Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet hun skin in de GTA3.img zoeken en dan exporteren.

dus: GRAND THEFT AUTO VICE CITY\Models\GTA3.img, open de gta3.img met VICEtxd.

Geplaatst:

ok dankjewel ;) ik ben er meteen mee begonnen aan begonnen ik had de skins gevonden de texture geexporteerd in documenten met paint geopend wat gekleurd eroverheen opgeslagen Vicetxdgeopend en weer hun skin opgezocht dan op replace gedrukt en dan door mijn nieuwe skin vervangen maar dan krijgt hij hele rare stippen enzo ik snap het niet wat heb ik dan verkeerd gedaan ? :(

Geplaatst:

Volgens mij heeft dit met de alpha te maken...Heb je wel de nieuwste versie van ViceTXD? Versie 1.5? Als je hem niet hebt kun je deze hier downloaden.

Ik kan me herinneren dan ik dit ook eens heb gehad met een oudere versie...Ik weet het niet meer precies want dit probleem had ik een jaar geleden...Probeer het dus eens met die nieuwe versie en kijk of je het dan nog steeds hebt ;)

Geplaatst:
Volgens mij heeft dit met de alpha te maken...Heb je wel de nieuwste versie van ViceTXD? Versie 1.5? Als je hem niet hebt kun je deze hier downloaden.

Ik kan me herinneren dan ik dit ook eens heb gehad met een oudere versie...Ik weet het niet meer precies want dit probleem had ik een jaar geleden...Probeer het dus eens met die nieuwe versie en kijk of je het dan nog steeds hebt ;)

idd ik had het ook, je moet goed kijken dat je aleen de TXD exporteert en niet de alpa erbijpakt...

Geplaatst:

(je dubbelpost :o )

Als je op REPLACE drukt moet je alleen de textuur laden, niks gaan laden bij de alpha. Druk dan gewoon op ok.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...