The GTA-Lover Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik was rustig aan het vliegen met men jetpack en zonder dat ik oplette vloog ik tegen een gebouw ik wou er over vliegen en plots zat ik in het gebouw ik heb er zelfs een filmpje van,voor wie mij nie geloofd zou dit een fout zijn , of een geheim of mss wel een grap van R* Reageren
dark_father0 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) dit is een faut !! 100% zeker van !! grtz dark EDIT:je moet dit bij de onbenulligdheden plaatsen gta lover Bewerkt: 26 maart 2005 door dark_father0 Reageren
Kraay Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik was rustig aan het vliegen met men jetpack en zonder dat ik oplette vloog ik tegen een gebouw ik wou er over vliegen en plots zat ik in het gebouw ik heb er zelfs een filmpje van,voor wie mij nie geloofd zou dit een fout zijn , of een geheim of mss wel een grap van R* mag ik de filmpje is zien lijkt me wel lol Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 raar het video wat jij gemaakt hebt zal het bewijs bewijze Reageren
Spacecraft Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik heb er zelfs een filmpje van,voor wie mij nie geloofd Ik zou zeggen.. wie houd je tegen om de video erbij te plaatsen? Al lijkt het me ook een bug inderdaad. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) Het kan een ''Bug'' zijn. Maar het kan ook iets zijn wat R* er in heeft geprogameerd. Want bij Vice City ging je ook door de muur een gebouw binnen, om de ''Easter Egg'' te kunnen zien. Maar ik zelf denk dat het een ''Bug'' is. Je kan natuurlijk ook terug gaan en kijken of je er weer in kan en als je er weer in bent , goed rond te zoeken , misschien vind je wel iets. Als je er niet meer in kan , kan het ook verkeerd geladen zijn door de PS2. Het filmpje wil ik zelf ook wel zien Bewerkt: 26 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 tja dat is een fout maar we hebben daar ook een speciaal topic voor het onbenullige topic Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 dit is vast een bug of een glitche dit komt wel vaker voor bij gta san andreas <_< PS: het is handiger om je glitches naar http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8373 Sturen Reageren
tom Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 waar staat da filmke nu en duit ook op de kaart aan waar het is een maak een foto van het gebouw waarop dit is aan geduid ik wil er ook in mail dit door naar gtagames.nl das ze het op hun site zete ps nog een vrolijk passen B) Reageren
Kraay Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 waar staat da filmke nu en duit ook op de kaart aan waar het is een maak een foto van het gebouw waarop dit is aan geduid ik wil er ook in mail dit door naar gtagames.nl das ze het op hun site zete ps nog een vrolijk passen B) dan zou het wel heeel speciaal zijn. En waar moet gtagames dat dan ophun site zetten?? :rolleyes: ik d8 eerder op de walktrough bij eastereggs Reageren
tom Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 waar staat da filmke nu en duit ook op de kaart aan waar het is een maak een foto van het gebouw waarop dit is aan geduid ik wil er ook in mail dit door naar gtagames.nl das ze het op hun site zete ps nog een vrolijk passen B) dan zou het wel heeel speciaal zijn. En waar moet gtagames dat dan ophun site zetten?? :rolleyes: ik d8 eerder op de walktrough bij eastereggs awel da bedoel ik Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Het lijkt erop dat hij helemaal geen filmpje heeft. En als het echt is,is het gewoon maar één van de zoveele bugs. Reageren
X-Zero Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 maar hij heeft al aardig neppe dingen gepost zoals ''zo kom je aan een slamvan'' hij is a faker :kickass: :kickass: Reageren
Kraay Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 maar hij heeft al aardig neppe dingen gepost zoals ''zo kom je aan een slamvan''hij is a faker :kickass: :kickass: eindelijk iemand met verstand en hij noemt zich een gta-lover <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.