Remi-X Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Als ik ingame ben bij San Andreas, en ik druk dus op F9 om Fraps te starten, dan word dat gele FPS rood, een teken dat Fraps start. Maar dan loopt zowel SA als Fraps vast, dus roep ik taakbeheer op. Daar staat dat alleen Fraps niet reageert en sluit ik het af. Maar daarna kan ik San Andreas gewoon nog rustig doorspelen ... Ik heb ook al Hypercam geprobeert, maar dat werkt ook niet, dat geeft een flikkerend zwart beeld als ik het afspeel, met het "unregistered hypercam" alle kanten op vliegend. en zodra hij het doet, speelt het zich veel te snel af. Heeft iemand een oplossing voor fraps? En anders Hypercam? Of eventueel nog een ander programma om San Andreas op te nemen? Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Gebruik GameCam, Simpel en je kan er oneindig lang mee filmen! KLIK Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 jaah, dat werkt maar ik heb geen geluid wat was die toets om het geluid aan te zetten, kan dat ene menutje met dat alles niet meer vinden Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Gaat niet,het is een trial Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.