Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat de Islam en die hangjongeren met elkaar gemeen hebben is dat een zéér groot deel afstamt uit een Islamitsch-Agrarische Samenleving.

Dat heeft er helemaal niets mee te doen. De Moslims kiezen daar zelf voor.

Enne, wij komen ook uit die samenleving, alleen hebben wij hier Godsdiensvrijheid waardoor

wij ook Joodse, Katholieken, Protestanten, Hindoes, enzovoort hebben. Die mensen passen zich aan

aan Nederland, door de manieren en taal te leren. Ze blijven echter gewoon hun Godsdienst behouden.

De kans bestaat dus dat ze op de manier worden opgevoed is dus ook tamelijk groot.

Als deze jongeren dan binnen de Westerse Beschaving komen. Dat gaat toch niet samen??

Daardoor ga je die ellende en appartheid krijgen die we vandaag de dag zien.

Natuurlijk niet, de mensen die hierheen emigreren passen zich aan aan onze samenleving.

Ze maken er echter gewoon misbruik van om steeds hetzelfde te zeggen:

Ja, zeker omdak buitenlander of Moslim ben. ''Jullie scheren iedereen over één kam.

Ik snap ook wel dat wij dat doen. Aangezien het gewoon bijna altijd zo

is dat er supergroot in de krant zou staan: Marokaan vermoord nederlander, in Grootte 72.

En helemaal onderaan zal dan in groote 4 staan, ''Nederlander berooft postkantoor''.

En de Linkse Regering komt dan met die water bij de wijn doen onzin. Máár ik weiger mij aan te passen aan andere mensen die hier in Nederland zijn. Waarom? IK ben hier geboren! IK bezit Hollands bloed! IK ben trots op mijn Land. en dat zooitje ongeregeld is dat niet. Én toch blijft die Linkse kern maar doorgaan over dat Wederzijdse Aanpassing gedoe.

Ik ben juist van mening dat ze moeten assimileren niet integreren! Assimileren. Op deze manier kan je een normale Nederlandse Samenleving proberen te creeeren. En alles wat buiten de boot valt dat knikker je maar eruit ofzo.

Dan ben jij de eerste die het land uitgetrapt zal worden. Waarom??? Omdat jij

bij jou meningen blijft. Als jij naar Marokko emigreert, moet jij je ook aanpassen aan

hun gebruiken. Doe je dat niet? Ben je associaal.

• Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

31

• Nissan

26

• Vegeta

24

• Jowx

23

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

@Hierboven,

ik wou ook reageren op dat bericht van classic, maar wat jij zegt vind ik al goed.

@Classic

Maar ik wil nog wel toevoegen, dat je niet zomaar iedereen uit de boot moet knikkeren. Als je zo 'bang' bent voor de 'terroristen', probeer dan vrede te sluiten, en niet het probleem te verplaatsen. Ik vind het ook niet zo gek dat je terroristische ideeën krijgt omdat je nooit bent geholpen door je medemens. Als we nou het probleem aanpakken, in plaats van ze naar hun landen terug sturen en ze laten sterven (om het zo hard te zeggen), zou de wereld een stukje beter zijn. Tenminste, zo zie ik het.

• 9 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

ja het is zo ver voor ons moslims de ramadan begint weer op vrijdag

dat wordt een maand niet drinken-eten,vrijen,vechten,schelden,

maar wat vind jij er van plaats hier je mening

Bewerkt: door adilovn
Geplaatst:

Hoewel ik het nut niet inzie van dit soort tradities, hoort het bij het geloof en is het dus belangrijk voor sommige mensen. Dus heb ik er in dat opzicht niks optegen. Wel tegen jou :duh:

Geplaatst:

Ik ben wel geen Moslim,

maar ik zie in tegenstelling tot theCreditcard :7 het nut wel in,

tradities bestaan en moeten onderhouden worden want ze zijn

een deel van een Cultuur, het is mooi dat toch zoveel mensen

zich inzetten voor zulk geloof alhoewel het volgens dat geloof wel verplicht is.

Geplaatst:
ja het is zo ver voor ons moslims de ramadan begint weer

Ik vind dat nu eens echt postitief, hopelijk valt de ramadan eens in een hittegolf.

Nog een voordeel: Tijdens de ramadan zijn we veilig :tu:

Geplaatst:

Ik vind dat nu eens echt postitief, hopelijk valt de ramadan eens in een hittegolf.

Overdag dan...

Geplaatst:

Overdag dan...

Shit :N

Geplaatst:

Overdag dan...

Shit :N

ach tja maar voor jullie zijn we nooit veilig

Geplaatst:

Nou ja, de Ramadan is een eeuwenoude traditie waarbij het bedoeling is dat mensen met voldoende geld voor eten zich tijdens de zonne-uren verplaatsen in mensen die dit niet hebben. Een goedbedoelde traditie dus. En volgens mij hebben niet-moslims hier op geen enkele manier last van dus ik zou zeggen: :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Wel jammer dat we moeten vasten tijdens de hitte.

Maar ja het moet, ik vast al sinds ik 10 was.

EDIT: Ja, je hebt gelijk Sheep. We eren ook aan de mensen die arm zijn en haast geen voedsel kunnen eten.

Daarom eten we ook niks tot zonsondergang

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Je zal maar uitdrogen..... :$

Geplaatst:

Ik vind de ramadan wel goed eigenlijk, het is, voor zover ik weet, een traditie om eens te bezuinigen met eten en drinken, om zo te zien hoe de armere leven, kan iemand dit bevestigen of de echte betekenig van de ramadam geven? :)

En waarom zijn wij veilig in de ramadan, vanwege het 'niet vechten en schelden' gedeelte?

Als jij gewoon respect toont voor de buitenlanders, tonen zij (althans, de meeste) ook gewoon respect voor jou, en dan zal je zien dat ze ook aardig zijn :)

Paar vrienden van mij doen ook aan de ramadan, en ik heb daar wel altijd respect voor, een middag zonder eten vind ik al moeilijk :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...