KoenKucharek Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 ik heb een probleem met sa als ik hem op start dan slaat die na dat laad schermje af (ik bedoel niet dat laad schermje als je een game hebt gestart maar die na dat nvideia reclame) Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Die reclame krijg je toch alleen te zien als je de Cd-Crack hebt? Dus we mogen je niet verder helpen omdat je illegaal gebruik maakt van GTA. Greetz: Darkje Reageren
joppie Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Die reclame krijg je toch alleen te zien als je de Cd-Crack hebt? Dus we mogen je niet verder helpen omdat je illegaal gebruik maakt van GTA. Greetz: Darkje Nee hoor ik heb dat ook, dat hoort zo dat is ook zonder crack precies hetzelfde plaatje/reclame. Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) ach arme darkje, das helaas niet waar. Sa v2.0, net uit de winkel had het ook gewoon en het hoort gewoon erbij te zitten. Das gewoon reclame heh, voor het bedrijf. En dan nog, ik denk dat een crack het dan juist zou weghalen, dat je game sneller laad. EDIT: heeft sa het eerder wel gedaan? ja- Heb je mods? deinstaller ze. nee- dan kan je pc het al gelijk niet aan. Bewerkt: 17 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.