M4X Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik ga mee met de rest, en ook mijn stem gaat dus naar Arthis. Het effect en het kleurgebruik is erg origineel Arthis, en de tekst maakt het alleen nog maar fraaier. Ik vind het op een aantal plaatsen net wat te donker, en dat is één van de weinige minpunten. Ook had je de border in mijn ogen beter 'normaal' kunnen doen, maar in vergelijking met je vorige signatures is deze fantastisch. PiekeTheCat, jou signature is ook redelijk mooi, maar hij is veels te groen. Ook vind ik het jammer dat de render een beetje geblurd is, en de tekst past er totaal niet bij, qua plaatsing en qua lettertype. Daarnaast kan het ook geen kwaad als je de helderheid iets omlaag gooit, de achtergrond is namelijk erg licht waardoor 'ie alleen nog maar feller groen wordt. Sorry, maar ik vind hem niet echt heel geslaagd, ookal oogt het geheel nog wel redelijk.
Dizzee Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Winnaar: Arthis, +1 punt Verliezer: PiekeTheCat, -1 punt Closed en updated.
Recommended Posts