NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Kijk daar gaat het fout.... En dan krijg je weer iemand die een mening niet kan accepteren, bijna elke Marokkaan/Turk die ik tegen kom erg opstandig is, voor veel problemen zorgt, iedereen die het niet met hem eens is met de dood bedreigt, en dan is het niet gek dat je die mensen het land uit wilt hebben, eerlijk gezegd is dat juist normaal. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Haha wat een fantastisch figuur die wilders. Hij maakt een loze opmerking en heel het land staat op z'n kop. Ik zou alleen al op deze man stemmen omdat we dan onwijs kunnen gaan lachen en de alternatieven ook kut zijn. En wat minder theedoeken op straat kan zo'n kwaad niet, ik mag ook geen petje op op school. Bewerkt: 16 september 2009 door Mania-92 Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Haha wat een fantastisch figuur die wilders. Hij maakt een loze opmerking en heel het land staat op z'n kop. Ik zou alleen al op deze man stemmen omdat we dan onwijs kunnen gaan lachen en de alternatieven ook kut zijn.En wat minder theedoeken op straat kan zo'n kwaad niet, ik mag ook geen petje ook niet op op school. Mee eens, alleen werkt dat argument neit echt op mijn school Maar vind het niet normaal, lijkt wel of we in Marokko wonen ofzo. Mijn stem heeft deze jongeman Wilders Tis nu trouwens op TV Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Haha wat een fantastisch figuur die wilders. Hij maakt een loze opmerking en heel het land staat op z'n kop. Ik zou alleen al op deze man stemmen omdat we dan onwijs kunnen gaan lachen en de alternatieven ook kut zijn.En wat minder theedoeken op straat kan zo'n kwaad niet, ik mag ook geen petje ook niet op op school. Mee eens, alleen werkt dat argument neit echt op mijn school Maar vind het niet normaal, lijkt wel of we in Marokko wonen ofzo. Mijn stem heeft deze jongeman Wilders Tis nu trouwens op TV Gewoon zeggen dat het bij je geloofsovertuiging hoort, pet ophouden. Ze kunnen je niets maken. Als een moslima een hoofddoek op mag, mag jij ook een hoofddeksel dragen als dat bij je geloofsovertuiging hoort. Anders word je simpelweg gediscrimineerd. Reageren
.Senne Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ze zijn bij ons op school komen filmen om te vragen wat je vindt van de hoofddoek. Voor mij is het simpel: als ik geen pet mag dragen op school (in de gangen en klassen), dan zij ook geen hoofddoek of andere vorm van hoofddeksel. Principes zijn principes, waarom zou een geloof daar ineens verandering in brengen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik zal nu waarschijnlijk heel rasistisch overkomen, maar ik heb het ook een beetje gehad met allochtone onruststokers met hun uitlokkerig en gewelddadig gedrag. Die mogen van mij part het land uit worden gekegeld. Ik ken op school daarintegen ook een aantal allochtone kinderen die zich goed aan de regels houden, aardig zijn en goede resultaten halen, daar heb ik dan verder geen problemen mee. Verder vind ik het ook niet een prettig gezicht, al die hoofddoeken, maar 1000 euro per jaar betalen om het te dragen vind ik nou weer nét te ver gaan. Mvg, Flitskikker Reageren
Jowx Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Verplaatst naar Opinie. Alle spammers hier uitstappen en de bus terug naar NOTA nemen s.v.p... Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Er is een verschil tussen een Marokkaan en een Marokkaan. Marokkaan nummer 1 die is naar Nederland gekomen om te werken, en hij werkt ook gewoon. Hij loopt er netje's bij, betaald zijn rekeningen met zijn eigen geld, heeft een paar bloemen in de voortuin, betaald voor het openbaar vervoer en spreekt vloeiend Nederlands. Zo'n vent heb ik niets op tegen. Ze kunnen lekker koken en zijn vaak gezellig. Zo'n iemand heeft niemand toch wat op tegen? Marokkaan nummer 2 is naar Nederland gekomen omdat hij weet dat je hier een uitkering krijgt, gratis geld dus. Hij gaat in een huurhuis wonen, krijgt huursubsiedie, betaald dus minder dan een hardwerkende persoon. Hij Koopt eten en drinken, thats is. De rest van het geld (de uitkering) wordt naar Marokko gestuurd, naar familie. De voortuin is één grote bushbush, gordijntjes voor het raam en klaar. Meneer loopt de hele dag met een sik van hier tot Tokio, en voert werkelijk geen ene moer uit. Levert geen enkele bijdrage aan een schone buurt, en stuurt zijn kinderen als het donker is op pad om te kijken of er nog wat van waarde in de vuilnisbak ligt. (ik spreek uit ervaring) Dat soort mensen, die gewoon te lui zijn te gaan werken, daar heb ik ook een pest hekel aan. Die mogen van mij ook direct het land uit worden gezet. Ik denk dat Wilders alleen mensen uit groep 2 weg wilt hebben. Mensen die niets doen en alleen maar hun zakken vullen. Ik denk dat Wilders die het land uit wilt hebben. En met hem nog zo'n pak en beet 6/7/8 miljoen andere mensen. Mensen uit groep 1 kun je niets tegen hebben lijkt mij. Ik ben ook voor Wilders, maar toegegeven, een hoofddoektax vind ik ook te ver gaan. Vraag is nu of hij dit serieus wilt invoeren of gewoon weer eens op een geniale manier heel Nederland op zijn kop wilde zetten, wat hem denk ik wel gelukt is. Reageren
