Jump to content

Afteller naar GTA IV voor de pc

Recommended Posts

Geplaatst:
heeft iemand enig idee hoe ik een afteller kan maken naar de releasedatum van gta iv voor de pc (21-11-08)

Je hoeft er geen te maken want Joriz heeft er eentje in zijn sig.

Ik zal hem even opzoeken

Geplaatst:

Moe je toch sneller zoeken...

Profiel van Joriz

die Signature zit heel vaag in elkaar want ik kan het niet kopieren ofzo. Dus ook niet de codes verkrijgen. Ik heb de code al gevraagd via een PB en ook als de code niet kan gevraagd om het eens uit te leggen hoe

Geplaatst:

Profiel van Joriz

die Signature zit heel vaag in elkaar want ik kan het niet kopieren ofzo. Dus ook niet de codes verkrijgen. Ik heb de code al gevraagd via een PB en ook als de code niet kan gevraagd om het eens uit te leggen hoe

Klopt, het is namelijk met Flash gemaakt. Die kunnen volgens mij alleen Admin's in hun sig hebben. Zamg0d1 heeft het adres gevraagt, dus als hij die geplaatst heeft, moet je hem hieronder invullen bij "_____ADRES_____".

Dit is de embed code: (Niet vergeten het adres goed in te vullen anders werkt hij niet.)

<embed 
 src="_____ADRES_____"
 width="100%"
 height="100%"
/>

Ik weet niet zeker of hij werkt, maar dan moet je het maar even zeggen.

Geplaatst:

Profiel van Joriz

Klopt, het is namelijk met Flash gemaakt. Die kunnen volgens mij alleen Admin's in hun sig hebben. Zamg0d1 heeft het adres gevraagt, dus als hij die geplaatst heeft, moet je hem hieronder invullen bij "_____ADRES_____".

Dit is de embed code: (Niet vergeten het adres goed in te vullen anders werkt hij niet.)

<embed 
 src="_____ADRES_____"
 width="100%"
 height="100%"
/>

Ik weet niet zeker of hij werkt, maar dan moet je het maar even zeggen.

het zal best wel lang kunnen duren aangezien Joriz heel erg weinig online is :duh:

Geplaatst:

Dit ( http://www.gtaforum.nl/gta4countdownpc.swf ) is de link van zijn teller. Voeg die in een embed en je kunt hem zo plaatsen op Hyves, als ik me niet vergis.

<embed
 src="http://www.gtaforum.nl/gta4countdownpc.swf"
 width="100%"
 height="100%"
/>

Houdt er wel rekening mee dat Joriz zeer waarschijnlijk een kopieer protectie erop heeft staan dus ik denk niet dat het zal werken. Je kunt er natuurlijk ook zelf één maken als je wilt,maar dat is een heel stuk moeilijker.

Geplaatst:

Valt wel mee, de countdown die Joriz gebruikt komt van kirupa.com. Gewoon met de bucket tool over de 'images' gaan zodat ze rood zijn, een achtergrond invoegen en dan de datum instellen. Hooguit 10 minuten werk.

Geplaatst:
Dit ( http://www.gtaforum.nl/gta4countdownpc.swf ) is de link van zijn teller. Voeg die in een embed en je kunt hem zo plaatsen op Hyves, als ik me niet vergis.
<embed
 src="http://www.gtaforum.nl/gta4countdownpc.swf"
 width="100%"
 height="100%"
/>

Houdt er wel rekening mee dat Joriz zeer waarschijnlijk een kopieer protectie erop heeft staan dus ik denk niet dat het zal werken. Je kunt er natuurlijk ook zelf één maken als je wilt,maar dat is een heel stuk moeilijker.

Maar hoe zouden mensen deze dan in hun signature oop GTAforum moeten plaatsen?

Geplaatst: (bewerkt)

Het was iets heel simpels. Bij de 1e countdown van GTA kon je hem door middel van een BB-code in je handtekening zetten.

Heb ff uigezocht welke code je moet gebruiken :puh: (voor als je hem wilt gebruiken op dit forum)

[cdflash]gta4countdownpc.swf[/cdflash]

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:
Het was iets heel simpels. Bij de 1e countdown van GTA kon je hem door middel van een BB-code in je handtekening zetten.

Heb ff uigezocht welke code je moet gebruiken :puh: (voor als je hem wilt gebruiken op dit forum)

kan ik zo alle Flash dingen op GTAforum zetten?

Geplaatst:

Nee. De enigste flash-elementen zijn de countdown's van Joriz. Is beveiligd, anders zou je virussen in je swf kunnen zetten.

Geplaatst:

Nee. De enigste flash-elementen zijn de countdown's van Joriz. Is beveiligd, anders zou je virussen in je swf kunnen zetten.

ok dan weet ik dat ook weer. En kan dat ook al? Wat een wonder is de PC toch

Geplaatst:

Ik ben al jaren bezig met Flash, maar heb nog nooit geweten dat je er een virus mee kan maken... Heb je een bron?

Je kan volgens mij geen virus maken met flash, je kan daarintegen wel iets automatisch laten kopieren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...