Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Die marokkanen zeggen ''wij krijgen geen werk'' ga dan ook niet een winkel overvallen of bushokjes vernielen

Oja het belangrijkste leer normaal nederlands, ga niet zo'n half marokkaans half nederlands praten

zo krijg je juist niet werk! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Die marokkanen zeggen ''wij krijgen geen werk'' ga dan ook niet een winkel overvallen of bushokjes vernielen

Oja het belangrijkste leer normaal nederlands, ga niet zo'n half marokkaans half nederlands praten

zo krijg je juist niet werk! ^_^

Die marokkanen Marokkanen zeggen ''wij Wij krijgen geen werk', ga dan ook niet een winkel overvallen of bushokjes vernielen

Oja het belangrijkste leer normaal nederlands Nederlands, ga niet zo'n half marokkaans half nederlands praten

zo krijg je juist niet werk! ^_^ dan moet je juist niet half Marokkaans half Nederlands praten, want dan krijg je juist geen werk. ^_^

Leer zelf ook is een beetje normaal Nederlands, denk niet dat jij in een positie bent om kritiek te geven..

Maar adilovn, jij zegt dat niet alle Marokkanen tuig zijn. Laten we jouw posts van laten we zeggen een jaar geleden er eens bijpakken:

hahahahahahahahahha jij bent echt grappig wie heeft hier een nou een leven ik of jij ik denk ik want ik zit niet van 8 uur s.morgens tot 12 uur s.avonds achter gtaforum om te kijken of een onbekende tegen je gepraat hebt nee ik heb een leven gelijk als ik uit ben van school dan ga ik gelijk naar me matties en ja zaahed ik mag niet achter de computer omdat ik slechte cijfers haal nee me ouders geven om mij en zijn soms te overbezorgd dat kan ik niet van jouw zeggen omdat je zoals masturmin van 8 uur tot 12 uur achter de computer zit conclusie= je ouders weten niet dat je bestaat dus ga als de sodemieter naar google en typ leven in mischien vind je er een en nee ik post niet mee omdat wat valt er te winnen jippie ik ben gepromoveerd naar hustler jippie nee daar zit ik op te wachten
dit is gericht op zaahed:hahahah ik een een dubbel o soldaat slapelling ik ben teminste geen mogooltje zoals jouw gaa alsjeblieft naar je fantasiewereld met je dubbel o missies die niet bestaan tofe man dat ik bij deze mogolen zat die missies doen in hun fantasiewereld ik wed vast dat jullie habbo of runescape spelen ik ben nu bezig mijn cache te wissen anders komt m.n vriendin erachter anders denkt m.n vriendin dat aandacht te kort komt en ziet ze me aan als een mogooltje

Volgens jouw redenering mag je dus niet op een forum zitten omdat je dan een mongooltje bent en moet je gelijk als je uit school komt met de matties gaan hangen. Natuurlijk mag je niet op de PC omdat je slechte cijfers haalt en je moet op GTAF via je GSM en daarna snel je cache cleanen zodat je vriendin er niet achter komt, want anders denkt ze dat je een mongooltje bent. :tu:

En het beste van allemaal? Je bent/was er trots op. :)

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Die marokkanen zeggen ''wij krijgen geen werk'' ga dan ook niet een winkel overvallen of bushokjes vernielen

Oja het belangrijkste leer normaal nederlands, ga niet zo'n half marokkaans half nederlands praten

zo krijg je juist niet werk! ^_^

Die marokkanen Marokkanen zeggen ''wij Wij krijgen geen werk', ga dan ook niet een winkel overvallen of bushokjes vernielen

Oja het belangrijkste leer normaal nederlands Nederlands, ga niet zo'n half marokkaans half nederlands praten

zo krijg je juist niet werk! ^_^ dan moet je juist niet half Marokkaans half Nederlands praten, want dan krijg je juist geen werk. ^_^

Leer zelf ook is een beetje normaal Nederlands, denk niet dat jij in een positie bent om kritiek te geven..

