Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Dat beweer ik ook helemaal niet, ik zeg alleen dat ik er op aangevallen wordt. Ik heb nooit gezegd door elke moslim..

Ow...oke, dat zei ik trouwens ook niet, maar wel toppie dat je door veel moslims wordt aangevallen :tu:

Wie is akon? :7

Die man met die baard en tulband, weet je nog? :bonk:

Ja dus? Spreek ik dat tegen?

Dat zeg ik toch ook niet? Maarja, je wilt persé antwoord, dus: Ja, dat doe je..Je spreekt niet rechtstreeks tegen, maar je laten het blijken..

Nee bij het woord moslim denk ik aan een baard en een tulband, het stereotype binladen eigenlijk
.

Oh..en dat soort mensen rijden dus in de stad met zwarte jassen op scooters door de stad, en vallen jou aan als je hun geloof niet respecteert?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry Mania-92, maar ik vind je erg te ver gaan. Je respecteerd de meningen niet van andere mensen en je wilt ze zo ver krijgen dat ze een andere mening krijgen. Kap daar gewoon mee. Je kan mensen niet aanspreken op hun meningen, die moet je respecteren en er niet verder op in gaan. Kijk, dit is wel opinie, we moeten dus ontopic blijven, maar nu gaan we weer in de richting van Moslims, Akon en Bin Laden.

Back ontopic: Ik vind het niet verkeerd dat mensen aan de ramadan meedoen. Mensen met voldoende geld zich tijdens de zonne-uren verplaatsen in mensen die arm zijn en eten niet kunnen veroorloven. Een goedbedoelde traditie dus. Ik vind het ook knap dat ze het gewoon kunnen volhouden in de zonne-uren. En ze vallen niemand lastig ermee, dus ik vind het een goed initiatief. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ramadan is voor mensen die gewoon in de midden zitten tussen arm, en rijk (rijken moeten het ook doen). Als je aan ramadan mee doet, voel je het honger. En kan je ook meevoelen hoe arme mensen zich voelen als ze niks kunnen vinden als eten. Het is iets positiefs. Maar omdat wij moslim zijn, gaan mensen het negatief vinden. :N

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan mensen niet aanspreken op hun meningen, die moet je respecteren en er niet verder op in gaan.

Wat een grote onzin. Het was Hitler z'n mening dat iedere jood dood moest, en jij vindt dat ik dat moet respecteren? Naja, jij respecteert het schijnbaar wel, ik niet..

Waarom moet je ontzag hebben voor elke mening, ongeacht de inhoud van die mening. Als het mijn mening is dat jouw hele familie dood moet, dan respecteer jij dat? Dan heb jij daar ontzag voor? Beetje raar, vind je niet?

Ik heb gewoon geen respect voor de ramadan. Ik vind het prima dat ze het doen, als ze zo onverstandig willen zijn moeten ze dat helemaal zelf weten. Maar ik heb er geen ontzag voor, ik kijk er niet tegenop, dus heb ik er geen respect voor. En ik kan me ook niet voorstellen dat een niet-moslim er wel ontzag voor heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het je niet kan stelen, of terwijl je er totaal geen respect voor hebt. REAGEER DAN GEWOON NIET! :duh:

Iedereen mag reageren, je moet gewoon je mening niet opdringen zoals sommige mensen doen.

Ik heb niets met de ramadan maar ze mogen dat doen, hier vallen ze geen andere mensen met lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk wel dat je mensen hun mening moet respecteren. Je mag je eigen mening wel geven, maar respecteer dat van een ander ook, anders komen er eindeloze "doelloze" discussies en irritaties. En Mania-92, dat

van hitler is natuurlijk weer wat anders, hij had meer dan een eigen mening. Hij liet mensen ombrengen!

Ontopic: Ik vind het knap dat moslims zich er zo goed aan kunnen houden. Ik ben natuurlijk geen moslim, dus zou er nooit aan mee doen, maar ik respecteer hun geloof en daarmee ook de Ramadan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan mensen niet aanspreken op hun meningen, die moet je respecteren en er niet verder op in gaan.

Wat een grote onzin. Het was Hitler z'n mening dat iedere jood dood moest, en jij vindt dat ik dat moet respecteren? Naja, jij respecteert het schijnbaar wel, ik niet..

Sneu dat je mijn mening over de Ramadan gaat vergelijken met de mening van Hitler over Joden. Hitler heeft ze vermoord. Ik heb een simpele mening dat ik het een goed initiatief vind dat de Ramadan er is. Dus als je de twee meningen vergelijkt zijn ze heel verschillend. Niemand (Op een stel groepen na) heeft ooit Hitler's mening gerespecteerd over het vervolgen van Joden.

