Jump to content

Wapen schiet scheef...

Recommended Posts

Geplaatst:

[SA Ammunation tool]

Ik ben net mijn Silenced Pistol aan het aanpassen, ik probeer de kracht dus op 1000 te zetten. Dat is wel handig, want dan zijn ook auto's altijd in een keer stuk. Maar nou heb ik het idee dat het wapen een beetje scheef schiet :? ...

Dan richt ik op een auto, maar dan raakt hij een voetganger :bonk:

Nou heb ik dus ook al de accuracy op 100.0 gezet, maar nog blijft hij een beetje scheef schieten. Zou ik ook de x/y/z dingen op nul moeten zetten ofzo?

Geplaatst:

Owkeej sinds wanneer is een pistool een geweer geworden?

ik heb het ook bij alle andere, maar wtf voor resolutie bedoel je? In dat programma? zie geen "resolution" staan... Of mn beeldscherm? Die is goed ingesteld!!! dus beide kan het niet zijn, zoals ik jouw begrijp.

Geplaatst:

k heb t al opgelost :bonk:

Heb de x\y\z op 0 gezet, en de accuracy op 100. Nu schiet hij niet meer mis :D

En het is superlol, :*D ONE-HIT-KO!!! :*D

Geplaatst:

Kun je nog een leuke mod van maken :Y Als je nou San andreas upload naar een torrent site[/font], met alle guns zo scheef, haalt nooit iemand de missies en zijn ze er zo me klaar :D :D

Grz, Beagle

Geplaatst:

HUH? waar heb jij het ineens over? Waarom zou ik een smoes moeten verzinnen voor een licentie bij rockstar games voor het hele forum?

ps, uitmn vorige bericht bedoel ik met RECHT dat de wapens GOED (dus RECHT) schieten, niet dat je daardor dit zei :?

Geplaatst:

jah owkeej, maar zal het een goed idee zijn om die mod hier te plaatsen?

Het is toch "weapons.dat" waar die kracht en alles in staat?

Het is wel vet, 1 hit ko mod!

Geplaatst: (bewerkt)

Weapons.dat, en dan moet je even bij de L sectie kijken van je wapen dat je wil modden (Een beetje tellen van het begin van de zin, a, b, c tot L en dat getal is het dus), dat getal verhogen :tu: Hoe het zit bij meleewapens weet ik niet :D

EDIT: Ik heb nog iets mooiers gevonden, een programmaatje ervoor: SA Weapon Editor Het word steeds makkelijker :D

Grz, Beagle :engel:

Bewerkt: door Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...