Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Bedankt Apple. Mania vond ik altijd een goede Mod, maar nu hij dat heeft omgewisseld voor groen is het een echte mierenneuker geworden :duh: .

Ik ben een mierenneuker omdat ik me afvraag waarom ik de ramadan moet respecteren? Vooralsnog heb ik nog geen antwoord gekregen en is het antwoord schijnbaar dus niet zo voor de handliggend wat betekent dat het een zeer relevante vraag is.

Dus beantwoord nou eens mijn vraag, waarom moet ik een onverstandig gebruik van een geloof dat ik niet aanhang respecteren? Waarom moet ik daar tegen op zien? Waarom moet ik daar ontzag voor hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

je hoort iemands geloof gewoon te respecteren punt uit want als jij dat niet doet waarom zou ik youw geloof dan rescpecteren

Waarom? Moet ik respect hebben voor de people's temple? Heb jij respect voor de people's temple? Jim Jones (het hoofd van de people's temple) heeft z'n hele sekte uitgemoord, kinderen, ouderen, zwangere vrouwen etc. waarom moet ik respect hebben voor zulke figuren en sektes? Ik denk dat jij daar ook geen respect voor hebt, dus de uitspraak "je hoort iemands geloof gewoon te respecteren" is gewoon bullshit.

Link to comment
Delen op andere websites

je hoort iemands geloof gewoon te respecteren punt uit want als jij dat niet doet waarom zou ik youw geloof dan rescpecteren

Ik heb geen respect voor Moslims die hun vrouw als een onderdaan zien, dat is niet geloof, maar tirannie. Zo zijn er wel genoeg dingen in het Moslimgeloof die nergens op slaan en waar ik dus totaal geen respect voor heb.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar dat is een sekte een sekte is iets anders dan een geloof en zoals je zelf zei die man vermoordt en vekracht en als je daar respect voor hebt en er niet van walgt dan spoor je volgens mij niet

Nou dan bewijs je m'n punt toch? Het is bullshit om alles gewoon per definitie te respecteren.

Een sekte is trouwens gewoon een geloofsbeweging hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar dat is een sekte een sekte is iets anders dan een geloof en zoals je zelf zei die man vermoordt en vekracht en als je daar respect voor hebt en er niet van walgt dan spoor je volgens mij niet

Nou dan bewijs je m'n punt toch? Het is bullshit om alles gewoon per definitie te respecteren.

Een sekte is trouwens gewoon een geloofsbeweging hoor.

Een sekte is een afwijkende groep binnen een geloof, vergeet dat er niet bij te vermelden (zoals Radicale Moslims bijvoorbeeld) of God Hates The Fag (.com), is valt ook onder sekte..

Radicale Moslims valt onder het geloof de Islam

en God Hates The Fag valt onder het Christendom

Is dat een reden om geen respect voor deze twee geloven te hebben? Radicale Moslims en God Hates The Fag zijn twee afwijkende groepen die de naam van het geloof gewoon helemaal omlaag halen.

En een (zelfgemaakt geloof) waar mensen mishandeld worden, gedwongen worden en neergeschoten worden heeft natuurlijk niemand respect voor.

Maar dat gebeurt niet in de drie wereldgeloven: Hindoeisme, Islam en Christendom

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een reden om geen respect voor deze twee geloven te hebben? Radicale Moslims en God Hates The Fag zijn twee afwijkende groepen die de naam van het geloof gewoon helemaal omlaag halen.

Dat is geen reden om geen respect te hebben voor welk geloof dan ook. Dat schuif ik echter ook niet als reden naar voren. Ik gebruik het alleen als argument om aan te geven dat uitspraken zoals "je moet altijd respect hebben voor geloof" onjuist zijn.

Maar ik kan me ook niet voorstellen dat een christen respect heeft voor de islam, en daar is helemaal niets mis mee.

res·pect het; o eerbied, ontzag

Apple-Mac, jij hebt dus 'respect' voor de islam? Jij hebt de islam hoog zitten? Jij hebt ontzag voor de islam? Lijkt me niet, dus heb je er ook geen respect voor. Het woord respect wordt zo overdreven vaak en gemakkelijk gebruikt en daarbij ook volkomen verkeerd.

Bijvoorbeeld christenen die roepen respect te hebben voor de ramadan, ik kan me niet voorstellen dat je er met open mond naar zit te kijken. Je hebt er dus weinig ontzag voor en dus ook geen respect.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een reden om geen respect voor deze twee geloven te hebben? Radicale Moslims en God Hates The Fag zijn twee afwijkende groepen die de naam van het geloof gewoon helemaal omlaag halen.

Dat is geen reden om geen respect te hebben voor welk geloof dan ook. Dat schuif ik echter ook niet als reden naar voren. Ik gebruik het alleen als argument om aan te geven dat uitspraken zoals "je moet altijd respect hebben voor geloof" onjuist zijn.

Maar ik kan me ook niet voorstellen dat een christen respect heeft voor de islam, en daar is helemaal niets mis mee.

res·pect het; o eerbied, ontzag

Apple-Mac, jij hebt dus 'respect' voor de islam? Jij hebt de islam hoog zitten? Jij hebt ontzag voor de islam? Lijkt me niet, dus heb je er ook geen respect voor. Het woord respect wordt zo overdreven vaak en gemakkelijk gebruikt en daarbij ook volkomen verkeerd.

Bijvoorbeeld christenen die roepen respect te hebben voor de ramadan, ik kan me niet voorstellen dat je er met open mond naar zit te kijken. Je hebt er dus weinig ontzag voor en dus ook geen respect.

