PiekeTheCat Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Hilarisch gewoon als je zo'n zwaar bewapend peperkoek mannetje ziet Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Als ik eerlijk moet zijn, ik vind die Peperkoekmannetje echt Gansta zeg! Reageren
dutchgod Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 komt hij nog ingame ofniet, maakt mij niet ongeloofelijk veel uit als er een paar kleine bug zitten Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 komt hij nog ingame ofniet, maakt mij niet ongeloofelijk veel uit als er een paar kleine bug zitten Hij is al ingame. Puma heeft hem alleen nog niet gereleased. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 komt hij nog ingame ofniet, maakt mij niet ongeloofelijk veel uit als er een paar kleine bug zitten Hij is al ingame. Puma heeft hem alleen nog niet gereleased. Ik moet zeggen dat het er ingame wel leuk uit ziet, maar de bugs zijn niet klein. Reageren
dutchgod Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 komt hij nog ingame ofniet, maakt mij niet ongeloofelijk veel uit als er een paar kleine bug zitten Hij is al ingame. Puma heeft hem alleen nog niet gereleased. dat bedoelde ik eigenlijk.. Reageren
vice Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Lol dat maakt het zo grappig, ik denk wel dat ik deze zal downloaden, hij kijkt altijd blij enzo xD. En dat is grappig . Ik weet niet of het ook zal wekren in missies, maar als die dan bijvoorbeeld in een filmpje ruzie maakt met iemand is die altijd boos, maar kijkt die toch blij ik denk dat ik me plat zou lachen . Hij ziet er echt al goed uit! . Bewerkt: 7 oktober 2008 door vice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.