Hackman Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Een tekst hoeft helemaal niet zoveel toeters en bellen te hebben. Een simpel tekstje in de hoek van je sig is soms ook meer dan voldoende, dat veel designers er moeite mee hebben lijkt me trouwens niet, hoe weet je dat trouwens? Heb je ze het allemaal stuk voor stuk gevraagd of heb je hun in een poll laten stemmen? Je moet geen dingen uit je duim zuigen. Pieke, een paar tutorials zouden geen kwaad kunnen want dan leer je wat voor effecten je in je tekst kan stoppen en waar je ze het beste kan plaatsen... Die is al een stuk beter. Bewerkt: 17 september 2008 door Hackman Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Met minder dikke stroke : Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Met minder dikke stroke : Zoeiets heet een Border achja ik vind dit een van de mindere werken van je want ikzelf vind dat ik mooiere heb gezien. Je Guitar sig bijvoorbeeld. Dit omdat ik de achtergrond te druk vind en te licht voor Halo Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Met minder dikke stroke : Zoeiets heet een Border achja ik vind dit een van de mindere werken van je want ikzelf vind dat ik mooiere heb gezien. Je Guitar sig bijvoorbeeld. Dit omdat ik de achtergrond te druk vind en te licht voor Halo Eum...zoiets wordt ook wel stroke genoemd. Reageren
Arthis Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 ...dat veel designers er moeite mee hebben lijkt me trouwens niet, hoe weet je dat trouwens? Heb je ze het allemaal stuk voor stuk gevraagd of heb je hun in een poll laten stemmen? Je moet geen dingen uit je duim zuigen... Man, je weet niet waar je het over hebt! HIer op GTAF douwen de meeste hun tekst maar ergens in een hoekje weg, maar vind jij dat mooi? De tekst is een heel belangrijk iets van de sig, daar moet je veel aandacht aan besteden. De tekst staat het mooiste een beetje sicht bij de focal, en dan niet te opvallend, en toch weer wel.... Ga maar eens op wat Graphics Fora kijken, daar zie je zo vaak dat iemand een erg mooie sig maakt, maar met de tekst helemaal de mist in gaat. Met minder dikke stroke : Zoeiets heet een Border achja ik vind dit een van de mindere werken van je want ikzelf vind dat ik mooiere heb gezien. Je Guitar sig bijvoorbeeld. Dit omdat ik de achtergrond te druk vind en te licht voor Halo Eum...zoiets wordt ook wel stroke genoemd. Als je bijvoorbeeld je tekst van een randje voorziet, heet dat stroke. Maak je een lijn helemaal om je sig heeb, heet dat een border.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.