Galiorix Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Wallpaper, gemaakt voor de band van een goede vriend. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Tja, best mooi. Ook wel simpel maarja hij is wel goed eem 6.8/10 voor de moeite! But not forget, it rocks! Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Tja, best mooi. Ook wel simpel maarja hij is wel goed eem 6.8/10 voor de moeite! But not forget, it rocks! Maar dat is juist het punt. Het moet plain and simple zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Nou moet ik zelf wél toegeven dat het ietwat leeg is... Dus ik verklein hem naar 1024x768. Bewerkt: 16 september 2008 door Galiorix Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Verkleinen heeft alleen zin als zijn scherm resolutie op 1024x768 is ingesteld, heeft hij een reso van 1280x1024 rekt het plaatje uit en dat is lelijk. Mijn rate: Ik vind hem inderdaad wat simpel, misschien kun je op de achtergrond wat leuke brushes plaatsen, zoals bijvoorbeeld deze speaker burshes, Dan lijkt de achtergrond gelijk een stuk minder leeg. Ook kun je proberen de render (Tommy) wat meer "in de spotlights" te zetten o.i.d. Cijfer: 6 Reageren
Hackman Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Misschien dat Tommy een bepaalde houding kan aannemen, nu staat hij er namelijk een beetje saai bij. Plain and simple? Ik begrijp niet wat je bedoelt. Bewerkt: 17 september 2008 door Hackman Reageren
M4X Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Leuk gedaan Galiorix. Zoals je zelf al zegt is hij wat plain en simple, maar dat past er op zich wel bij. Wat ik wel jammer vind is dat er zo weinig kleur in zit, de zwart grijze achtergrond maakt het een beetje te grauw. Deze zou ik een heel licht kleurtje geeftje, niet al te fel natuurlijk, Ook zou ik proberen een leuke gradient overlay aan je tekst toe te voegen, en deze te laten reflecteren, op die manier is het wat kleurrijker en voller, maar behoudt je nog steeds de simpele en strakke stijl Reageren
Addicted2 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik vind hem wel mooi, ik hou wel van dat lege voor een wallpaper. Ik heb nu zelf ook gewoon een zwarte background met een render erop, meer niet :') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.