weaponmr Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik vind het erg goed, maar zelf zou ik het niet kunnen, als ik geen middageten heb ga ik al 'dood' van de honger. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 ik heb maar een vraag aan de autochtonen hier wat hebben jullie tegen marokanen waarom haten jullie ons zo wat hebben wij gedaan oke het is algemeen bekend dat de meerderheid van de marokanen vaak ruzie hebben met de nederlanders maar jullie stoppen ons allemaal in een hokje is tie een marokaan dan is het een slecht persooon terwijl je niks weet van diegene Reageren
Bayside Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 ik heb maar een vraag aan de autochtonen hier wat hebben jullie tegen marokanen waarom haten jullie ons zo wat hebben wij gedaan oke het is algemeen bekend dat de meerderheid van de marokanen vaak ruzie hebben met de nederlanders maar jullie stoppen ons allemaal in een hokje is tie een marokaan dan is het een slecht persooon terwijl je niks weet van diegene Dus jij zegt dat Marokkanen vaak ruzie hebben met Nederlanders omdat ze vaak in een hokje worden gepropt? Probeer het is andersom Reageren
Thabit Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 ik heb maar een vraag aan de autochtonen hier wat hebben jullie tegen marokanen waarom haten jullie ons zo wat hebben wij gedaan oke het is algemeen bekend dat de meerderheid van de marokanen vaak ruzie hebben met de nederlanders maar jullie stoppen ons allemaal in een hokje is tie een marokaan dan is het een slecht persooon terwijl je niks weet van diegene Dat jullie allemaal eerst Nederlands moeten leren! Ga es met interpunctie typen. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 ja het is zo ver voor ons moslims de ramadan begint weer op vrijdagdat wordt een maand niet drinken-eten,vrijen,vechten,schelden, maar wat vind jij er van plaats hier je mening Jammer van dat vrijen Reageren
Wickedmen Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 ik heb maar een vraag aan de autochtonen hier wat hebben jullie tegen marokanen waarom haten jullie ons zo wat hebben wij gedaan oke het is algemeen bekend dat de meerderheid van de marokanen vaak ruzie hebben met de nederlanders maar jullie stoppen ons allemaal in een hokje is tie een marokaan dan is het een slecht persooon terwijl je niks weet van diegene Dus jij zegt dat Marokkanen vaak ruzie hebben met Nederlanders omdat ze vaak in een hokje worden gepropt? Probeer het is andersom ik heb zat hollanders gezien die het hebben uitgelokt ik heb maar een vraag aan de autochtonen hier wat hebben jullie tegen marokanen waarom haten jullie ons zo wat hebben wij gedaan oke het is algemeen bekend dat de meerderheid van de marokanen vaak ruzie hebben met de nederlanders maar jullie stoppen ons allemaal in een hokje is tie een marokaan dan is het een slecht persooon terwijl je niks weet van diegene Dat jullie allemaal eerst Nederlands moeten leren! Ga es met interpunctie typen. kijk dat bedoel ik nou waarom dat commentaar Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Dat jullie allemaal eerst Nederlands moeten leren! Ga es met interpunctie typen.kijk dat bedoel ik nou waarom dat commentaar Ons land, onze regels, onze taal. Eten wat de pot schaft, ooit van gehoord? Niet eten voor je geloof is in mijn ogen al even dwaas als je eigen stront opeten om ecologisch te leven.. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Dat jullie allemaal eerst Nederlands moeten leren! Ga es met interpunctie typen.kijk dat bedoel ik nou waarom dat commentaar Ons land, onze regels, onze taal. Eten wat de pot schaft, ooit van gehoord? Niet eten voor je geloof is in mijn ogen al even dwaas als je eigen stront opeten om ecologisch te leven.. maar het hoort bij ons geloof zoals dingen bij jullie geloof horen problemen mee sluit je aan bij de pvda zou ik zeggen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Dat jullie allemaal eerst Nederlands moeten leren! Ga es met interpunctie typen.kijk dat bedoel ik nou waarom dat commentaar Ons land, onze regels, onze taal. Eten wat de pot schaft, ooit van gehoord? Niet eten voor je geloof is in mijn ogen al even dwaas als je eigen stront opeten om ecologisch te leven.. Gewoon, rechtstreeks: als je naar een land gaat en de intentie hebt om daar te gaan verblijven leert die persoon de taal van dat land, waarom: er is gevochten voor dat stuk land waar ook in de wereld is dit gebeurd, als je dan wilt infiltreren als buitenlander leer je die taal, eerst: jij gaat als mens die komt leven van dat land de personen wie voor dat land vochten het niet moeilijk maken dus leer je die taal, tweede: gewoon omdat dit zou moeten . Reageren