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel zielig, want bij mijn albert heijn, moest ik gister laden en lossen met iemand die aan de ramadan deed, En hij had er echt moeite mee, Alleen in de ochtend gegeten en daarna moest hij in de avond vakken vullen enz. En alles uit de vrachtwagen halen. Toen bij de pauze, Zat iedereen te eten behalve hij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat veel leden zich storen aan het gedrag van Mania-92 in dit topic. Daar waar iedereen loopt te schreeuwen dat hij andermans mening of geloof moet respecteren, respecteert niemand zijn manier van denken. Daar waar hij een discussie voert over het onderwerp van het topic, maken veel leden er een persoonlijke kwestie van. Iedereen heeft een eigen mening over een onderwerp, meelopertjes daar gelaten. Een mening is een mening, en dat iedereen een mening heeft is simpelweg niet te ontkennen. Dat neemt niet weg dat er wel over te discussiëren valt. Een mening is ergens op gebaseerd, je vind niet zomaar iets. Daar heb je, als het goed is, over nagedacht. Over de feiten waarop jij je mening baseert kan zeer zeker een discussie gevoerd worden. Het is onzin om te zeggen dat vanwege verschillende meningen een discussie niet mogelijk is, anders kun je nooit een discussie voeren. Dus bij deze het vriendelijke verzoek om het zeuren over een ander lid, het zeuren over een discussie of het zeuren over elk ander onderwerp dat voor een ontopic discussie irrelevant is te staken en ontopic te gaan. Het gaat hier over de Ramadan. Niet over of het mogelijk is om te discussieren en al helemaal niet over Mania-92. Als je iemand zijn of haar manier van denken niet kan respecteren, probeer dat dan om te leggen met argumenten. Dan kom je ergens in een discussie, met modder gooien bereik je niets. Verleg elkaars argumenten met je eigen argumenten en probeer op die manier je denkwijze kenbaar te maken. Ofwel, voer een echte discussie!

ONTOPIC

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan mensen niet aanspreken op hun meningen, die moet je respecteren en er niet verder op in gaan.

Wat een grote onzin. Het was Hitler z'n mening dat iedere jood dood moest, en jij vindt dat ik dat moet respecteren? Naja, jij respecteert het schijnbaar wel, ik niet..

Sneu dat je mijn mening over de Ramadan gaat vergelijken met de mening van Hitler over Joden. Hitler heeft ze vermoord. Ik heb een simpele mening dat ik het een goed initiatief vind dat de Ramadan er is. Dus als je de twee meningen vergelijkt zijn ze heel verschillend. Niemand (Op een stel groepen na) heeft ooit Hitler's mening gerespecteerd over het vervolgen van Joden.

Ik gebruik een argument waarin Hitler naar voren komt om jou stelling onderuit te halen. Je stelt dat je gewoon maar elke mening moet respecteren. Daarmee stel je dus ook dat jij de mening van Hitler respecteert en de rest van de wereld dat ook maar moet doen. Dat is natuurlijk niet hoe het werkt en dus is je stelling onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik keek zonet het 8 uur journaal en zag een reportage over de 2e kamer.

Geert Wilders deed een voorstel om een belasting op hoofddoekjes te gaan heffen:

Wilders: "Dan kunnen we eindelijk eens terug verdienen, aan wat het ons al die jaren heeft gekost"

Minister Van der Laan (Wonen, Wijken en Integratie) noemt het voorstel van PVV-leider Wilders voor een hoofddoekjesbelasting "onnozel en hysterisch".

Wilders kwam tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen met het voorstel om een "kopvoddentax" van 1000 euro per jaar in te voeren en voegde eraan toe: "De vervuiler betaalt".

Van der Laan zei in een reactie - buiten het debat - omdat Wilders tweedracht verkoopt. "Hij gaat eraan voorbij dat Nederland al een paar honderd jaar is gebouwd op godsdienstvrijheid."

'Racistisch'

Een groot deel van de Kamer reageerde in het debat ook uiterst kritisch op het plan van Wilders.

Pechtold van D66 noemde het racistisch en xenofoob. GroenLinks-leider Halsema vroeg zich af of Wilders de politie in wil zetten om het te handhaven en sprak van "Iraanse methoden".

Bron www.nos.nl

Als er een video komt plaats ik hem hier..

Wat vinden jullie ervan?

Ik heb me kapot gelachen toen ik het zag.. Dat een man zo naïef kan zijn en dit serieus voorstelt. Je zou bijna denken dat hij een grap maakt..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...