Puma Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Meer binnenkort, ik ga proberen dit model ingame te krijgen als ped. Ik zie het als een instap naar skins . Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik ben zeer benieuwd Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 door de naam rook ik ineens peperkoek en kreeg ik er zin in Reageren
Timske Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Een peperkoek met minigun Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Kick-ass! Ik hoop alleen dat je dan niet in de problemen komt met riggen ofzo, maar als het goed is zou dat wel met de-simpelste-rigging-tut-in-het-universum moeten lukken... Ik ben benieuwt, het is in ieder geval weer geniaal! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Puma toch! Ik krijg meteen al zin in Peperkoek, een mooie idee. Ben erg benieuwd! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 probeer je dit mannetja na te maken: Deze komt uit shrek. Alleen zijn benen zijn gebroken en weer aan elkaart gemaakt met die golfjes op de benen Reageren
Denimo Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 haha geweldig izet er erg goed uit Reageren
Puma Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Hmm.. Een error bij het exporteren. Weet iemand wat het inhoudt (waarschijnlijk niet, maar niet geschoten is altijd mis, zeg ik maar)? De error kwam bij het exporteren. Reageren
ikt Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Google is soms ook wel handig Alleen de pricavyissues oplossen en dan vind ik Google weer goed. http://www.turbosquid.com/Forum/Index.cfm/...tThreadID/22291 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Puma... Soms als ik naar mijn sokken kijk denk ik aan jou. (Puma-merk) XD Hoe verzin je al die stuff, echt als ik die titels zie denk ik al: Van Puma... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Deze koek komt helemaal niet uit Shrek. Het maakt deel uit van een sprookje van Grimm dacht ik. Bewerkt: 17 september 2008 door stefaneke Reageren
Timske Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Deze koek komt helemaal niet uit Shrek. Het maakt deel uit van een sprookje van Grimm dacht ik. Hij lijkt er wel op Reageren
Puma Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Mja een peperkoekmannetje is gewoon.. Cool.. In het verhaaltje van een of andere dewd komt hij tot leven, wat weer gebruikt wordt in Shrek, waar alle sprookjes in terugkomen (de gelaarsde kat, de drie biggetjes, Pinnokio etc.). Eerste ingame screens, het is me gelukt om 'm ingame te krijgen! Het is weliswaar ver van perfect (uitgerekte armen die niet aan elkaar vastzitten etc.), maar alles moet ergens beginnen. Hij is alleen een beetje 24/7 high, kijkt nooit anders dan blij . Bewerkt: 17 september 2008 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.