Tjerk Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Nogal ironisch met zo'n blij hoofd en een Flammenwerper Bewerkt: 17 september 2008 door tjerk Reageren
Rivel Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Zoow, Puma! Schitterend! Dit is echt prachtig, je kan zien dat je een modde(elle)r met klasse bent. Ik hoop dat je die bugs er nog uit krijgt en dan als me SA zou werken dan download ik hem zeker! Jongetjes! Gewoon fantastisch? De volgende? Pinokkio? KUTGW Reageren
Puma Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) De volgende? Pinokkio? Nee, ik wil die kip uit m'n "Chicken Patrol" mod als ped ingame zetten, nog een paar rare figuren maken en dan een pakket releasen. Rayman, anyone? Eerst deze maar eens afmaken . @ Gare Lorix: Nee, da's dus een der bugs ... Bewerkt: 17 september 2008 door Puma Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Modder van het jaar, absoluut! Het ziet er goed uit, echt top! Alleen op die motor, ben je dan passagier? Reageren
Timske Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Hij is om op te eten :$ Reageren
Timske Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Misschien kun je een hond op zijn achterpoten maken Of een panda beer, of een schildpad Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 De volgende? Pinokkio? Nee, ik wil die kip uit m'n "Chicken Patrol" mod als ped ingame zetten, nog een paar rare figuren maken en dan een pakket releasen. Rayman, anyone? Eerst deze maar eens afmaken . Ik denk dat Rayman niet lukt met die losse handen van hem. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 De volgende? Pinokkio? Nee, ik wil die kip uit m'n "Chicken Patrol" mod als ped ingame zetten, nog een paar rare figuren maken en dan een pakket releasen. Rayman, anyone? Eerst deze maar eens afmaken . Ik denk dat Rayman niet lukt met die losse handen van hem. Puma lukt dat wel hoor. Die maakt dnek ik de benen en de armen doorschijnend dat ze er wel zijn maar je ze niet ziet Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Mag ik uhm riggen Pumie . Reageren
joopykoopy Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 haha puma, ik moest denke bij het eerste plaatje aan gingerbreadman uit time splitters maar je hebt hem wel op meer plekken xD zeer grappige mod Reageren
misterx133 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 als je zo doorgaat met figuurtjes bakken word ik, nog kannibaal!!! Puma, u'r A W E S O M E Reageren
dutchgod Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 kan je hem vervangen door iemand die op straat loopt of moet je hem door de player laten vervangen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.