Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Uh, dit topic gaat over moslims, niet over Belgen, Duitsers of Nederlanders.... Ik zie bovendien Classic anders ook niet zeggen dat Belgen, Duiters en Nederlanders niet gestraft moeten worden...

Daar heb je een punt. Maar ik vind dat hij doet overkomen of dit de enigste oorzaak voor alle ellende is. ;)

Waar zie jij Classic zeggen dat álle Moslims het land uit moeten?

Zei ik dat hij zei dat dat zo is? Zo'n discussie wil ik hier liever voorkomen. Als je een beetje neutraal zijn posts bekijkt moet je wel vreselijk naïef zijn om te ontkennen dat hij niet alles over één kam scheert, ofwel generaliseert. Alleen zijn hoofdpost al.. Btw:

Jij bent zelf moslim, maar jij wilt dat ándere moslims (namelijk de slechte) weggaan of wat dan ook mee gebeurt.

Dus je bent eigenlijk alleen je eigen hachje aan het redden :Y

Waarom moeten van jou de slechte moslims weg? Want een moslim is immers toch een moslim? Jullie geloven allemaal in Allah neem ik aan.

Als jij op vakantie gaat (of emigreert) naar een ander land, pas jij je ook aan aan de normen en waarden die daar gelden. Veel allochtonen hebben moeite (of proberen het niet eens) om zich aan te passen aan ONZE normen en waarden. De 'rotte appels' dus. DIE mensen zie ik het liefst vertrekken. Allochtonen die zich hier WEL kunnen aanpassen, bereid zijn om hier te werken, en zich netjes houden aan de wet, zijn wat mij betreft hartstikke welkom hoor!

Nederlanders zijn vaak de meest asociale vakantiegangers in het buitenland, maar dat is meer uit eigen ervaring. Voor de rest ben ik het met je eens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Als jij op vakantie gaat (of emigreert) naar een ander land, pas jij je ook aan aan de normen en waarden die daar gelden. Veel allochtonen hebben moeite (of proberen het niet eens) om zich aan te passen aan ONZE normen en waarden. De 'rotte appels' dus. DIE mensen zie ik het liefst vertrekken. Allochtonen die zich hier WEL kunnen aanpassen, bereid zijn om hier te werken, en zich netjes houden aan de wet, zijn wat mij betreft hartstikke welkom hoor!

Nederlanders zijn vaak de meest asociale vakantiegangers in het buitenland, maar dat is meer uit eigen ervaring. Voor de rest ben ik het met je eens.

Das jou eigen ervaring. Niet de mijne, en daarom kan ik je vertellen

dat niemand echt een lieverdje is als ie op vakantie gaat. Ik kan ook de Fransen,

Engelsen enzo aan gaan wijzen wanneer ze bezig zijn met aso te doen.

Ik ben het ook met (de meeste) argumenten eens omdat ze gewoon kloppen als

een bus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat moslims hier best mogen blijven en ik ben zelf ook een Moslim.

Moslims zijn gevlucht voor de oorlog of willen geld verdienen zodat ze huizen en zo in hun eigen land kunnen kopen.

En sommige Moslims hebben hier Restaurant's geopent en hebben vrienden hier en dan moeten ze in een keer oprotten van Geert Wilders of van iemand anders.

Toch niet normaal?

Aleen de slechte moslims mag Nederland van mij zelf weten wat er mee gebeurt maar laat dan de goeie moslims in het land blijven en hun werk doen.

Dan vind ik het goed.

Bewerkt: door zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent zelf moslim, maar jij wilt dat ándere moslims (namelijk de slechte) weggaan of wat dan ook mee gebeurt.

Dus je bent eigenlijk alleen je eigen hachje aan het redden :Y

Waarom moeten van jou de slechte moslims weg? Want een moslim is immers toch een moslim? Jullie geloven allemaal in Allah neem ik aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten van jou de slechte moslims weg? Want een moslim is immers toch een moslim? Jullie geloven allemaal in Allah neem ik aan.

Waar slaat dit nou weer op? Een moslim zegt dat alle slechte moslims van hem weg mogen, een acceptabele uitspraak uit de mond van iemand die zelf moslim is. Als alle slechte (met negatieve intenties) moslims uit Nederland vertrekken is het probleem toch opgelost. Jij doelt er met dit topic vooral op dat moslims weg moeten omdat ze slechte intenties hebben en Nederland verpesten. Als die moslims in het speciaal hun koffers pakken moet jij toch wel tevreden worden gesteld?

Onthoud dat onder de naam 'moslim' ook weer verschillende soorten mensen vallen. Zo heb je hard werkende moslims die geen vlieg kwaad doen maar ook niet werkende moslims. Volgens mij word het voor jou dus eens tijd om even de straten in te duiken en te ontdekken dat er verschillende soorten mensen leven op de wereld. Niets is hetzelfde, iedereen is verschillend en dus ook moslims.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat moslims hier best mogen blijven en ik ben zelf ook een Moslim.

