PiekeTheCat Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb weer even in een uurtje iets in elkaar gestoken. Ben er opzich wel tevreden over,enkel het overbelichte aan de rechterkant is wat minder mooi. Rates,comment en tips s.v.p! Bewerkt: 16 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
Fedmas Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Mooi. ik zoek zelf ook nog een mooie heb CS3 wel maar k snap er geen *** vn @edit: Mooi idd letters iets te opvallend. Render is mooi Achtergrond is ook mooi Vraagje:hoe maak je die BG? Bewerkt: 16 september 2008 door fedmas Reageren
Kloep Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Mooi. ik zoek zelf ook nog een mooie heb CS3 wel maar k snap er geen *** vn Niet echt een goeie rate Je hebt mooi gebruikt gemaakt van ik geloof C4D's? Verder is je tekst niet echt mooi, hij staat er naar mijn mening te duidelijk op. Die kun je misschien een beetje naar achteren verwerken. Je render staat mooi in de sig. Een van je beste vind ik deze Reageren
Hackman Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Dit is geen goede rate, lees de regels even door. Ik vind hem best mooi en dat overbelichte deel waar jij het over hebt verklaart juist het effect om de render heen. Ik zou zo geen minpunten kunnen noemen aan je sig. Hij is gewoon foutloos en hoe ik er ook naar kijk, ik kan gewoon niks vinden om je even lekker op aan te spreken. Ik zal alle punten maar even noemen voor het gemak: Mooie achtergrond Render goed ingeblend Mooi effect om de render Simpel maar mooie border Tekst is prima te zien maar toch onopvallend zoals het hoort te zijn Ik geef je voor deze signature een welverdiende 9! Ik zou zeggen dat je vooral op deze manier door moet gaan oftewel, KUTGW! Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bedankt,vind het leuk dat jullie hem mooi vinden. Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik merk dat je grote vorderingen maakt in signature's maken. Deze ziet er zeer goed uit Je background heb je zeer mooi gemaakt, het heeft een beetje een glimmende uitstraling wat ook weer mooi terug komt op je render, met name op de rechter schouder. Ook is hij prima ingeblend niet té weinig en niet té veel. Alleen zoals meerde aangeven is je font (lettertypen) niet helemaal geweldig, de zelfde stijl als in de signature die je nu draagt, het past gewoon niet bij Halo... Beoordeling: Background: 7,8 Render: 7,9 Effecten: 7,5 Font: 6,5 Cijfer: 7,4 Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bij nader inzien past het lettertype er inderdaad niet bij Morgen ofso verander ik het wel. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 mooi hoor...ik kan er nog helemaal niks van ;p Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Mooi. ik zoek zelf ook nog een mooie heb CS3 wel maar k snap er geen *** vn @edit: Mooi idd letters iets te opvallend. Render is mooi Achtergrond is ook mooi Vraagje:hoe maak je die BG? Die background maak je met behulp van brushes,C4D's,Filters en Gradient maps. Reageren
tomen888 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik vind het een mooie sig, de render past mooi bij het gehaal en ik vind de background mooi. Ik vind de c4d's hier mooi gebruikt en goed gekozen. De kleur vind ik ook mooi. Alleen het lettertype past niet maar mischien hem je wat aan deze:http://www.dafont.com/halo.font. Ik vind deze overigens mooier dan de gitaar sig. Ik geef hem een 8/10. Ga zo door. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Echt,bedankt allemaal vind het echt erg leuk dat jullie hem mooi vinden! Tekst ga ik over aan uurtje veranderen als ik op mijn eigen pc zit. Kheb mijn inspiratie terug! Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) V2: Wat vinden jullie? Oeps,dubbelpost Bewerkt: 17 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
Hackman Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik vind de eerste wel mooier qua tekst om eerlijk te zeggen. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Halo font viel ook een beetje tegen bij deze sig. Edit:Ik was gewoon helemaal vergeten met de vulling te spelen Hier dan V3 Ik ga denk ik ook een battle starten en deze gebruiken zou ik winnen? Bewerkt: 17 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
Arthis Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Halo font viel ook een beetje tegen bij deze sig. Edit:Ik was gewoon helemaal vergeten met de vulling te spelen Hier dan V3 Ik ga denk ik ook een battle starten en deze gebruiken zou ik winnen? Het halo font kan wel degelijk mooi staan in deze sig, maar je moet er niet zo'n dikke stroke omheendoen!!... \ Volg eens wat teksttuts, want je tekst is duidelijk je zwakste punt. Ik heb ool altijd veel moeite met de tekst, volgens mij zijn de meeste designers er wel over eens dat de tekst gewoon het moelijkste van de hele sig is.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.