Pinguinboy Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) ik heb gta SA al 3 weekjes, en ik vraag me af op welke knop je moet drukken voor nitro te gebruiken. weet iemand hoe dit moet? alvast bedankt. Bewerkt: 17 september 2008 door Pinguinboy Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Op je Linkermuisknop drukken Reageren
Pinguinboy Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 oke, dankje voor het antwoord Reageren
Miketeunis Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 ik heb gta SA al 3 weekjes, en ik vraag me af op welke knop je moet drukken voor nitro te gebruiken.weet iemand hoe dit moet? alvast bedankt. PC? Ik meende z of x ik weet het niet zeker. Reageren
vice Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik gebruik altijd CTRL voor de nitro aan te zetten. Niet alle auto's hebben trouwens nitro (je kan het wel in veel voertuigen installeren) maar dat wist je zelf ook al wel denk ik. Reageren
Swiggers Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Het is bij elke Control verschillend. Tenzij je gewoon de standaard controls hebt. Dan is het gewoon simpelweg op CTRL drukken. Hierboven: Zonder cheats kun je inderdaad niet bij elke auto nitro installeren. Maar mét cheats, kun je wel bij elke auto Nitro cheaten. Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Even duidelijk nu: -Nitro zit alleen op gemodde auto's. Niet dat je een auto vervangt door een ander maar, modden in een TransFender ofzo. (niet bij alle auto's te installeren.) -Ook kan je Nitro krijgen als je de code "speedfreak" gebruikt. (Kan geen kwaad op het spel, soms alleen als je in een missie de code activeert. Dan kan je wel bij alle auto's Nitro hebben.) -Als laatste kan je Nitro hebben in de missie "Test Drive". Manieren om Nitro op te roepen: 1-Klik op de linker CTRL, 2-de rechter ALT, 3-op het numeriek 0 , 4-of klik op de rechtermuisknop. Tenminste duidelijke informatie. Succes! Bewerkt: 17 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Even duidelijk nu: -Nitro zit alleen op gemodde auto's. Niet dat je een auto vervangt door een ander maar, modden in een TransFender ofzo. (niet bij alle auto's te installeren.) -Ook kan je Nitro krijgen als je de code "speedfreak" gebruikt. (Kan geen kwaad op het spel, soms alleen als je in een missie de code activeert. Dan kan je wel bij alle auto's Nitro hebben.) -Als laatste kan je Nitro hebben in de missie "Test Drive". Manieren om Nitro op te roepen: 1-Klik op de linker CTRL, 2-de rechter ALT, 3-op het numeriek 0 , 4-of klik op de rechtermuisknop. Tenminste duidelijke informatie. Succes! Kleine toevoeging. Als je alle 50 fares haalt met de taxi-driver missies, dan krijgen alle taxis nitro. Reageren
K.O. Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Manieren om Nitro op te roepen:1-Klik op de linker CTRL, 2-de rechter ALT, 3-op het numeriek 0 , 4-of klik op de rechtermuisknop. Kleine correctie: dat ligt er maar net aan hoe jij de controls hebt ingesteld. Iemand anders kan hele andere controls gebruiken omdat hij deze fijner vindt. De default controls kun je hier vinden. Om nitro te gebruiken gebruik je de eigenlijk de schietknop. Volgens WikiGTA is dit standaard LMB, LCTRL of NUM0. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.