Jemig, meneertje letterlijk is weer eens aan de gang...

Ik geloof dat jij ook niet stilstaat bij elke woord dat fout gebruikt wordt.

Ik bedoel ieder normale mens weet heust wel dat respect voor iets hebben betekend dat je diegene of het geloof waardeerd, en gaat echt niet lopen denken: 'Heej..wacht eens even? Eerbied, ontzag? Nee, ik heb geen respect voor mensen die derde wereldlanden steunen'

Jij gaat nu mij wel vertellen hoe ik het woord respect moet gebruiken, maar ik durf te wedden dat jij zelf ook een groot aantal woorden fout gebruikt (volgens jou theorie)

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een reden om geen respect voor deze twee geloven te hebben? Radicale Moslims en God Hates The Fag zijn twee afwijkende groepen die de naam van het geloof gewoon helemaal omlaag halen.

Dat is geen reden om geen respect te hebben voor welk geloof dan ook. Dat schuif ik echter ook niet als reden naar voren. Ik gebruik het alleen als argument om aan te geven dat uitspraken zoals "je moet altijd respect hebben voor geloof" onjuist zijn.

Maar ik kan me ook niet voorstellen dat een christen respect heeft voor de islam, en daar is helemaal niets mis mee.

res·pect het; o eerbied, ontzag

Apple-Mac, jij hebt dus 'respect' voor de islam? Jij hebt de islam hoog zitten? Jij hebt ontzag voor de islam? Lijkt me niet, dus heb je er ook geen respect voor. Het woord respect wordt zo overdreven vaak en gemakkelijk gebruikt en daarbij ook volkomen verkeerd.

Bijvoorbeeld christenen die roepen respect te hebben voor de ramadan, ik kan me niet voorstellen dat je er met open mond naar zit te kijken. Je hebt er dus weinig ontzag voor en dus ook geen respect.

Jemig, meneertje letterlijk is weer eens aan de gang...

Ik geloof dat jij ook niet stilstaat bij elke woord dat fout gebruikt wordt.

Ik bedoel ieder normale mens weet heust wel dat respect voor iets hebben betekend dat je diegene of het geloof waardeerd, en gaat echt niet lopen denken: 'Heej..wacht eens even? Eerbied, ontzag? Nee, ik heb geen respect voor mensen die derde wereldlanden steunen'

Jij gaat nu mij wel vertellen hoe ik het woord respect moet gebruiken, maar ik durf te wedden dat jij zelf ook een groot aantal woorden fout gebruikt (volgens jou theorie)

Apple-Mac

Maar ik word wel aangevallen omdat ik de ramadan niet respecteer, wat eigenlijk heel weinig niet moslims doen. En dat allemaal omdat het woord respect te gemakkelijk en verkeerd gebruikt word.

En ik zal allicht woorden verkeerd gebruiken maar het misbruik van respect gebeurt op grote schaal. En degene die het woord wel correct gebruiken worden raar aangekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik word wel aangevallen omdat ik de ramadan niet respecteer, wat eigenlijk heel weinig niet moslims doen. En dat allemaal omdat het woord respect te gemakkelijk en verkeerd gebruikt word.

En ik zal allicht woorden verkeerd gebruiken maar het misbruik van respect gebeurt op grote schaal. En degene die het woord wel correct gebruiken worden raar aangekeken.

Het woord: f*ck wordt verkeerd gebruikt, het woord Sh*t ook, en het woord Jezus ook en ga zo maar door..

Het woord respect wordt helemaal niet misbruikt, maar de betekenis is veranderd. Hoe kom je dan ooit op misbruik?

Wordt je door élke moslim op aarde aangevallen omdat je de Ramadan niet respecteert? Je zegt net wat heel weinig moslims niet doen, dan weet je niet wie moslims eigenlijk zijn. Als je tegen Akon zegt dat je de ramadan niet respecteert, valt hij je dan ook meteen aan?

Je moet onderscheid maken tussen geloof en volk. Iemand die 100% hollander is, kan net zo goed geloven in de Islam als iemand uit Marokko..

Ik weet bijna zeker dat als jij de term 'Moslim' hoort, dat je dan meteen denkt aan een marokkaan, iets dat overgins ook fout is..

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Het woord: f*ck wordt verkeerd gebruikt, het woord Sh*t ook, en het woord Jezus ook en ga zo maar door..

Het woord respect wordt helemaal niet misbruikt, maar de betekenis is veranderd. Hoe kom je dan ooit op misbruik?

De betekenis is niet veranderd, check de van dale..

Wordt je door élke moslim op aarde aangevallen omdat je de Ramadan niet respecteert? Je zegt net wat heel weinig moslims niet doen, dan weet je niet wie moslims eigenlijk zijn.

Dat beweer ik ook helemaal niet, ik zeg alleen dat ik er op aangevallen wordt. Ik heb nooit gezegd door elke moslim..

Als je tegen Akon zegt dat je de ramadan niet respecteert, valt hij je dan ook meteen aan?

Wie is akon? :7

Je moet onderscheid maken tussen geloof en volk. Iemand die 100% hollander is, kan net zo goed geloven in de Islam als iemand uit Marokko..

Ja dus? Spreek ik dat tegen?

Ik weet bijna zeker dat als jij de term 'Moslim' hoort, dat je dan meteen denkt aan een marokkaan, iets dat overgins ook fout is..

Nee bij het woord moslim denk ik aan een baard en een tulband, het stereotype binladen eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...