.Phobia Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Onderwerp: foto manipulatie Soort desig: sig Size design:Max. 500x150 Render: mag. Animatie:Nee. Premade:Mag. Tijd van inlevering:Z.S.M Opmerking: /
Traser Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Onderwerp: foto manipulatieSoort desig: sig Size design:Max. 500x150 Render: mag. Animatie:Nee. Premade:Mag. Tijd van inlevering:Z.S.M Opmerking: / Aangenomen, Zondag middag.
Traser Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Doublepost. Bewerkt: 19 september 2008 door Traser
timwing Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik ben benieuwd aangezien ze allebei erg goed zijn!
PiekeTheCat Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik ben benieuwd aangezien ze allebei erg goed zijn! Slijmbal!
Kloep Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 2 bovenstaande topics zijn redelijk onnodig.. In ieder geval, succes beide
.Phobia Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) sorry ik was afwezig voor een dagje, ik edit straks men sig. ok hier is ie dan traser, succes ^^ Bewerkt: 21 september 2008 door aartdognau
Traser Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Stock = http://www.wstaylor.net/walls/windowsxp/Nature_b_1600.jpg
Hackman Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Traser, ik wil even vooraf zeggen dat er een spelfout in je sig zit. Het is namelijk follow en niet folow...
Traser Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Traser, ik wil even vooraf zeggen dat er een spelfout in je sig zit. Het is namelijk follow en niet folow... Whoeps
.Phobia Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 aartdognau traser VOTE VOTE VOTE
Addicted2 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Mijn stem:Traser. Waarom: omdat ik die van aartdognau te fel vind, en de scherpe wolken vind ik niet passen bij het blurrige van de felle zon. En die van traser vind ik juist mooi omdat het erg mooi is hoe het "pad" kleur is en de rest zwartwit.
Hackman Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Aartdognau: Ik vind jou'n sig in het geheel wat lelijk. Hij is té overbelicht en dat verpest de hele sig voor zover ik hem kan zien omdat hij op andere plekken juist weer te donker is. Ik kan er niet zoveel over zeggen omdat het eigenlijk weinig is, niet omdat het weinig vierkante pixels heeft maar meer om het feit dat het alleen een achtergrondje is met een border. Je hebt zelfs je naam niet in je sig gedaan en dat vind ik toch wel een minpunt. Je naam op een sig laat zien dat hij van jou is terwijl het nu ook van een andere Photoshopper kan zijn geript, ik zeg natuurlijk niet dat dit zo is maar stel je eens voor. Ik heb bij de sig gewoon het gevoel dat er een groot deel mist en je hebt er zo te zien niet veel tijd aan besteedt en dat kan je volgens mij wel goed, dus de volgende keer beter zou ik zeggen! Traser: Jou'n sig vind ik op de eerste indruk een beetje groot, precies het maximale wat is toegestaan en klein is ook niet altijd verkeerd maar dat laat wel zien dat je een goede Photoshopper bent omdat je die 500x150 prima hebt gevuld en niks hebt afgeraffelt. De achtergrond is gewoon van internet en niet zelfgemaakt maar wat ik wel erg leuk vind is dat je het pad wel een kleur hebt gegeven en dat effect vind ik heel mooi bij de boodschap passen van de sig. De tekst klopt niet helemaal zoals ik ook al heb gezegt maar daar zal ik verder geen gedoe om maken. De border vind ik mooi gemaakt en erg orgineel omdat ik zoiets als dat nog nooit eerder heb gezien. Alleen mis ik bij jou ook een beetje je naam maar ik hoop dat daar een goede reden voor zal zijn. Ga zo door! Vote: Traser
TomHagen Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) aartdognau: Zon is iets te fel, en wolken zijn iets te donker. Dat is jammer. Voor de rest ziet het er wel netjes uit, maar niet echt spectaculair. Traser: Tekst is mooi, licht ook. Border is apart, maar het pakt goed uit. Het is niet grauw geworden, dus eigenlijk niks op aan te merken Stem: Traser @Hackman: Het is gewoon een formulemanipulatie, dus kan je de achtergrond niet zelf maken. Of hoe had je dat gedacht? Bewerkt: 25 september 2008 door TomHagen
Recommended Posts