Sprunk Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Hallo beste leden. Ik heb een tijdje gelezen illegaal het spel Rail Simulator gedownload om te kijken of die op mijn PC werkt. De download was niet goed en werkte niet. Ik kwam er toen pas achter dat er ook een demo van het spel is. Ik heb dus de demo gespeeld en het spel werkt goed en in vind het nog leuk ook. Nou ben ik niet het type die opzoek gaat naar een andere download. Ik koop het spel gewoon netjes in de winkel. (als de download wel gewerkt had zou ik dat ook doen. Het is toch leuk het origineel op DVD te hebben. Ik download alleen om te kijken of een spel het doet, en of ik het leuk vind. Daarna koop ik het) Maar het probleem is nu dat de instalatiewizzard aangeeft dat het spel al geïnstalleerd is. Dat is ook zo maar omdat ik de gedownloade versie om eenofandere vage reden niet kan un-installen heb ik de map met het spel verwijderd. Ook heb ik alle registersleutels van het spel uit mijn regedit gehaald. Nu kan ik het spel wel installeren, altahs, dacht ik. De instalatie loopt ook gewoon goed, totdat ik mijn serienummer ingevoerd heb en ik op volgende klik. Mijn schermpje poeft weg en ik zie zo'n CMD schermpje opkomen wat ook meteen weg slaat. Ik kan niet eens lezen wat er staat, het is echt een halve seconde ofzo. Vervolgens gebeurt er helemaal niets meer. Weet iemand hoe ik het spel geinstalleerd krijg? Mijn bewijs voor dat ik het originele spel heb: PS, ik gebruik Vista, ik zit nu even op mijn broertje's PC. Ik heb ook geen XP meer als dual-boot want ik had schijfruimte nodig. Ik gebruik dus Vista Als dit toch nog té illegaal is dan moet er maar een slotje op Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Zoek eens via het startmenu naar Windows Install Clean Up. Aangezien je Vista hebt, zou dit er wel eens op kunnen staan. Met dit programma kan je software beter verwijderen, dus ik zou in ieder geval eens kijken of het in de lijst staat. Waarschijnlijk moet je het dan wel nog een keer installeren, maar wat mij betreft de moeite waard om eens te proberen of dit wel werkt. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 download tune up utulies en voer easy onderhoud uit Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bedankt Thundercover en adilovn, maar ik heb helaas geen Windows Install Clean Up en ik heb Tune Up al geprobeerd. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bedankt Thundercover en adilovn, maar ik heb helaas geen Windows Install Clean Up en ik heb Tune Up al geprobeerd. Probeer eens de demo opnieuw te installeren en die daarna correct te verwijderen, om vervolgens het echte spel te installeren. Mvg, Flitskikker Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bedankt Thundercover en adilovn, maar ik heb helaas geen Windows Install Clean Up en ik heb Tune Up al geprobeerd. Probeer eens de demo opnieuw te installeren en die daarna correct te verwijderen, om vervolgens het echte spel te installeren. Mvg, Flitskikker Vraag me niet hoe en waarom, maar het heeft wel gewerkt . Ik heb nog wat register sleutels verwijderd en ik heb registery cleaner van Tune Up uitgevoerd, en nu draait het spel gewoon. Allemaal bedankt, probleem opgelost! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.