Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil mijn Andromada vervangen door een Antonov. Dat vliegtuig is wel 3 keer zo groot als de Andromada. Door die mod heb ik niet de missie "Stowaway" kunnen halen, dus moest ik hem toen weer terughalen voor de normale.

Ik kon de misie niet halen omdat de laadklep en alles toen onder de grond zaten en ik er dus niet met mn motor in kon rijden.

Maar nu vraag ik me af of ik hem nu wel kan modden, of zal het in de missie "A home in the hills" weer een probleeem worden?

Geplaatst:

Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten. Het antwoord is echter niet helemaal van belang. Je komt er immers vanzelf achter. En mocht je het niet halen, dan zet je gewoon je backups er weer in en haal je de missie even. Er zijn maar weinig missies waarbij dit vliegtuig een belangrijke rol speelt, dus het is niet zo dat je voor elke missie die bestanden zit te vervangen. Aan de andere kant, het is niet zo alsof het veel moeite kost om wat bestandjes te verwisselen.

Ik weet dus niet of het een probleem gaat worden, maar ik raad je gewoon aan om het uit te proberen. Je kunt niks verkeerds down en niks schadelijks veroorzaken. Je haalt de missie hoogstens niet. Da's gewoon een kwestie van niet saven, afsluiten en bestandjes verwisselen. Kost je nog geen 5 minuten.

Geplaatst:

Ik denk niet dat het een probleem is. Dat het bij stowaway fout ging kan ik wel begrijpen, je kunt er niet eens normaal mee opstijgen op lv en ls airport.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...