MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. Hier ben ik het 100% mee eens. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. ik wil je net niet uitschelden maar rot x fucking op. jij kan dat niet omdat je veel vreet vetzak. tazzzz. megapilot ook grappenman. Nu weer ff eten >>> Door Jowx: Met deze houding kan jij binnenkort oprotten, lees je PB's. <<< Reageren
Bayside Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. ik wil je net niet uitschelden maar rot x fucking op. jij kan dat niet omdat je veel vreet vetzak. tazzzz. megapilot ook grappenman. Nu weer ff eten Was even vergeten dat kritiek niet mocht op de edele religie genaamd Islam. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. ik wil je net niet uitschelden maar rot x fucking op. jij kan dat niet omdat je veel vreet vetzak. tazzzz. megapilot ook grappenman. Nu weer ff eten Was even vergeten dat kritiek niet mocht op de edele religie genaamd Islam. je mag best kritiek hebben van wat je denkt ( er is niks mis mee met de islam maar ach, hollanders he) Reageren
Bayside Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Dan vind ik dat Mania gewoon mag blijven en niet op hoeft te rotten, want kritiek mag volgens jou. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. ik wil je net niet uitschelden maar rot x fucking op. jij kan dat niet omdat je veel vreet vetzak. tazzzz. megapilot ook grappenman. Nu weer ff eten Haha fantastisch. Hoe serieus moet ik dit nemen? Je zet jezelf meer voor joker dan dat je mij schaadt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. ik wil je net niet uitschelden maar rot x fucking op. jij kan dat niet omdat je veel vreet vetzak. tazzzz. megapilot ook grappenman. Nu weer ff eten sorry hoor maar rot jij een x fucking op.hij zou het hues wel kunnen maar waarom zou hij????wat hij zegt is ook waar want niemand word er beter van rot effe lekker op man.en wat je zegt:ach hollanders he waar slaat dat nou op?je zegt dat nederlanders die alle marrokanen slecht vinden gek zijn maar jij zit nuvan ach hollanders he. >>> Door Jowx: Gelieve je toon te matigen, het is niet de bedoeling om vuur met vuur te bestrijden.. <<< Bewerkt: 25 augustus 2009 door Jowx Reageren
Wesley Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 je mag best kritiek hebben van wat je denkt ( er is niks mis mee met de islam maar ach, hollanders he) Ik wil niet discriminerend/racistisch overkomen, maar ik hoor vaker zulke figuren zo praten en dan komt erbij mij toch in me op.. Wat doe je dan eigenlijk in Nederland?? Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. ik wil je net niet uitschelden maar rot x fucking op. jij kan dat niet omdat je veel vreet vetzak. tazzzz. megapilot ook grappenman. Nu weer ff eten Was even vergeten dat kritiek niet mocht op de edele religie genaamd Islam. je mag best kritiek hebben van wat je denkt ( er is niks mis mee met de islam maar ach, hollanders he) Wat bedoel je met: ''ach, Hollanders hé?'' Als wij iets zeggen wat met de Islam te maken hebben hebben wij meteen en mes op onze keel, maar denk jij nou echt dat jij het zomaar bij ons kan doen, flikker op man, ga lekker naar verwegistan jezelf verhongeren waar je ons niet stoord. En ga ons dan ook niet uitschelden omdat wij een andere mening hebben dan die van de Marrokanen. Maar ach, Marrokanen hé... Bewerkt: 25 augustus 2009 door FireFighter Reageren
Jowx Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Vriendelijk verzoek aan alle deelnemers om hun toon te matigen. Een felle discussie mag, graag zelfs, maar niet op deze manier. Het heeft geen zin om elkaar uit te schelden of onzin te posten als "Rot op!" of "Flikker op!", helemaal nergens voor nodig. Voer een discussie met argumenten in plaats van dit soort modder gooien, schieten we niks mee op. Leden met een modtag zijn gewaarschuwd, nu weer ontopic (op een normale manier graag).. Reageren
LocoLuke Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 De Ramadan; jammer dan. Ik respecteer de moslims die eraan willen deelnemen, alhoewel ik het zelf niet zou kunnen. Ramadan is een vorm van intermittend fasting; google er maar eens op dan weet je waar ik het over heb. Ik vind dat in ieder geval niet effectief werken en is eigenlijk ook geen gezonde levenswijze voor je lichaam (imo). Maar ja nogmaals respect als je het wel ervoor overhebt hoor. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ja tuurlijk dank je wel jowx hij zoekt alleen maar aandacht. Met dat 'ach hollanders he' is dat de meeste van jullie alleen maar kunnen haten. islam dit, islam dat. jullie weten echt niks over de islam Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 @hierboven: De islam is een geloof wat is onstaan in de 7e eeuw met de profeet mohammed die de mens van het volk ofzo word genoemd de islam is een arabisch geloof jullie bidden in een moskee lezen de koran. En op dat ach hollanders dat haten gedoe ,Daar zorgen de islamitische jongeren voor dat de ''meeste'' mensen z'on beeld op jullie krijgen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. Hier ben ik het 100% mee eens. Ben ik ook mee eens. Het hoort dan wel bij je geloof maar alsnog is het zeker niet goed voor je. Reageren
dynastus Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ach, er lopen altijd gekken rond op deze wereld. Als jij met je volle verstand denkt dat het goed en gezond is om een maand overdag niet te eten moet je dat helemaal zelf weten, maar op mijn begrip of respect hoef je niet te rekenen. Hier ben ik het 100% mee eens. Ben ik ook mee eens. Het hoort dan wel bij je geloof maar alsnog is het zeker niet goed voor je. Heil Mania.Enough said... (NO SARCASM) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.