Maar adilovn, jij zegt dat niet alle Marokkanen tuig zijn. Laten we jouw posts van laten we zeggen een jaar geleden er eens bijpakken:

hahahahahahahahahha jij bent echt grappig wie heeft hier een nou een leven ik of jij ik denk ik want ik zit niet van 8 uur s.morgens tot 12 uur s.avonds achter gtaforum om te kijken of een onbekende tegen je gepraat hebt nee ik heb een leven gelijk als ik uit ben van school dan ga ik gelijk naar me matties en ja zaahed ik mag niet achter de computer omdat ik slechte cijfers haal nee me ouders geven om mij en zijn soms te overbezorgd dat kan ik niet van jouw zeggen omdat je zoals masturmin van 8 uur tot 12 uur achter de computer zit conclusie= je ouders weten niet dat je bestaat dus ga als de sodemieter naar google en typ leven in mischien vind je er een en nee ik post niet mee omdat wat valt er te winnen jippie ik ben gepromoveerd naar hustler jippie nee daar zit ik op te wachten
dit is gericht op zaahed:hahahah ik een een dubbel o soldaat slapelling ik ben teminste geen mogooltje zoals jouw gaa alsjeblieft naar je fantasiewereld met je dubbel o missies die niet bestaan tofe man dat ik bij deze mogolen zat die missies doen in hun fantasiewereld ik wed vast dat jullie habbo of runescape spelen ik ben nu bezig mijn cache te wissen anders komt m.n vriendin erachter anders denkt m.n vriendin dat aandacht te kort komt en ziet ze me aan als een mogooltje

Volgens jouw redenering mag je dus niet op een forum zitten omdat je dan een mongooltje bent en moet je gelijk als je uit school komt met de matties gaan hangen. Natuurlijk mag je niet op de PC omdat je slechte cijfers haalt en je moet op GTAF via je GSM en daarna snel je cache cleanen zodat je vriendin er niet achter komt, want anders denkt ze dat je een mongooltje bent. :tu:

En het beste van allemaal? Je bent/was er trots op. :)

shhhhhhhhhhhhh man pak je weer mijn post van een jaar geleden heb je geen leven of zo
Link to comment
Delen op andere websites

De Ramadan is een gebruik van de Islam dat gewoon gerespecteerd dient te worden :tu: . Ik heb er dus niks op tegen en wil het volgend jaar zelf ook gaan proberen :).

Waarom? Waarom dient het gerespecteerd te worden? Ik heb er niks mee, ik vind het dom, ik vind het onverstandig, waarom zou ik het moesten respecteren?

Link to comment
Delen op andere websites

De Ramadan is een gebruik van de Islam dat gewoon gerespecteerd dient te worden :tu: . Ik heb er dus niks op tegen en wil het volgend jaar zelf ook gaan proberen :).

Waarom? Waarom dient het gerespecteerd te worden? Ik heb er niks mee, ik vind het dom, ik vind het onverstandig, waarom zou ik het moesten respecteren?

Here we go again, respecteer anderehun mening,

hoe dom die dan ook kan zijn, als jij dat niet van hem doet, waarom zouden wij dan jou reactie serieus nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

De Ramadan is een gebruik van de Islam dat gewoon gerespecteerd dient te worden :tu: . Ik heb er dus niks op tegen en wil het volgend jaar zelf ook gaan proberen :).

Waarom? Waarom dient het gerespecteerd te worden? Ik heb er niks mee, ik vind het dom, ik vind het onverstandig, waarom zou ik het moesten respecteren?

Here we go again, respecteer anderehun mening,

hoe dom die dan ook kan zijn, als jij dat niet van hem doet, waarom zouden wij dan jou reactie serieus nemen?

Hoezo? Hoezo moet ik zonder verdere toetsing alles respecteren? Het woord respect geeft aan dat ik tegen iets of iemand opkijk. Dat ik er eerbied, ontzag voor heb.

Nou ik zou niet weten waarom ik ontzag zou moeten hebben voor de ramadan.

Link to comment
Delen op andere websites

De Ramadan is een gebruik van de Islam dat gewoon gerespecteerd dient te worden :tu: . Ik heb er dus niks op tegen en wil het volgend jaar zelf ook gaan proberen :).