Moslims zijn gevlucht voor de oorlog of willen geld verdienen zodat ze huizen en zo in hun eigen land kunnen kopen.

En sommige Moslims hebben hier Restaurant's geopent en hebben vrienden hier en dan moeten ze in een keer oprotten van Geert Wilders of van iemand anders.

Toch niet normaal?

Aleen de slechte moslims mag Nederland van mij zelf weten wat er mee gebeurt maar laat dan de goeie moslims in het land blijven en hun werk doen.

Dan vind ik het goed.

Correction: De nederlandse overheid(of wie dan ook boeie) heeft de moslims naar Nederland toegehaald om te vieze klusjes op de knappen. (Marroko/Turkije) Ze hadden tekort aan mensen die de wc schoonmaken enzo deden, dus ze hadden mensen nodig. Dus de moslims gingen hier werken, maar op een gegeven moment ging het weer goed met ons land. De moslims hadden inmiddels heel hun familie in Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent zelf moslim, maar jij wilt dat ándere moslims (namelijk de slechte) weggaan of wat dan ook mee gebeurt.

Dus je bent eigenlijk alleen je eigen hachje aan het redden :Y

Waarom moeten van jou de slechte moslims weg? Want een moslim is immers toch een moslim? Jullie geloven allemaal in Allah neem ik aan.

Ik zeg aleen van mij maakt niet uit wat ermee gebeurt met slechte moslims.

Ik zeg niet dat slechte moslims uit het land moeten.

Ik vind dat moslims hier best mogen blijven en ik ben zelf ook een Moslim.

Moslims zijn gevlucht voor de oorlog of willen geld verdienen zodat ze huizen en zo in hun eigen land kunnen kopen.

En sommige Moslims hebben hier Restaurant's geopent en hebben vrienden hier en dan moeten ze in een keer oprotten van Geert Wilders of van iemand anders.

Toch niet normaal?

Aleen de slechte moslims mag Nederland van mij zelf weten wat er mee gebeurt maar laat dan de goeie moslims in het land blijven en hun werk doen.

Dan vind ik het goed.

Correction: De nederlandse overheid(of wie dan ook boeie) heeft de moslims naar Nederland toegehaald om te vieze klusjes op de knappen. (Marroko/Turkije) Ze hadden tekort aan mensen die de wc schoonmaken enzo deden, dus ze hadden mensen nodig. Dus de moslims gingen hier werken, maar op een gegeven moment ging het weer goed met ons land. De moslims hadden inmiddels heel hun familie in Nederland.

Ow oke.

Maar bevoorbeeld Afghanistan is gevlucht voor de oorlog.

En wat andere landen behalve Marroko/Turkije zijn weg gegaan omdat ze bevoorbeeld arm waren of misschien om een andere reden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten van jou de slechte moslims weg? Want een moslim is immers toch een moslim? Jullie geloven allemaal in Allah neem ik aan.

Waar slaat dit nou weer op? Een moslim zegt dat alle slechte moslims van hem weg mogen, een acceptabele uitspraak uit de mond van iemand die zelf moslim is. Als alle slechte (met negatieve intenties) moslims uit Nederland vertrekken is het probleem toch opgelost. Jij doelt er met dit topic vooral op dat moslims weg moeten omdat ze slechte intenties hebben en Nederland verpesten. Als die moslims in het speciaal hun koffers pakken moet jij toch wel tevreden worden gesteld?

Onthoud dat onder de naam 'moslim' ook weer verschillende soorten mensen vallen. Zo heb je hard werkende moslims die geen vlieg kwaad doen maar ook niet werkende moslims. Volgens mij word het voor jou dus eens tijd om even de straten in te duiken en te ontdekken dat er verschillende soorten mensen leven op de wereld. Niets is hetzelfde, iedereen is verschillend en dus ook moslims.

Helemaal mee eens.. ^^

Daarnaast snap ik je niet meer Classic, je zegt eerst dat je het alleen hebt over de groep die het loopt te verkloten. Nu komt er iemand die dat ook zegt, en dan ga je weer het tegenovergestelde beweren. Maar je bevestigd in ieder geval wel wat ik een paar posts geleden zei, waarvoor mijn dank uiteraard. Waarom zouden in godsnaam alle moslims het land uit moeten, en niet alleen de "slechte"? En wat is het voor onzin om te zeggen dat zaahed alleen zijn eigen hachje wilt redden. Dit bedoel ik dus met het posten van argumenten die nergens op slaan..

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent zelf moslim, maar jij wilt dat ándere moslims (namelijk de slechte) weggaan of wat dan ook mee gebeurt.

