranderen? Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 alleen kun je hem beter als PNG opslaan, waarom als PNG? Dan blijft hij mooier en kun je altijd de kleuren nog veranderen . Ik heb de tekening expres verpest omdat Jowx mijn topic in NOTA ook verpestte Reageren
Addicted2 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 LOL, grappig, leuke kleuren en stoer konijn XD 10/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 alleen kun je hem beter als PNG opslaan, waarom als PNG? Dan blijft hij mooier en kun je altijd de kleuren nog veranderen . Ik heb de tekening expres verpest omdat Jowx mijn topic in NOTA ook verpestte wat is er verpest aan? Ik vind het een heel leuk plaatje. En nou maar hopen dat Jowx deze als achtergrond heeft op zijn PC Reageren
Jowx Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Zo is het wel weer genoeg geweest, wie niet normaal kan raten adviseer ik om niet meer te posten. Lees dit topic met betrekking tot raten ook nog eens. Reageren
Kloep Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) waarom een scheve colombiaanse vlag als achtergrond? Of is dat niet de colombiaanse vlag? Edit: Woops, ik was al bezig met mijn post voordat jij poste :$ Bewerkt: 16 september 2008 door Kloep Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Wat is het toch inspirerend als je kijkt hoe ''hogere leden'' op dit forum worden voorgetrokken. En ik maar denken dat het in het ''None of the Above'' weer de zoveelste poging was op gedrag en vraag naar zo'n kinderachtig slotje, of wie de meeste warns weet te scoren Is dit serieus bedoeld om gerate te worden... Nou goed dan als een Mod dat graag ziet @ Pietje II, erg simpel beetje painten en wat leuke kleurtjes. Het font (lettertypen) had ook wel wat beter gemogen of met bepaalde effecten. Toch heeft het aan lachwekkende en vrolijke uitstraling! 6/10 Bewerkt: 16 september 2008 door gammie_ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Lachwekkend, maar het is wel vlug gemaakt... Kan ik ook, beetje klooien met Paint... Maar het is origineel 6,5/10 MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.