Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

ikzelf vind ook dat de slechte marokanen turken en nederlanders (hun ook) eruit moeten maar we hebben het dus over deze doelgroep waarom is dan het onderwerp moslims islatisme en moslimexetrisme wil een moderator dat veranderen a.u.b. Want het is storend en we gaan toch niet zeggen dat moslims allemaar stelen want gabbers doen dat ook

Waar wil je Nederlanders neerzetten?

Terwijl hier hun familie zit en hier geboren en getogen zijn.

Wat bedoel je eigelijk precies met waar wil je Nederlanders neerzetten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

ik ben moslim, en ik zeg niet dat alle moslims goed zijn want er zijn ookk slechte moslims, moslims die beweren gediscrimineerd te worden en vervolgens mn NL'se vrienden uitschelden voor kaaskoppen enz' :duh:

er zijn ook moslims die meer slechte dingen doen tegen andere moslims dan tegen Nederlander, van alle ruzies in mn leven heb ik meestal ruzie gehad met andere moslims,.....

maar er zijn ook goede moslims, moslims die gastvrij zijnh, moslims die andere volken en godsdiensten respecteren. :Y

en zo zit het met elk godsdienst. :)

en trouwens: de topic starter zei dat er moslims zijn die niet werken maar ik woon in een villa wijk en ik kan je zeggen dat er ongeloofelijk veel moslims wonen.

kamranoi

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben moslim, en ik zeg niet dat alle moslims goed zijn want er zijn ookk slechte moslims, moslims die beweren gediscrimineerd te worden en vervolgens mn NL'se vrienden uitschelden voor kaaskoppen enz' :duh:

er zijn ook moslims die meer slechte dingen doen tegen andere moslims dan tegen Nederlander, van alle ruzies in mn leven heb ik meestal ruzie gehad met andere moslims,.....

maar er zijn ook goede moslims, moslims die gastvrij zijnh, moslims die andere volken en godsdiensten respecteren. :Y

en zo zit het met elk godsdienst. :)

en trouwens: de topic starter zei dat er moslims zijn die niet werken maar ik woon in een villa wijk en ik kan je zeggen dat er ongeloofelijk veel moslims wonen.

kamranoi

Daar ben ik er inderdaad met je eens.

Ik zie ook moslims die gastvrij zijn en goede dingen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf vind ook dat de slechte marokanen turken en nederlanders (hun ook) eruit moeten maar we hebben het dus over deze doelgroep waarom is dan het onderwerp moslims islatisme en moslimexetrisme wil een moderator dat veranderen a.u.b. Want het is storend en we gaan toch niet zeggen dat moslims allemaar stelen want gabbers doen dat ook

Waar wil je Nederlanders neerzetten?

Terwijl hier hun familie zit en hier geboren en getogen zijn.

dan maar in de gevangenis

Daar komen ze nu ook al in als ze iets doen wat niet mag en gepakt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ik zie niet moslims ook wel is iets ergs doen.

Maar ik zie veel mensen die denken dat aleen moslims dat doen.

Omdat je het wat vaker ziet.

Maar ik zie soms ook wel is een Nederlander bevoorbeeld iets stelen.

Ik liep op in een achterstandswijk zie ik een klein jongetje fietsen worden die door Turken en Marokanen van de fiets gerukt.

Het probleem bij hang jongeren is,zijn de ouders.

Moeder zit gezellig op de kinderen te letten en zorgt voor het huishouden.

Als zijn zoon zegt ''mama ik ga naar buiten" zonder reden.

Dan zegt de moeder natuurlijk dat hij mag want dan wordt het huis wat leeger.

Dat zie ik ook wel bij Nederlanders terug.

Maar het grootste impact is toch wel het geloof.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ik zie niet moslims ook wel is iets ergs doen.

Maar ik zie veel mensen die denken dat aleen moslims dat doen.

Omdat je het wat vaker ziet.