Waarom? Waarom dient het gerespecteerd te worden? Ik heb er niks mee, ik vind het dom, ik vind het onverstandig, waarom zou ik het moesten respecteren?

Here we go again, respecteer anderehun mening,

hoe dom die dan ook kan zijn, als jij dat niet van hem doet, waarom zouden wij dan jou reactie serieus nemen?

Hoezo? Hoezo moet ik zonder verdere toetsing alles respecteren? Het woord respect geeft aan dat ik tegen iets of iemand opkijk. Dat ik er eerbied, ontzag voor heb.

Nou ik zou niet weten waarom ik ontzag zou moeten hebben voor de ramadan.

En sowieso, als ik de serie South Park heilig vind, mogen andere mensen er dan commentaar op hebben? Ja. En als het een godsdienst is dan mag dat opeens niet meer? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ramadan is eigenlijk respect tonen voor mensen die geen eten hebben, zoals de armen. Ik kan het weten want zelf vast ik ook want ben ook moslim. Denk maar aan Mahatma gandhi hij toonde respect aan armen door zich zelf niet echt rijk te verkleden. Tevens ook nog hongerstakingen die eigelijk bedoeld waren om de Engelsen zonder geweld uit India te verjagen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Ramadan is een gebruik van de Islam dat gewoon gerespecteerd dient te worden :tu: . Ik heb er dus niks op tegen en wil het volgend jaar zelf ook gaan proberen :).

Waarom? Waarom dient het gerespecteerd te worden? Ik heb er niks mee, ik vind het dom, ik vind het onverstandig, waarom zou ik het moesten respecteren?

Je mag het dom vinden. Je mag het onverstandig vinden. Je mag OOK gewoon mijn mening respecteren. Je hoeft het van mij niet te respecteren, maar dan zet je jezelf te kijk als een klein kind. Zo praat je nu trouwens ook.

Link to comment
Delen op andere websites

De Ramadan is een gebruik van de Islam dat gewoon gerespecteerd dient te worden :tu: . Ik heb er dus niks op tegen en wil het volgend jaar zelf ook gaan proberen :).

Waarom? Waarom dient het gerespecteerd te worden? Ik heb er niks mee, ik vind het dom, ik vind het onverstandig, waarom zou ik het moesten respecteren?

Je mag het dom vinden. Je mag het onverstandig vinden. Je mag OOK gewoon mijn mening respecteren. Je hoeft het van mij niet te respecteren, maar dan zet je jezelf te kijk als een klein kind. Zo praat je nu trouwens ook.

Je beantwoordt m'n vraag niet. Jij zegt "dat gewoon gerespecteerd dient te worden", waarom? Waarom moet ik het zonder pardoes respecteren? Het wordt respect geeft aan dat je eerbied, ontzag voor iets hebt, waarom zou ik ontzag moeten hebben voor een fenomeen wat ik uiterst onverstandig en dus dom vind?

En waar jou mening in dit verhaal past? Jij zegt dat ik de ramadan MOET respecteren, dat slaat nergens op en daarom vraag ik waarom dat moet.

Link to comment
Delen op andere websites

OMG, wat krijg ikvan deze discussie een heftige hoofdpijn zeg..

Vooral omdat bepaalde mensen hooggeleerde/taalkundige gaan spelen en alles tot in de kleinste details letterlijk opnemen.

Het is net zo irritand als bijvoorbeeld dit: 'Sjon...Ga eens iets doen'

'Ik doe toch al iets, ik haal adem en ik zit?'

of:

Wat ben jij een viezerik'

'Ik heet niet eens Rik..'

Dat is echt dodelijk irritand..

Maar even weer ontopic:

Ik vind de ramadan een goed voorbeeld, en heb veel respect (Eerbied, ontzeg) voor hun, omdat ze in deze warme periode het een maand lang moeten volhouden en ze pas écht voelen hoe het nou met arme mensen gaat..

Vaak wordt er in Nederland wel van alles aan goeie doelen gegeven, maar ik denk dat je er pas echt bij stil gaat staan als je ook daadwerkelijk meemaakt wat hun (de arme) meemaken..

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...