Jump to content

Voor Flying Dutchman!

Recommended Posts

Geplaatst:

JIJ LIEV!!

Ambachtelijk vakmanschap.

Het allooi van dit kwalitatief zeer waardige maaksel is buitegewoon masterlijk.

Pennywise (sprakeloos, met een kruidig korstje)

Geplaatst:

Wanneer je de kleurvolgorde van de achtergrond had veranderd in die van de Russische vlag, had de rode cape die het poppetje draagt (jeweetwel, die van de Rooie Rakkers) beter bij het geheel gepast. Ik geef dit artistiek hoogstandje een 9!

Geplaatst: (bewerkt)

Vooral de anatomie van het lichaam vind ik erg beeldend. Een prachtwerk! 9/10!

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:

Toen ik dit topic opende kreeg ik al een naar voorgevoel in mijn buik. Wéér zo'n zinloos topic van mijnheer Disturbed. Wat denk je hier nou mee te bereiken? Iedereen kan toch godverdomme zien dat er niks aan gedaan is. Zelf 1973 maakt nog betere tekeningen. :-( Nee Disturbed, jij kan zó veel beter. Daarom hang ik hier geen cijfer aan. Ik weiger aan deze onzin mee te werken. Hiervoor zul je branden in de hel Rob...

toch ben je liev. :$

Geplaatst:
Toen ik dit topic opende kreeg ik al een naar voorgevoel in mijn buik. Wéér zo'n zinloos topic van mijnheer Disturbed. Wat denk je hier nou mee te bereiken? Iedereen kan toch godverdomme zien dat er niks aan gedaan is. Zelf 1973 maakt nog betere tekeningen. :-( Nee Disturbed, jij kan zó veel beter. Daarom hang ik hier geen cijfer aan. Ik weiger aan deze onzin mee te werken. Hiervoor zul je branden in de hel Rob...

toch ben je liev. :$

:? Weird.

Het is wel leuk gemaakt, het is best simpel, maar het hoofd is best goed gevormdt, 10/10.

>>> Door .Levi.: Geen toegevoegde waarde.<<< Bewerkt: door .Levi.
onzinnig plaatje
Geplaatst:

Ik heb het laatst nog onder aandacht gebracht. De manier van rate in dit topic is echt onder de maat. Iedereen nu ontopic en serieus de creatie beoordelen, gebeurd dat niet dan zal ik persoonlijk een warning aan je broek nieten.

Een grapje is leuk en oké, maar het begint me nu toch echt me keel uit te hangen. Iedereen is gewaarschuwd.

*foto*

Eeeh... nee... Dat dan weer niet. :erm:

Erg leuk gedaan Disturbed. Dat gezicht is gewoon erg mooi gemaakt. Ook heeft het een beetje cartoon stijl wat ook wel leuk staat. Alleen vind ik dat je beter een font had kunnen gebruiken. Een mooie 8/10 waar vind ik. :)

Bewerkt: door warrock_123_321

Sorry hoor, maar ik nam dit topic even niet serieus, je kan waarschijnlijk wel raden waarom.

Maar, omdat ik ook de kwaadste niet ben, hier mijn rate:

Leuk getekend, lekker simpel en toch ook weer herkenbaar.

Nou had het schrijven wel wat netter gekund, maar daar kijk ik maar even omheen. :7

Al met al een mooie 7.5/10

Bewerkt: door Addicted2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...