Jump to content

help mij!


Angela16

Recommended Posts

Haii ik ben nog nieuw hier dus ik hoop dat dit de goede plek s voor mijn vraagje.:) Want ik zit vast bij de politie most wanted lijst van het tweede eiland. Ik heb er al zeven gehaald maar de laatste 3 lukke mij niiet. :$ Hebben jullie tips ofzo voor mij? Groetjes Angela :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hangt ervan af wat je tijdens die moet doen. Bij een grote groep zou ik gewoon veel schuilen maar bij een achtervolging zou ik niet schieten maar ik zou me zo veel mogelijk concentreren op de weg. Wanneer ik dan dichtbij genoeg ben zou ik ze doodmaken, dat is veel handiger dan schieten tijdens het rijden want dan heb je kans dat je gaat botsen omdat je dan niet op de weg bent gefocust.

Als ik weet wat voor opdrachten het zijn kan ik je waarschijnlijk nog beter helpen.

Welkom op het forum trouwens!

Link to comment
Delen op andere websites

Haii ik ben nog nieuw hier dus ik hoop dat dit de goede plek s voor mijn vraagje.:) Want ik zit vast bij de politie most wanted lijst van het tweede eiland. Ik heb er al zeven gehaald maar de laatste 3 lukke mij niiet. :$ Hebben jullie tips ofzo voor mij? Groetjes Angela :cya:

Welkom op het forum Angela!

Ik heb een dom vraagje maar ben jij een meisje?

Want er is een clan voor meisjes die GTA IV spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haii ik ben nog nieuw hier dus ik hoop dat dit de goede plek s voor mijn vraagje.:) Want ik zit vast bij de politie most wanted lijst van het tweede eiland. Ik heb er al zeven gehaald maar de laatste 3 lukke mij niiet. :$ Hebben jullie tips ofzo voor mij? Groetjes Angela :cya:

Welkom op het forum Angela!

Ik heb een dom vraagje maar ben jij een meisje?

Want er is een clan voor meisjes die GTA IV spelen.

Dieko, volgens mij bestaat die clan niet meer, en de leader heeft gezegt dat ze mijn clan zou joinen maardat is alweer een tijdje terug dus weet niet of er nog wat van komt
Link to comment
Delen op andere websites

Veel proberen is inderdaad de beste tip. :tu: Verder kan je, als ze stil staan, met een bazooka naar hun schieten, maar dan mogen zij je wel niet kunnen raken. Anders kan je ook nog een Sniper gebruiken zodat ze je van een verre afstand kan neerschieten. Kan je misschien eens zeggen welke 3 personen je nog moet vermoorden? Dan kunnen we je beter helpen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Angela16.

Ik raad je hoe dan ook aan om deze missies altijd met voldoende health en armor te proberen. Met weinig health maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf terwijl een goede voorbereiding het stukken makkelijker maakt. Daarnaast is het handig om sterke wapens mee te nemen met deze missies. Zoals Hanneswasco al zei kan een Sniper Rifle erg handig zijn, maar ook een Assault Carbine/M4 kan een goede oplossing bieden aangezien je ook daarmee voldoende in kunt zoomen. Als je op locatie bent, maak dan gebruik van muren, je auto of andere middelen waarmee je dekking kan zoeken. Het is in ieder geval niet verstandig om de criminelen te benaderen wanneer je aan iedereen bloot word gesteld, dat is dan ook voor hen makkelijk schieten als iemand open en bloot eigenlijk vraagt om beschoten te worden.

Als je nog geen kanjer bent in het beschieten van sterke vijanden raad ik je aan daar nog eens mee te noemen. Het zou zomaar kunnen dat je een vriend hebt die alle moeilijke missies heeft voltooid en jij er nu alleen voor staat. Oefening baart kunst, zo ook in dit geval. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey angela . Kan je effe zeggen welke most wanted het is ? Want dan kan ik je erbij helpen .

Maar staat het niet op wikiGTA ? somigge missies zijn inderdaad even wennen . Bijv . de achtervolg missies , maar als je een motor ofzo heb dan we je er wel aan .

Bewerkt: door Robin B
Link to comment
Delen op andere websites

Maar staat het niet op wikiGTA ?

Dat had je zelf ook kunnen checken lijkt me. Maar nee, het staat nog niet op WikiGTA. Zoals je waarschijnlijk al weet zijn ze druk bezig met verschillende en misschien zelfs belangrijkere pagina's en tevens hebben ze gewoon school/werk. Beter goede kwalitatieve, inhoudelijke beschrijvingen/tips op lange termijn dan gebrekkig ABN en waardeloze tips op korte termijn. Aldus een kleine uitleg waarom de pagina nog niet klaar is.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Maar staat het niet op wikiGTA ?

Dat had je zelf ook kunnen checken lijkt me. Maar nee, het staat nog niet op WikiGTA. Zoals je waarschijnlijk al weet zijn ze druk bezig met verschillende en misschien zelfs belangrijkere pagina's en tevens hebben ze gewoon school/werk. Beter goede kwalitatieve, inhoudelijke beschrijvingen/tips op lange termijn dan gebrekkig ABN en waardeloze tips op korte termijn. Aldus een kleine uitleg waarom de pagina nog niet klaar is.

Ok dan is het goed :D

Maar Angela bij welke most wanted ben je nu ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die van het eerste en het derde eiland al gehaald en nu ook die van het tweede. :dans: Bedankt voor alle tips enzo. Owja en dieko ik ben inderdaad een meisje. Een van de weinigen hier lijkt wel. :$

>>> Door Dutchy3010: Join the club! :dans:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...