Traser Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Even verdergaand op het andere topic. Dit is mijn creatie, tutloos. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Tja wat zal ik zeggen?..... Super mooi man! Echt waar, ik zou het nooit voor elkaar krijgen. Daarom een 9/10 KUTGW! Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Wauw. Mooi gemaakt. Het lijkt écht alsof de auto op de DS valt Het licht is ook mooi, alleen de schaduw onder de auto lijkt niet helemaal te kloppen... Ik zou ook op het bovenste beeldschermpje niet geen scherven maken, en de auto is lager plaatsen, zodat het lijkt alsof de auto echt eruit komt rijden. Ik geef een 9 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Lamborghini Gallardo Deze is echt heel mooi... 10/10 Echt waar, zoiets heb ik nog nooit gezien, hoe die Gallardo er precies 'uitrijdt'. Echt mooi gedaan! KUTGW! MegaPilot. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Wauw. Mooi gemaakt. Het lijkt écht alsof de auto op de DS valt Het licht is ook mooi, alleen de schaduw onder de auto lijkt niet helemaal te kloppen... Ik zou ook op het bovenste beeldschermpje niet geen scherven maken, en de auto is lager plaatsen, zodat het lijkt alsof de auto echt eruit komt rijden.Ik geef een 9 Same Here, hiewek uj de schaduw mooi vind. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Wouw! Erg mooi! 9/10 PS: kan je me uitleggen hoe je de Lambo aan de ene kant achter de layere van de DS plaatst, en aan de andere kant erboven plaatst? Reageren
Traser Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Wouw!Erg mooi! 9/10 PS: kan je me uitleggen hoe je de Lambo aan de ene kant achter de layere van de DS plaatst, en aan de andere kant erboven plaatst? Hier de .psd http://uploadpsd.com/file/38308.psd Reageren
Addicted2 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Nee ik bedoel hoe je het hebt gemaakt, niet de PSD van de DS Reageren
Kloep Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Nee ik bedoel hoe je het hebt gemaakt, niet de PSD van de DS Ik denk dat hij de lambo boven de DS heeft geplaatst, en vervolgens het onderste van de lambo heeft uitgegumd, en zo de illusie heeft gekweekt dat de afbeelding in meerdere lagen is opgebouwd Reageren
Traser Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Nee ik bedoel hoe je het hebt gemaakt, niet de PSD van de DS Ik denk dat hij de lambo boven de DS heeft geplaatst, en vervolgens het onderste van de lambo heeft uitgegumd, en zo de illusie heeft gekweekt dat de afbeelding in meerdere lagen is opgebouwd Is ook in meerdere lagen opgebouwd ... Naja - 2 schermpjes wit gemaakt ( zonder logo`s ) - Glasscherf Texture toegevoegd. - Lamborgini toegevoegd en onderste stuk gedeleted - witte stroken gesmuddgt voor rook effect. - Lamborghini Shaduw toegepast, Daarna met nieuwe layer samengoevoegd en daarna de schaduw die er onderdoor ging gedeleted. Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Is het niet makkelijker om een stuk van de DS eronder er uit te knippen (Lasso Tool) en als aparte layer over de auto te zetten? Reageren
Addicted2 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 ja dankje, ik zal kijken wat ik ermee kan! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ziet er mooi uit! Alleen vind ik de witte strepen bij de achterwielen wel wat minder.. Je hebt de Lambo er goed op geplakt! De 3D effecten zijn ook wel vet. Het lettertype past er goed bij. Mischien had je wel het logo rechts onder in de hoek weg kunnen halen. Verder kon je mischien nog bij het schermpje van de DS een soort circuit achtige achtergrond doen. Cijfer: 7,3/10 PS: Het is Gallardo, en geen Galardo. En om nog precieser te zijn: het is een Gallardo SE. Reageren
gammie_ Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Dat heb je echt gaaf gedaan! Je render heb je er heel leuk op weten te zetten, zo is het net of hij zo uit het touchscreen van de DS komt rijden, ook je schaduw effect vind ik goed gelukt. Één nadeel is dat die witte strepen aan de achterkant niet erg mooi zijn gelukt. Verder had je je font (lettertypen) wat beter kunnen plaatsen, nu is het woord ''Racing'' deels over de DS heen, dat staat gewoon niet zo mooi. Cijfer: 7,5 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik denk niet dat jij deze zelf hebt gemaakt want waarom staat er ign.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.