Jump to content

probleempje


TheSimsMafia

Recommended Posts

Komt dit probleem ook voor bij andere programma's, alleen tijdens het spelen of in (bijvoorbeeld) het pauze-menu? Mocht dit wel het geval zijn, ligt het aan je toetsenbord en zou ik die eens uitschudden en met een kleine fijne kwast een beetje schoonmaken (of je maakt 'm open, maar dan loop je het risico dat je de boel beschadigt en dan werkt hij helemaal niet meer..).

Verder weet ik nog wel dat als je Xfire gebruikt en je een toets ingedrukt houdt en tegelijkertijd ook nog Xfire opent, dat die toets ingame dan nog steeds z'n uitwerking vertoont (naar links lopen dus). Dat is dan gewoon steeds dom toeval, maar je weet maar nooit..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA Vice City voor de PS2 of voor de PC?

PS2: Je linkerstick is denk ik niet helemaal goed meer. Misschien dat je het pookje te hard hebt ingedrukt?

PC: Misschien is je toetsenbord niet helemaal ok, probeer een ander toetsenbord aan te sluiten, kijk of hij het dan wel doet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruik verder geen xfire en het is enkel bij gta vice city

ik heb het trouwens al 2 keer hergeinstalleerd

edit: ik heb gta vice city voor de pc en we hebben kenelijk geen ander toetsenbord meer

Bewerkt: door TheSimsMafia
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het zelfde probleem gehad met gta sa...CJ liep constant 'naar mij toe'.

wat was het nou???de joystick van mn gamepad (een gamepad een een ps/xbox controller voor de pc) was blijven haken...dus als je ook randappratuur hebt zoals een joystick, gamepad pf stuur...onkoppel ze even en cheack dan of hij het weer goed doet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook wel eens gehad, en toen stond de force feedback van m'n stuurwiel uit, terwijl het wiel helemaal naar links gedraaid stond. Die oplossing is dus simpel. Als dat niet het geval is kan je het beste een auto proberen te vinden door op Enter te duwen, Tommy zal dan op de "automatische piloot" een auto pakken, en soms is hier het probleem mee verholpen omdat sommige functies uit zijn geschakeld tijdens het autorijden, die tijdens het lopen niet goed werkten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...