Maar ik zie soms ook wel is een Nederlander bevoorbeeld iets stelen.

Ik liep op in een achterstandswijk zie ik een klein jongetje fietsen worden die door Turken en Marokanen van de fiets gerukt.

Het probleem bij hang jongeren is,zijn de ouders.

Moeder zit gezellig op de kinderen te letten en zorgt voor het huishouden.

Als zijn zoon zegt ''mama ik ga naar buiten" zonder reden.

Dan zegt de moeder natuurlijk dat hij mag want dan wordt het huis wat leeger.

Dat zie ik ook wel bij Nederlanders terug.

Maar het grootste impact is toch wel het geloof.

Wat is er erg aan je kind buiten te laten spelen? Zover ik weet is dit normaal. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf vind ook dat de slechte marokanen turken en nederlanders (hun ook) eruit moeten

Waar wil je Nederlanders neerzetten?

Terwijl hier hun familie zit en hier geboren en getogen zijn.

Wat bedoel je eigelijk precies met waar wil je Nederlanders neerzetten?

Even de quote verduidelijkt omdat iemand volgens mij niet alles leest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je kind laten buitenspelen vind ik ook normaal.

Hierboven: Inderdaad wat heeft de Islam met de hangjongeren te maken.

Ik voeg me ook maar even bij de discussie..

Je kind laten buitenspelen is heel normaal, alleen sommige blijven wel tot 22.00 uur buiten.

Ik ken iemand uit mijn klas, en het is geen turk of marrokaan, gewoon een Nederlander, die van 17:00u tot 22:00u buiten blijft.

Ik weet niet of ik dit moet geloven, maar dat kan wel zo zijn..

Edit: Wat de Islam met hangjongeren te maken heeft, zelf heb ik geen idee want volgens mij zijn de hangjongeren die van Turks of Marrokaanse afkomst zijn niet eens echt Moslim. Dat ook de wereld uit..

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat de meeste turken en Marokkanen zeggen dat wij buitenlanders over één kam scheren, maar als ik dit topic lees is die wederzijds net zo erg misschien erger, daarnaast snap ik niet eens waar sommige ruzie over maken of wat er zo bijzonder is dat iemand een andere huidskleur of wat dan ook heeft. Ik denk wel dat we het hier over moslims hebben die problemen veroorzaken, maar Nederlanders zorgen anders ook voor problemen en dan ook vooral hangjongeren die denken dat ze stoer zijn oftewel racisten en nazi's, in Waspik zijn die er een paar (misschien bekend van een jaar geleden) terwijl iedereen gewoon normaal leeft verzieken een groepje rotgasten het leven van andere mensen en als je nu buitenlander bent of niet dat hoor je niet te doen, HIER niet!! en ook in je EIGEN LAND NIET!! gewoon niet !!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de Islam en die hangjongeren met elkaar gemeen hebben is dat een zéér groot deel afstamt uit een Islamitsch-Agrarische Samenleving.

De kans bestaat dus dat ze op de manier worden opgevoed is dus ook tamelijk groot.

Als deze jongeren dan binnen de Westerse Beschaving komen. Dat gaat toch niet samen??

Daardoor ga je die ellende en appartheid krijgen die we vandaag de dag zien.

En de Linkse Regering komt dan met die water bij de wijn doen onzin. Máár ik weiger mij aan te passen aan andere mensen die hier in Nederland zijn. Waarom? IK ben hier geboren! IK bezit Hollands bloed! IK ben trots op mijn Land. en dat zooitje ongeregeld is dat niet. Én toch blijft die Linkse kern maar doorgaan over dat Wederzijdse Aanpassing gedoe.

Ik ben juist van mening dat ze moeten assimileren niet integreren! Assimileren. Op deze manier kan je een normale Nederlandse Samenleving proberen te creeeren. En alles wat buiten de boot valt dat knikker je maar eruit ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...