Jump to content

burnout paradise of flatout 2 ultimate carnage

burnout paradise of flatout 2?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. welke is de beste volgens jou?

• Flatout 2 Ultimate carnage
      0
    • Burnout paradise
      14

Recommended Posts

Geplaatst:

heey forummertjes :D

ik wil graag een van deze twee games kopen, en ze liggen erg dicht bij elkaar qua soort, dus nu vraag ik me af welke het beste zou zijn. graag had ik jullie mening gehad, en liefst met voor-en/of nadelen erbij.

ikzelf kan niet echt kiezen, dus laat ik het aan jullie over. :D

dus: laat de meningen maar komen ^_^

:cya:

Geplaatst:

Ik zou voor Burnout kiezen, Burnout was mijn eerste PS3 game, en ik heb er nog steeds plezier van. Er zijn al diverse updates voorgekomen waaronder er één vandaag is uitgekomen. Dat betekend dat de maker er toch nog aandacht aangschenkt. :)

Burnout Paradise Rocks

Geplaatst: (bewerkt)

Ook ik heb voor Burnout Paradise gekozen. De beiden spellen hebben inderdaad veel van elkaar weg maar met Burnout Paradise kan je zowiezo meer dan met Flatout 2 ultimate Carnage. Je hebt ook veel meer spelplezier aan Burnout Paradise dan Flatout 2 ultimate carnage. Flatout 2 Ultimate Carnage is ook wel leuk, maar dan heb je er wel wat minder aan dan bij Burnout Paradise.

Ik zou dus voor Burnout Paradise gaan als ik jouw was. :tu:

Laat ons weten wat voor spel je gekocht hebt hé. ;)

Bewerkt: door TheGuardian
Geplaatst:

BurnOut Pardise,

Aangezien dit al helemaal het moment is om BurnOut te kopen, aangezien er sindskort ook Motors in voorkomen is het het ideale racespel ..

Zoals Rullez het al zei, het is nu nog fantastisch om te doen, ik heb al een aantal keren met Rullez online gespeeld en sinds die Update van vandaag kan het niet meer stuk, geen discussie over mogelijk dus ..

Burnout Paradise

flatout 2 ultimate carnage

Geplaatst:

ik ben, tegen jullie mening in, toch voor flatout 2 gegaan. :puh: het is niet zo goed als ik verwacht had, maar binnenkort zal ik burnout paradise ook wel kopen ^_^

Geplaatst:

Hoe durf je onze mening te negeren! :duh:

Nee, grapje :puh:

flatout 2 kan inderdaad tegenvallen. Het is wel een leuk spel maar het gaat vrij snel vervelen. Als je binnenkort burnout paradise neemt zul je zien dat je veel meer mogelijkheden en extra's hebt tegenover flatout 2. Burnout paradise gaat ook veel minder snel vervelen.

Geplaatst:

ok, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk het spel ook aanschaffen ^_^

alleen wil ik het op de pc, dus dan zal ik nog wel even moeten wachten (d8 ik, bij mijn weten was het nog niet uit op pc, maar wel in de maak/zo goed als af (?))

Geplaatst:

Dat klopt, dan zul je nog even moeten afwachten. Momenteel is Burnout paradise enkel uit voor Playstation 3 en Xbox360. De PC-versie word verwacht ergens in mei 2009. Je zult dus nog eventjes geduld moeten hebben voor al eer je hem kunt aankopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...