Wickedmen Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Dat jullie allemaal eerst Nederlands moeten leren! Ga es met interpunctie typen.kijk dat bedoel ik nou waarom dat commentaar Ons land, onze regels, onze taal. Eten wat de pot schaft, ooit van gehoord? Niet eten voor je geloof is in mijn ogen al even dwaas als je eigen stront opeten om ecologisch te leven.. Gewoon, rechtstreeks: als je naar een land gaat en de intentie hebt om daar te gaan verblijven leert die persoon de taal van dat land, waarom: er is gevochten voor dat stuk land waar ook in de wereld is dit gebeurd, als je dan wilt infiltreren als buitenlander leer je die taal, eerst: jij gaat als mens die komt leven van dat land de personen wie voor dat land vochten het niet moeilijk maken dus leer je die taal, tweede: gewoon omdat dit zou moeten . en als iemand geen zin heeft om te leren of het niet kan volgens mij staat er niks over in de wet dat je de taal moet leren Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Dat jullie allemaal eerst Nederlands moeten leren! Ga es met interpunctie typen.kijk dat bedoel ik nou waarom dat commentaar Ons land, onze regels, onze taal. Eten wat de pot schaft, ooit van gehoord? Niet eten voor je geloof is in mijn ogen al even dwaas als je eigen stront opeten om ecologisch te leven.. Gewoon, rechtstreeks: als je naar een land gaat en de intentie hebt om daar te gaan verblijven leert die persoon de taal van dat land, waarom: er is gevochten voor dat stuk land waar ook in de wereld is dit gebeurd, als je dan wilt infiltreren als buitenlander leer je die taal, eerst: jij gaat als mens die komt leven van dat land de personen wie voor dat land vochten het niet moeilijk maken dus leer je die taal, tweede: gewoon omdat dit zou moeten . en als iemand geen zin heeft om te leren of het niet kan volgens mij staat er niks over in de wet dat je de taal moet leren als iemand geen zin heeft om het te leren dan blijf je maar lekker in marokko vind ik. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) en als iemand geen zin heeft om te leren of het niet kan volgens mij staat er niks over in de wet dat je de taal moet leren Geen zin? Ga dan gewoon weg uit ons land, we kunnen niks met je aanvangen dan(ga dan ook niet huilen dat je geen werk vind, want de Nederlandse taal is echt wel een vereiste..). Bewerkt: 26 augustus 2009 door MegaPilot Reageren
Wickedmen Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Dat jullie allemaal eerst Nederlands moeten leren! Ga es met interpunctie typen.kijk dat bedoel ik nou waarom dat commentaar Ons land, onze regels, onze taal. Eten wat de pot schaft, ooit van gehoord? Niet eten voor je geloof is in mijn ogen al even dwaas als je eigen stront opeten om ecologisch te leven.. Gewoon, rechtstreeks: als je naar een land gaat en de intentie hebt om daar te gaan verblijven leert die persoon de taal van dat land, waarom: er is gevochten voor dat stuk land waar ook in de wereld is dit gebeurd, als je dan wilt infiltreren als buitenlander leer je die taal, eerst: jij gaat als mens die komt leven van dat land de personen wie voor dat land vochten het niet moeilijk maken dus leer je die taal, tweede: gewoon omdat dit zou moeten . en als iemand geen zin heeft om te leren of het niet kan volgens mij staat er niks over in de wet dat je de taal moet leren als iemand geen zin heeft om het te leren dan blijf je maar lekker in marokko vind ik. waarom gelijk marokko weer het kan toch ook zo zijn dat een man uit rusland geen zin heeft of australie maar jij bent weer gelijk dat we moeten oprotten naar marokko Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 waarom gelijk marokko weer het kan toch ook zo zijn dat een man uit rusland geen zin heeft of australie maar jij bent weer gelijk dat we moeten oprotten naar marokko Omdat de persoon hier toevallig een Marokkaan is, maar dit gaat veel te offtopic en als je de taal niet wilt leren wat doe je dan hier? De Belgen moeten Frans leren terwijl maar 1/3 van het land Frans spreekt, wat doen die in ons land? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) als iemand geen zin heeft om het te leren dan blijf je maar lekker in marokko vind ik. Wat bedoel je 'dan blijf je in marokko?' ->Als diegene hier geboren is, hoe kan ie dan in marokko blijven? ->En...Waarom hebben jullie marokkanen uberhaubt in Nederland gehaald? Je gaat toch ook geen derde wereldland geld geven, en als je ziet dat je zelf in de problemen komt het geld allemaal terugnemen? Niet dat ik marokkaan ben, maar ik vind het nogal vreemd allemaal.. Maarja aan de andere kant vind ik dat de topicstarter er niet verstandig aangedaan heeft om dit topic te starten. Want er zit altijd lui tussen die hier eindelijk een kans zien om het geloof naar beneden te halen.. Als ik nu teruglees zie ik dat de eerste, uitdagende reactie al van Think komt (op de eerste pagina) Bewerkt: 26 augustus 2009 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.