Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Hoe moet deze mod? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Je bedoelt hoe je het moet installeren, of hoe je de mod ingame moet gebruiken? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ingame.. Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) ja das een goeie... Ching Chang Chong? k zal eens opzoeken met een chinese vertaler EDIT: probeer dit eens: Vertalings Bureau Aladin (weet niet zeker of die je kan helpen) ask.com had volgens mij ook nog iets. Bewerkt: 17 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) ja das een goeie... Ching Chang Chong? k zal eens opzoeken met een chinese vertaler dit komt eruit rollen: The hand matches レ ベ ル 6 が よ り dangers 険 に な り ま す. Improvement し ま し た. (08/01/05) CJ の condition (person 歩 な ど) に よ っ て presents す る the enemy が 変 わ り ま す. Ik heb daar gnoeg mods vandaan maar ik snap al die mods niet. Je kunt eens aan PatrickW, Dutchy3010 of BC7 vragen door de bestanden te geven hij/zij zal het wel weten door naar de scripts te kijken. Ik wil ook wel eens kijken maar ik heb genew sannybuilder. Ik kijk ook even want ik weet dat als ik naar het sciprt kijk dat ik daardoor een beetje kan zien wat het doet. Ik kan je niet garandeen dat het lukt. Sanny werkt niet bij mij omdat ik geen SA hebt, Helaas Bewerkt: 17 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Beagle Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Hmmm, dan ben ik benieuwd naar hoe je dan op de mod gekomen bent, omdat je toch niet weet wat ie doet Kijk eens aan wat Beagle gevonden heeft : Ik hoop dat je hier wat aan hebt. de Mod is dus dat als je 6 sterren hebt, krijg je allemaal nieuwe voertuigen achter je aan, zie het filmpje. Verder niks En ik heb maar even het script gedecompiled voor de makkelijkheid: Ik heb de code even verwijderd Bewerkt: 18 september 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.