PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Onderwerp:Halo Soort design:Signature Size design:Max. 500x150 Render:Ja Animatie:Nee. Premade:Mag. Tijd van inlevering:Z.S.M Opmerking:Liefst iemand die niet al te ervaren is,verder succes! Bewerkt: 17 september 2008 door Dizzee
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ok,daar gaat mijn punt!
Arthis Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Hier is mijn inzending : Arthis Bewerkt: 17 september 2008 door Arthis
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Succes! Arthis: PiekeTheCat Daar gaat m'n punt
Arthis Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Succes! Arthis: PiekeTheCat Daar gaat m'n punt Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar op een of andere is er heel veel kwaliteit van mijn sig verloren En het is ook opeens een link, terwijl het dat niet was. iig: rate de sig die in mijn post staat
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ja ik zie het ook,raar Ik probeer het opnieuw!
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Zo beter? Sorry voor de dubbelpost :$ Bewerkt: 17 september 2008 door PiekeTheCat
Arthis Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Arthis: Piekethecat Zo is hij goed EN NU STEMMEN! @Hieronder, nouja... eogenlijk op de volgende pagina JIj ook veel Suc6! Bewerkt: 17 september 2008 door Arthis
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Thx,Arthis! Veel succes!
Addicted2 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Mijn stem: Arthis Waarom? Omdat ik de kleuren beter bij de render vind passe, en er zitten ooie effecten in. Bij PTC vind ik het niet mooi dat hij overbelicht is. Maar, allebij goed gedaan hoor!
Sprunk Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Stem: Arthis Omdat: Ik zijn sig nou eenmaal mooier vind. De kleuren die PTC heeft gebruikt zijn wat te eentonig. Je hebt eigenlijk alleen maar dezelfde tint groen gebruikt. Arthis heeft wat meer afwisseling door kleine paarse lijntjes over zijn render, en een geel wolkje etc. Het zijn kleine details die een sig mooi maken, en bij jou PTC ontbreken die details nog, ik heb beter van je gezien.
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Vote Arthis Waarom: Ik vind de sig van Arthis meer hebben dan die van PTC ik heb het vooral over dit: wat PTC Arthis Overbelicht Ja Nee Eentonig ja nee mooi geplaatste tekst nee ja Dit zijn bijvoorbeeld een paar punten.Maar toch zoals Sprunk al zei PTC ik heb oook betere gezien zoals je Guitar Sig die ik al vele malen mooier vind. Bewerkt: 17 september 2008 door zamg0d1
Jay; Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Arthis, een geweldige signature heb je daar even in elkaar gedraaid, misschien wel de beste van jou die ik ooit gezien heb. Je hebt er ontzettend veel verschillende effecten ingegooid wat aantoont dat er zeker wat tijd aan besteed is en je eigenlijk je eigen vaardigheden laat zien in een stukje werk. Wat ik echter jammer vind is de tekst. Ik vind hem iets te wazig overkomen en ondanks de passende kleur vind ik hem persoonlijk niet bij de render passen. Ik neem aan dat er onderaan de tekst 'Arthis' staat, ik vind dat het allemaal met een wat duidelijkere font had gekund, het onderste kan ik eerlijk gezegd niet goed identificeren. Op de tekst na, geeft de sig in het geheel een erg mooi plaatje. Je hebt een prima border en ook je render komt sterk naar voren, wat positief is. Piekethecat, ik vind dit eigenlijk een wat simpele signature. Ook krijg ik het gevoel alsof ik die felgekleurde achtergrond nu wel iets te vaak gezien heb op het forum. De effecten die jij in de achtergrond hebt gestopt en dat witte felle vind ik ook iets te ver gaan qua felheid. Het mooiste was een wat rustige achtergrond geweest met een sterke render die eruit springt, dat is in jou geval net het tegenovergestelde. Je achtergrond is erg druk en fel, terwijl je render juist iets te rustig overkomt. Ik denk dat je hem net iets teveel geblurd hebt. Voor de rest een leuke border en een misschien wel te veel ingeblende render. Jammer genoeg vind ik je tekst niet erg geslaagd. Ik had een ander soort font gekozen en hem niet helemaal uitgestrekt zoals jij dat hebt gedaan. Desondanks een leuke signature om te dragen, maar ik kan niet zeggen dat je je tegenstander hiermee overtreft. Stem: Arthis.
Recommended Posts