paulgobert Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik heb de kaart met de tags van los santos afgedrukt en ben alle tags na ge gaan en aan gekruist maar toch ombreken er nog 2 ik wil weten of dit vaak gebeurt of niet en of iemand mij kan helpen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik heb de kaart met de tags van los santos afgedrukt en ben alle tags na ge gaan en aan gekruist maar toch ombreken er nog 2 ik wil weten of dit vaak gebeurt of niet en of iemand mij kan helpen Het programma SAMA biedt uitkomst bij dergelijke problemen, mits je GTA op de PC speelt. Download het programma, open met SAMA je savegame en je krijgt vervolgens een plattegrond met daarop de locaties van de twee resterende tags. Speel je op de console, dan zul je helaas nog een ronde langs je plattegrond moeten maken. Reageren
paulgobert Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik heb de kaart met de tags van los santos afgedrukt en ben alle tags na ge gaan en aan gekruist maar toch ombreken er nog 2 ik wil weten of dit vaak gebeurt of niet en of iemand mij kan helpen Het programma SAMA biedt uitkomst bij dergelijke problemen, mits je GTA op de PC speelt. Download het programma, open met SAMA je savegame en je krijgt vervolgens een plattegrond met daarop de locaties van de twee resterende tags. Speel je op de console, dan zul je helaas nog een ronde langs je plattegrond moeten maken. Dankje ! maar zou ik twee dingen mogen vragen ? wat bedoel je met : Speel je op de console, dan zul je helaas nog een ronde langs je plattegrond moeten maken. ? en ik heb de N00b Mode gedownload denk je dat als ik SAMA download er iets kan gebeuren ofzo ? Reageren
vice Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Hij bedoelt dat dat programma niet zou werken als je bijvoorbeeld SA op de PS2 speelt of zo. Ik weet niet of het problemen gaat veroorzaken met de N00b Mode. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Trainers, mods en allerlei andere aanpassingen op de PS2 zijn niet mogelijk, vandaar dat SAMA dus niet werkt op de PS2 of XBox. In dat geval zul je dus opnieuw langs de tags moeten gaan. Maar goed, voor zover ik weet zou het geen problemen moeten opleveren. Je kunt voor het geval dat sowieso de Readme doorlezen. Kun je daar niets bijzonders in vinden, dan kun je het gewoon gaan proberen. Maar aangezien het programma de savegame laadt en niet 'live' (lees: direct) in het spel kan worden gebruikt, zou het gewoon moeten werken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Trainers, mods en allerlei andere aanpassingen op de PS2 zijn niet mogelijk, vandaar dat SAMA dus niet werkt op de PS2 of XBox. In dat geval zul je dus opnieuw langs de tags moeten gaan. Maar goed, voor zover ik weet zou het geen problemen moeten opleveren. Je kunt voor het geval dat sowieso de Readme doorlezen. Kun je daar niets bijzonders in vinden, dan kun je het gewoon gaan proberen. Maar aangezien het programma de savegame laadt en niet 'live' (lees: direct) in het spel kan worden gebruikt, zou het gewoon moeten werken. Je kan wel modden op de PS2 hoor. MegaPilot. Reageren
paulgobert Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Dankje wel iedereen ! ik ben jullie heel dankbaar ! Reageren
Bling Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Je kan wel modden op de PS2 hoor. Met Armax niet meegerekend, gaat dat heel moeilijk. Het is bij lange na niet zo eenvoudig als met de PC-versie, omdat je niet heel makkelijk bij de bestanden van het spel kunt komen. Bij het installeren van de PC-versie worden alle bestanden op de PC geïnstalleerd en kun je hier dus heel makkelijk bij, het aanpassen en de PC de nieuwe bestanden (mods) laten lezen. Bij een PS2-versie zal alles, inclusief de originele bestanden, op een nieuwe schijf gebrand moeten worden, wat dus ook nog eens illegaal is. Je zal de PS2 namelijk om moeten bouwen, omdat hij normaal gesproken alleen originele games leest. @ Paulgobert: Fijn dat je probleem is opgelost! Succes met het resprayen van de laatste twee tags! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Je kan wel modden op de PS2 hoor. Met Armax niet meegerekend, gaat dat heel moeilijk. Het is bij lange na niet zo eenvoudig als met de PC-versie, omdat je niet heel makkelijk bij de bestanden van het spel kunt komen. Bij het installeren van de PC-versie worden alle bestanden op de PC geïnstalleerd en kun je hier dus heel makkelijk bij, het aanpassen en de PC de nieuwe bestanden (mods) laten lezen. Bij een PS2-versie zal alles, inclusief de originele bestanden, op een nieuwe schijf gebrand moeten worden, wat dus ook nog eens illegaal is. Je zal de PS2 namelijk om moeten bouwen, omdat hij normaal gesproken alleen originele games leest. @ Paulgobert: Fijn dat je probleem is opgelost! Succes met het resprayen van de laatste twee tags! Weet ik Ik doe niet aan illigale praktijken hoor MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.