Pennywise The Clown Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 rate,m ff Over het algemeen een wat simpele signature. Wat heb je er precies aan gedaan? Want wat voor het oog simpel lijkt hoeft natuurlijk niet binnen twee minuten gemaakt te zijn. Reageren
cheetha Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 rate,m ff Over het algemeen een wat simpele signature. Wat heb je er precies aan gedaan? Want wat voor het oog simpel lijkt hoeft natuurlijk niet binnen twee minuten gemaakt te zijn. ik heb 2 verschillend ekleurlagen gevruikt voor de donkere tint en ik heb de logo,s lichter gemaakt en ik heb de soort van het grond anders gedaan en ik heb er een 20 minuten aangewerkt minder dan met die sig die ik nu heb Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Met de kennis van datgene wat je eraan gedaan hebt, blijf ik hem eentonig vinden. Waarom twee logo's naast elkaar? beide hetzelfde. Er zit weinig kleurverschil in, en het past allemaal niet echt goed bij elkaar. Al met al zou je nog wel wat oefening kunnen gebruiken. Ik kon ooit niet surfen. Ik kan nog steeds niet surfen, maar als ik in de tussentijd geoefend had, kon ik het nu misschien wel. Blijf oefenen, blijf dingen maken, dan ervaar en ontdek je vanzelf meer mogelijkheden. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik vind hetzelfde als Penny... Te eentonig, je kan een render van de zanger o.d. onder "Rammstein" plaatsen. 4.0/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik kon ooit niet surfen. Ik kan nog steeds niet surfen, maar als ik in de tussentijd geoefend had, kon ik het nu misschien wel. Blijf oefenen, blijf dingen maken, dan ervaar en ontdek je vanzelf meer mogelijkheden. Mooi voorbeeld ook Over de sig, probeer het wat mooier te maken. En dat klinkt heel stom, maar waarom niet het logo uitknippen, en in het midden zetten, en daar een achtergrond onder? En dan zou je nog met kleuren kunnen spelen, want dit is nogal somber. En dan heb je nog een simpele sig. Veel succes verder in ieder geval. Je gebruikt trouwens photoshop? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Als ik jou was zou ik de Rammstein Font nemen: http://www.dafont.com/rammstein.font Hier heb je een mooie Font staan. Probeer even het logo te renderen en dan neerzetten. En daarna even bijvoorbeeld een Render van Rammstein erin zetten. Dat ziet er al veel beter uit. Deze Renders kon ik vinden op Planet Render: en deze: Bewerkt: 26 september 2008 door zamg0d1 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik vind hem erg leeg en ook helemaal niet goed ogen. Je hebt er een plaatje in gezet en wat met de kleuren gewerkt, ook aan je tekst zie je helemaal geen moeite. Probeer eens wat te brushen, of probeer eens een render erin te verwerken. Wat het ook mooier zou maken zijn wat vrolijke kleuren, want grijs straalt ook niet echt altijd iets gezelligs of vrolijks uit, of juist haat. Wat ik dan ook mis is een border wat altijd wel mooi is en het naar mijn smaak lekker compleet maakt. Wat je dan nog kun doen is je naam ergens mooi verwerken en dan met een leuk font, zoek er eens 1 op, gewoon even rond kijken, ook kun je wel wat leuke brushes zoeken als je bezig bent. Naar mijn mening is deze signature nog lang niet af, ook vind ik hem niet helemaal kloppen en zelfs erg leeg. Probeer wat renders en/of wat brushes erin te verwerken, en dan ook nog wat kleur en laat het zien als een Versie 2, ik hoop dat ik dan iets leuks kan beoordelen, maar over deze signature ben ik niet echt te spreken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik kan hem niet zien, sorry... Mvg; MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.