Dus je bent eigenlijk alleen je eigen hachje aan het redden :Y

Waarom moeten van jou de slechte moslims weg? Want een moslim is immers toch een moslim? Jullie geloven allemaal in Allah neem ik aan.

Ik zeg aleen van mij maakt niet uit wat ermee gebeurt met slechte moslims.

Ik zeg niet dat slechte moslims uit het land moeten.

Ik vind dat moslims hier best mogen blijven en ik ben zelf ook een Moslim.

Moslims zijn gevlucht voor de oorlog of willen geld verdienen zodat ze huizen en zo in hun eigen land kunnen kopen.

En sommige Moslims hebben hier Restaurant's geopent en hebben vrienden hier en dan moeten ze in een keer oprotten van Geert Wilders of van iemand anders.

Toch niet normaal?

Aleen de slechte moslims mag Nederland van mij zelf weten wat er mee gebeurt maar laat dan de goeie moslims in het land blijven en hun werk doen.

Dan vind ik het goed.

Correction: De nederlandse overheid(of wie dan ook boeie) heeft de moslims naar Nederland toegehaald om te vieze klusjes op de knappen. (Marroko/Turkije) Ze hadden tekort aan mensen die de wc schoonmaken enzo deden, dus ze hadden mensen nodig. Dus de moslims gingen hier werken, maar op een gegeven moment ging het weer goed met ons land. De moslims hadden inmiddels heel hun familie in Nederland.

Ow oke.

Maar bevoorbeeld Afghanistan is gevlucht voor de oorlog.

En wat andere landen behalve Marroko/Turkije zijn weg gegaan omdat ze bevoorbeeld arm waren of misschien om een andere reden.

Ja, kijk marroko en turkije zelf vallen nog wel mee. Ze hebben het niet slecht maar ook niet goed. Landen zoals irak hebben het moeilijk. :N

Maar effe ontopic:

Veel mensen hebben last van de marrokaanse/turkische jongeren in Nederland. Jeweetoch, die mensen die als een pinguin lopen met nike pet omlaag. Wijken zoals katendrecht worden overgenomen door de turkische/marrokaanse tuig. Het is een probleem.(Ik zeg niet dat hun de enigste zijn, want sommige nederlanders, indo's etc etc doen dit ook)

De jeugd van tegenwoordig zijn erg aggresief en niet goed aanspreekbaar. Ook in premtime zie je dat soort dingen.

Ze lopen meestal in groepjes lauw te doen en mensen worden zomaar in elkaar geslagen door dit soort tuig.(Geloof me, ga nou niet zeiken van dat het niet zo is, want hier rotterdam gebeurd dit dagelijks)

Natuurlijk zijn niet alle jongeren zo, en er valt veel over te vertellen, maar ik ga loesoe.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

In Nederland heb je 2 gangs genaamt Bloodz & Cripz, in die gang zitten vol met Turken/Marrokanen. Ze komen in die gangs, en doen hun plicht. Dat ligt ook aan onderwijs. Er wordt weinig geholpen aan jongeren die moeite hebben met lessen/school. Als ze elke keer een onvoldoene halen, krijgen ze dit soort dingen. Ze hebben hun dromen niet geredt, dus maken ze een andere droom een nieuwe familie, en vrienden opbouwen! Dat woord ook in premtime gezegt.



Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf vind ook dat de slechte marokanen turken en nederlanders (hun ook) eruit moeten maar we hebben het dus over deze doelgroep waarom is dan het onderwerp moslims islatisme en moslimexetrisme wil een moderator dat veranderen a.u.b. Want het is storend en we gaan toch niet zeggen dat moslims allemaar stelen want gabbers doen dat ook

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ik zie niet moslims ook wel is iets ergs doen.

Maar ik zie veel mensen die denken dat aleen moslims dat doen.

Omdat je het wat vaker ziet.

Maar ik zie soms ook wel is een Nederlander bevoorbeeld iets stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf vind ook dat de slechte marokanen turken en nederlanders (hun ook) eruit moeten maar we hebben het dus over deze doelgroep waarom is dan het onderwerp moslims islatisme en moslimexetrisme wil een moderator dat veranderen a.u.b. Want het is storend en we gaan toch niet zeggen dat moslims allemaar stelen want gabbers doen dat ook

Waar wil je Nederlanders neerzetten?

Terwijl hier hun familie zit en hier geboren en getogen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf vind ook dat de slechte marokanen turken en nederlanders (hun ook) eruit moeten maar we hebben het dus over deze doelgroep waarom is dan het onderwerp moslims islatisme en moslimexetrisme wil een moderator dat veranderen a.u.b. Want het is storend en we gaan toch niet zeggen dat moslims allemaar stelen want gabbers doen dat ook

Waar wil je Nederlanders neerzetten?

Terwijl hier hun familie zit en hier geboren en getogen zijn.

dan maar in de gevangenis
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...