FerryN Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Heey, Sommige vinden de witte Cognoscenti he-le-maal geweldig, ik heb een manier gevonden hoe je hem meerdere keren kan krijgen. Hoe te doen 1: Rij eerst naar de Random Person(snapmap onderaan), als ze er staat met de witte cognoscenti, rij dan een klein beetje weg, maar raak de wagen niet uit het oog,wanneer je de blauw poppetje op de radar ziet verdwijnen, rij dan terug, en pak je de cognoscenti. Hoe te doen 2: Rij naar de Random Person, stap niet uit, schiet haar dood met je Uzi of dergelijke zonder dat deze 'missie' gestart is!. Dan beginnen wel mensen op je te schieten, en kan je gewoon de Cognoscenti pakken. Ze komt bij mij gewoon weer terug, dus het is niet meer dat geen missie meer van haar kan doen. Veel suc6, en veel plezier met het rijden van je witte cognoscenti. Tevens, deze tips zijn niet meer mogelijk als je die missie voor haar hebt gedaan, van deze random person. Snapmap: Klik hier. Tot hier ben ik ongeveer gereden. Later, Bewerkt: 3 oktober 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 leuke tip! ga straks eens kijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Goed gevonden! Alleen ik kan het helaas niet meer uitproberen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Goeie tip, ik ga 'm gelijk proberen want een witte Congnoscenti is echt geweldig!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Ik wist niet eens dat ie bestond :$ Goede tip hoor FerryN ! Je kan hier veel mensen die hem willen helpen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Allemaal bedankt voor de reacties . Tevens, heb ik de beginpost verkleind, zodat je direct de tip ziet en niet eerst hoe ik het probeerde etc. Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Dubbelpost, Ik heb er een tip bij gedaan hoe je het ook kan doen Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LocoPuddle Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 die wagen is egt ruig jongen, ik heb die random gedaan en ff die gozertjes gekild heb die auto nou op me single player op de parkeerplaats staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 je kan tog ook gwn steeds pay en spray ingaan tot die wit is (of voor mensen die car spawner hebben zoals ik kunnen steeds opnieuw auto spawne tot die wit is ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 je kan tog ook gwn steeds pay en spray ingaan tot die wit is(of voor mensen die car spawner hebben zoals ik kunnen steeds opnieuw auto spawne tot die wit is ) Nope, gaat niet, je hebt nog een paintjob, die is heel licht zilver met wit, lijkt haast op helemaal wit, maar is het niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 je kan tog ook gwn steeds pay en spray ingaan tot die wit is(of voor mensen die car spawner hebben zoals ik kunnen steeds opnieuw auto spawne tot die wit is ) Nope, gaat niet, je hebt nog een paintjob, die is heel licht zilver met wit, lijkt haast op helemaal wit, maar is het niet . shit dan kan ik hem niet meer krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb Random Character gehaald en heb nu de Witte Cognoscenti op de Parkeerplaats staan in Alderney, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Ik had 'm ook gehaald en geparkeerd op de parkeerplaats van Alderney maar o een keer was ie weg Maar ik heb wel liever dat m'n witte Cognoscenti weg is inplaats van m'n oranje Infernus Maar jammer genoeg kan ik hem nu niet meer krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Wat een bump Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 haha kenker vet ik ga 'em later vandaag proberen :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.