Jump to content

PiekeTheCat VS Arthis

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp:Halo

Soort design:Signature

Size design:Max. 500x150

Render:Ja :Y

Animatie:Nee. :N

Premade:Mag. :Y

Tijd van inlevering:Z.S.M

Opmerking:Liefst iemand die niet al te ervaren is,verder succes! :)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
Succes! :)

Arthis:

halocopyam4sd9.jpg

PiekeTheCat

halo2testkopiewv0.jpg

Daar gaat m'n punt :puh:

Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar op een of andere is er heel veel kwaliteit van mijn sig verloren :(

En het is ook opeens een link, terwijl het dat niet was.

iig: rate de sig die in mijn post staat

Zo beter? :)

Sorry voor de dubbelpost :$

Bewerkt: door PiekeTheCat

Arthis:

halocopyam4.jpg

Piekethecat

halo2testkopiewv0.jpg

Zo is hij goed :)

EN NU STEMMEN!

@Hieronder, nouja... eogenlijk op de volgende pagina :bonk: JIj ook veel Suc6!

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Mijn stem: Arthis

Waarom?

Omdat ik de kleuren beter bij de render vind passe, en er zitten ooie effecten in.

Bij PTC vind ik het niet mooi dat hij overbelicht is.

Maar, allebij goed gedaan hoor! :tu:

Geplaatst:

Stem: Arthis

Omdat: Ik zijn sig nou eenmaal mooier vind. De kleuren die PTC heeft gebruikt zijn wat te eentonig. Je hebt eigenlijk alleen maar dezelfde tint groen gebruikt. Arthis heeft wat meer afwisseling door kleine paarse lijntjes over zijn render, en een geel wolkje etc. Het zijn kleine details die een sig mooi maken, en bij jou PTC ontbreken die details nog, ik heb beter van je gezien.

^_^

Vote Arthis

Waarom: Ik vind de sig van Arthis meer hebben dan die van PTC ik heb het vooral over dit:

wat PTC Arthis
Overbelicht Ja Nee
Eentonig ja nee
mooi geplaatste tekst nee ja
Dit zijn bijvoorbeeld een paar punten.

Maar toch zoals Sprunk al zei PTC ik heb oook betere gezien zoals je Guitar Sig die ik al vele malen mooier vind.

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Arthis, een geweldige signature heb je daar even in elkaar gedraaid, misschien wel de beste van jou die ik ooit gezien heb. Je hebt er ontzettend veel verschillende effecten ingegooid wat aantoont dat er zeker wat tijd aan besteed is en je eigenlijk je eigen vaardigheden laat zien in een stukje werk. Wat ik echter jammer vind is de tekst. Ik vind hem iets te wazig overkomen en ondanks de passende kleur vind ik hem persoonlijk niet bij de render passen. Ik neem aan dat er onderaan de tekst 'Arthis' staat, ik vind dat het allemaal met een wat duidelijkere font had gekund, het onderste kan ik eerlijk gezegd niet goed identificeren. Op de tekst na, geeft de sig in het geheel een erg mooi plaatje. Je hebt een prima border en ook je render komt sterk naar voren, wat positief is.

Piekethecat, ik vind dit eigenlijk een wat simpele signature. Ook krijg ik het gevoel alsof ik die felgekleurde achtergrond nu wel iets te vaak gezien heb op het forum. De effecten die jij in de achtergrond hebt gestopt en dat witte felle vind ik ook iets te ver gaan qua felheid. Het mooiste was een wat rustige achtergrond geweest met een sterke render die eruit springt, dat is in jou geval net het tegenovergestelde. Je achtergrond is erg druk en fel, terwijl je render juist iets te rustig overkomt. Ik denk dat je hem net iets teveel geblurd hebt. Voor de rest een leuke border en een misschien wel te veel ingeblende render. Jammer genoeg vind ik je tekst niet erg geslaagd. Ik had een ander soort font gekozen en hem niet helemaal uitgestrekt zoals jij dat hebt gedaan. Desondanks een leuke signature om te dragen, maar ik kan niet zeggen dat je je tegenstander hiermee overtreft.

Stem: Arthis.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...