Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Tjah, van mij mogen ze het doen. Het is goed dat ze om de minderbedeelden denken.

Maar om nou overdag niets te eten en 's nachts wel.. :bonk: Lijkt een stiekem..

Ik snap er eigenlijk niet veel van. Dat je wilt zien hoe een zwerver leeft, of hoe ze om zwervers geven, is prima. Maar jezelf te verhongeren d.m.v overdag niet te eten/drinken, is ziek in mijn ogen. Je kan ze, i.p.v medelijden hebben, veel beter voedselpaketten of geld sturen, dan hebben hun er ook wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh:. Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

En wat als mensen nou kracht weten te putten uit een religie? Beetje kortzichtig om ook alle religies als onzin te zien, waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh:. Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

En wat als mensen nou kracht weten te putten uit een religie? Beetje kortzichtig om ook alle religies als onzin te zien, waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

Er zijn er ook zoveel,

religies stammen uit de tijden dat de mens zijn bestaan zocht uit het transcendente,

iets dat hem volledig te boven ging, iets machtig, gever en nemer,

deze religies zijn beginnen vertakken en meerdere religies ontstonden,

net zols Planebak zei: Vele mensen worden bij mekaar gehouden door het feit dat

ze in een religie geloven, dus denk eerst even na voor je zoiets zegt ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh: . Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

NO SHIT SHERLOCK

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh: . Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

NO SHIT SHERLOCK

Kan je bijdehand gaan doen maar met die post maak ik alleen maar duidelijk waarom ik de post van Uitroepteken kortzichtig vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh: . Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

NO SHIT SHERLOCK

Kan je bijdehand gaan doen maar met die post maak ik alleen maar duidelijk waarom ik de post van Uitroepteken kortzichtig vind.

Russells theepot - waarom religie onzin is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh: . Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

NO SHIT SHERLOCK

Dude, get real, word eens origineel en verzin je eigen grappen. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh: . Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

NO SHIT SHERLOCK

Dude, get real, word eens origineel en verzin je eigen grappen. :t

Ik word gewoon niet begrepen door het plebs :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh: . Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

NO SHIT SHERLOCK

Kan je bijdehand gaan doen maar met die post maak ik alleen maar duidelijk waarom ik de post van Uitroepteken kortzichtig vind.

Russells theepot - waarom religie onzin is.

Je mist mijn punt. Mijn punt was dat mensen kracht putten uit religie, al zou het geloof over een Wc-borstel gaan.

@hierboven, ik begreep het wel maar vond het niet passend in de situatie.

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het allemaal onzin. Ik vind eigenlijk elke religie onzin. De islam met de ramadan, ik vind het ziek :duh: . Je medeleven tonen, terwijl je er niks mee oplost. Maar ja, dat soort bestaat altijd...

waarschijnlijk ken je nog geen 50% van alle religies op aarde.

NO SHIT SHERLOCK

Kan je bijdehand gaan doen maar met die post maak ik alleen maar duidelijk waarom ik de post van Uitroepteken kortzichtig vind.

Russells theepot - waarom religie onzin is.

Je mist mijn punt. Mijn punt was dat mensen kracht putten uit religie, al zou het geloof over een Wc-borstel gaan.

@hierboven, ik begreep het wel maar vond het niet passend in de situatie.

Correct Plantebak,

dit is geen topic om te zeiken dat religies nutteloos zijn,

nee, wat vind je van de Ramadan?

Link to comment
Delen op andere websites

Correct Plantebak,

dit is geen topic om te zeiken dat religies nutteloos zijn,

nee, wat vind je van de Ramadan?

Ik vind het fascinerend wat mensen allemaal wel niet doen voor een geloof.

;)

of was die vraag niet aan mij gericht?

@hierbeneden , ok ;)

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Correct Plantebak,

dit is geen topic om te zeiken dat religies nutteloos zijn,

nee, wat vind je van de Ramadan?

Ik vind het fascinerend wat mensen allemaal wel niet doen voor een geloof.

;)

of was die vraag niet aan mij gericht?

Nee ik bedoel dat leden terug moeten posten op het gebied

waar dit topic voor bedoeld was: de Ramadan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...