Jump to content

helena wankstein

Recommended Posts

Geplaatst:

heey allemaal

ik zit net in de badlands

nou leek me het leuk om daar de missies in de rural clothes te spelen dus via helena wankstein

ik heb aleen een beetje teveel spieren om indruk op haar te maken

dan begint ze steeds over dat ontbijt met steroiden

heeft iemand dus een tip voor snel minder spieren (zonder gecheat)

bedankt :D

Geplaatst: (bewerkt)
heey allemaal

ik zit net in de badlands

nou leek me het leuk om daar de missies in de rural clothes te spelen dus via helena wankstein

ik heb aleen een beetje teveel spieren om indruk op haar te maken

dan begint ze steeds over dat ontbijt met steroiden

heeft iemand dus een tip voor snel minder spieren (zonder gecheat)

bedankt :D

1. Als je alle eilanden hebt vrijgespeeld, ge dan op zoek naar alle oesters, dan ben je onweerstaanbaar voor al je vriendinnen :)

2. Als je niet meer eet, dan verlies je fat, maar ook Muscle dacht ik :)

Kies maar wat je doet ^_^

MegaPilot.

@ Dark Zemy: Ik was lekker eerst :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Als je alle oetsters wilt hebben, zul je langs elk eiland moeten gaan. En hij is nog pas bij de badlands dus zou het hem niet lukken om ze allemaal te verkrijgen. Dus, je kan naar de gym om je Fat omlaag en ook je muscle omlaag te halen.

Je kan ook een half uur stilstaan, zodat je honger krijgt en je mscle afneemt.

Zoals op deze pagina van WikiGTA staat vermeld eist Helena Wankstein 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal. Kijk dus even bij je stats waar je wel en niet aan voldoet en probeer deze bij te werken. Jou vraag was hoe je drastisch je spieren omlaag kon krijgen. Ik raad je aan niet (te veel) te gaan eten. Net zoals in het echte leven zul je geen goede spieren kunnen kweken als je niet eet. Niet of weinig eten is dus ook weinig spieren, simpel gezegd.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Zoals op deze pagina van WikiGTA staat vermeld eist Helena Wankstein 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal. Kijk dus even bij je stats waar je wel en niet aan voldoet en probeer deze bij te werken. Jou vraag was hoe je drastisch je spieren omlaag kon krijgen. Ik raad je aan niet (te veel) te gaan eten. Net zoals in het echte leven zul je geen goede spieren kunnen kweken als je niet eet. Niet of weinig eten is dus ook weinig spieren, simpel gezegd.

oke zal ik doen dan

oysters weet ik dat die er zijn (is me 3de keer dat ik SA uit ga spelen) maar daar heb ik nu idd nog niet zo veel aan

de vorige keren deed ik niet veel met die vriendinnen maar het leek me wel leuk nu die rural clothes

bedankt :cya:

• 5 weken later...
Geplaatst:
Als je alle oetsters wilt hebben, zul je langs elk eiland moeten gaan. En hij is nog pas bij de badlands dus zou het hem niet lukken om ze allemaal te verkrijgen. Dus, je kan naar de gym om je Fat omlaag en ook je muscle omlaag te halen.

Je kan ook een half uur stilstaan, zodat je honger krijgt en je mscle afneemt.

? vet kun je verbranden in de gym maar spieren?

? vet kun je verbranden in de gym maar spieren?
Jazeker, als je het looptoestel of de hometrainer veel gebruikt zal EERST het vet minder worden. Als het vet helemaal verdwenen is en je op deze toestellen door blijft trainen zal DAARNA ook de hoeveelheid spieren minder worden. De gewichten gebruik je voornamelijk om juist meer spieren te krijgen. Je moet dus niet zomaar een oefening gaan doen maar selectief een oefening uitzoeken. Overigens is de hometrainer (fietsapparaat) een aanbeveling omdat je namelijk van het looptoestel af kan vallen en van die fiets niet. ;)

Edit: Naar aanleiding van dit topic (en eerdere topics met vergelijkbare vragen) heb ik besloten om de informatie op WikiGTA iets verder uit te breiden: >klik< ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...