barttjee Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik vroeg mij wat af. Als ik mods installeer dan moet je soms ook MAIN.SCM vervangen. Maar als ik dan nog een andere mod wil installeren waarbij je ook MAIN.SCM moet vervangen dan werkt het natuurlijk niet. Is er een manier om meerdere MAIN.scm files zeg maar te plaatsen? zou iemand weten hoe dat moet? bij voorbaat dank! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Volgens mij kan dit niet, maar ik heb er niet veel verstand van. Reageren
PatrickW Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Zonder diepgaande kennis van SCM modding is dat inderdaad niet mogelijk. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Zonder diepgaande kennis van SCM modding is dat inderdaad niet mogelijk. Het is toch mogelijk door de Scripts van elke Main.scm met Sannybuilder onder elkaar te zetten? Volgens mij kan BC7, PatrickW of Dutchy3010 dat vast wel voor je doen. Ik ken maar een beetje van het hele scripten. Ik heb een keertje een kleine CLEO Mod gemaakt maar ik weet er eigenlijk niks van. Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Zoals je zelf al aangeeft, weet je er eigenlijk niets van. Dus waarom ga je eerder gegeven antwoorden van anderen dan tegenspreken ? Hij heeft het over main.scm die moeten worden samengevoegd, die kun je echt niet zomaar even onder elkaar zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.