tom Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 yo allemaal een gelukig passen en veel paaseieren gewenst ma ik em toch een vraagske as ge in gtavc ne winkel binne liep en ge vond u goesting nie dan mloeste maar richten of de winkellier gaf u wa drinkgeld (hij woud daar na wel terug maja dan zij de al weg eh ) nu hoe doede da in gta sa Reageren
Kraay Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 yo allemaal een gelukig passen en veel paaseieren gewenstma ik em toch een vraagske as ge in gtavc ne winkel binne liep en ge vond u goesting nie dan mloeste maar richten of de winkellier gaf u wa drinkgeld (hij woud daar na wel terug maja dan zij de al weg eh ) nu hoe doede da in gta sa dat kan niet je kunt de winkelier natuurlijk wel doodschieten misschien heeft ie wat geld bij Reageren
gtarocks Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 neej dat kan jammer genoeg niet Reageren
hendrik Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 kan je ook de kassa kapot slaan an zie je geld maar kan niet oppaken Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) In zoverre ik je bericht begrijp (:blink: ) kan je ook de kassa kapot slaan Nee, je kan de kassa niet kapot slaan. Alleen in een missie van Catalina is het mogelijk om een geldautomaat kapot te slaan, voor de rest niet. an zie je geld maar kan niet oppaken :blink: ... Bewerkt: 27 maart 2005 door Mister Fuji Reageren
tom Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 In zoverre ik je bericht begrijp (:blink: )kan je ook de kassa kapot slaan Nee, je kan de kassa niet kapot slaan. Alleen in een missie van Catalina is het mogelijk om een geldautomaat kapot te slaan, voor de rest niet. an zie je geld maar kan niet oppaken :blink: ... ge kunt de kssa wel kapot slaan en dan ziede geld da ge nie kunt pakke Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Dan zijn het allemaal verschillende dollarbriefjes... Reageren
Froop Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik snap geen flikker van het eerste bericht :blink: Reageren
Kraay Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik snap geen flikker van het eerste bericht :blink: dit staat er: yo allemaal een gelukig pasen en veel paaseieren gewenst maar ik heb toch een vraagske als je in gtavc een winkel binnen loopt en je vond je ?goesting? nie dan moet je maar richten op de winkelier en die gaf u wa ?drinkgeld? (hij wou het daarna wel terug maarja den ben je al weg ) nu hoe doe je dat in gta sa dat tussen vraagtekens snap ik ook niet Reageren
Friend of Zweed Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 mischien komt hij uit belgie Reageren
tom Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 mischien komt hij uit belgie ja ik kom inderdaad uit belgie sorry voor de mensen dat het niet begrijpen Reageren
TheFreshmaker Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) hallo, ik had nog een vraagje, euh, je kan blijkbaar ook inbreken in huizen, en daar heb je een speciale van voor nodig, weet iemand waar ik deze ergens kan vinden?? :rolleyes: Bewerkt: 5 april 2005 door TheFreshmaker Reageren
bjorn13 Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 met de inbreker busje tussen 20:00 uur en 06:00 uur en dan op R3 kliken hier is nog een link met info (KLIK HIER VOOR DE LINK) Reageren
Emile Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) hallo, ik had nog een vraagje, euh, je kan blijkbaar ook inbreken in huizen, en daar heb je een speciale van voor nodig, weet iemand waar ik deze ergens kan vinden?? :rolleyes: je hebt er een speciaal busje voor nodig dat kan je hier vinden http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=boxville_black Bjorn je moet tussen 12:00 en 6:00 op R3 duwen de plattegrond komt wel niet tevoorschijn bij mij en niets tegen belgen! edit: Bjorn 12 was mij voor Bewerkt: 5 april 2005 door Emile Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.