darky Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Er is een verschil tussen een Marokkaan en een Marokkaan. Marokkaan nummer 1 die is naar Nederland gekomen om te werken, en hij werkt ook gewoon. Hij loopt er netje's bij, betaald zijn rekeningen met zijn eigen geld, heeft een paar bloemen in de voortuin, betaald voor het openbaar vervoer en spreekt vloeiend Nederlands. Zo'n vent heb ik niets op tegen. Ze kunnen lekker koken en zijn vaak gezellig. Zo'n iemand heeft niemand toch wat op tegen? Marokkaan nummer 2 is naar Nederland gekomen omdat hij weet dat je hier een uitkering krijgt, gratis geld dus. Hij gaat in een huurhuis wonen, krijgt huursubsiedie, betaald dus minder dan een hardwerkende persoon. Hij Koopt eten en drinken, thats is. De rest van het geld (de uitkering) wordt naar Marokko gestuurd, naar familie. De voortuin is één grote bushbush, gordijntjes voor het raam en klaar. Meneer loopt de hele dag met een sik van hier tot Tokio, en voert werkelijk geen ene moer uit. Levert geen enkele bijdrage aan een schone buurt, en stuurt zijn kinderen als het donker is op pad om te kijken of er nog wat van waarde in de vuilnisbak ligt. (ik spreek uit ervaring) Dat soort mensen, die gewoon te lui zijn te gaan werken, daar heb ik ook een pest hekel aan. Die mogen van mij ook direct het land uit worden gezet. Ik denk dat Wilders alleen mensen uit groep 2 weg wilt hebben. Mensen die niets doen en alleen maar hun zakken vullen. Ik denk dat Wilders die het land uit wilt hebben. En met hem nog zo'n pak en beet 6/7/8 miljoen andere mensen. Mensen uit groep 1 kun je niets tegen hebben lijkt mij. Ik ben ook voor Wilders, maar toegegeven, een hoofddoektax vind ik ook te ver gaan. Vraag is nu of hij dit serieus wilt invoeren of gewoon weer eens op een geniale manier heel Nederland op zijn kop wilde zetten, wat hem denk ik wel gelukt is. ik ben het met je eens:) maar toch als je op school een pet draagt dan heb je een verschrikelijk probleem maar een marokkaan mag wel met een hoofd doek rond lopen!! en ik vind ook dat die bijde hande snot neuzen die oude vrouwtjes beroven en met een scootertje snel weg scheuren wel het land uit mogen en volgens mij had ik een paar maanden gelden nog gelzen dat een kwart van de marokkies weg willen dus dat ruimt op. en tenslotte voeren dat soort personen juist helemaal niks uit en als ze het hier niet leuk vinden dan hoef je hier ook niet te blijven dit is NEDERLAND en nederland BLIJFT NEDERLAND. ik vind dat die marokkies juist zich aan ons moeten aanpassen en wij niet aan hun. met al die moskeén die er worden gebouwd. gewoon onzin ze gaan maar naar de gewone kerk en anders helemaal niets. maar dat we moskeén bouwen voor ze echt belaglijk. zo als van middag in de supermarkt staat er een vent helemaal gekleed alsof ie nog naar een moskee moet ik denk dan hup trek een normale broek aan en doe effe NORMAAL. IK WOONDE ook op kreta en ik paste me gewoon aan de griekse leef stijl. dus ik vind het belachelijk dat die marokkies daar moeite mee hebben sorry hoor!!!!!. want als wij huur subsidie aan vragen dan wordt er gezegd(wij huren particulier) ja de huur is te HOOG dus geen recht op huur subsiedie. terwijl een marokaan bijwijze van spreken een huis van de staat krijgt en de gewone belasting betaler draait daar voor OP. Bewerkt: 16 september 2009 door darky Reageren
anton Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Er is een verschil tussen een Marokkaan en een Marokkaan. Marokkaan nummer 1 die is naar Nederland gekomen om te werken, en hij werkt ook gewoon. Hij loopt er netje's bij, betaald zijn rekeningen met zijn eigen geld, heeft een paar bloemen in de voortuin, betaald voor het openbaar vervoer en spreekt vloeiend Nederlands. Zo'n vent heb ik niets op tegen. Ze kunnen lekker koken en zijn vaak gezellig. Zo'n iemand heeft niemand toch wat op tegen? Marokkaan nummer 2 is naar Nederland gekomen omdat hij weet dat je hier een uitkering krijgt, gratis geld dus. Hij gaat in een huurhuis wonen, krijgt huursubsiedie, betaald dus minder dan een hardwerkende persoon. Hij Koopt eten en drinken, thats is. De rest van het geld (de uitkering) wordt naar Marokko gestuurd, naar familie. De voortuin is één grote bushbush, gordijntjes voor het raam en klaar. Meneer loopt de hele dag met een sik van hier tot Tokio, en voert werkelijk geen ene moer uit. Levert geen enkele bijdrage aan een schone buurt, en stuurt zijn kinderen als het donker is op pad om te kijken of er nog wat van waarde in de vuilnisbak ligt. (ik spreek uit ervaring) Dat soort mensen, die gewoon te lui zijn te gaan werken, daar heb ik ook een pest hekel aan. Die mogen van mij ook direct het land uit worden gezet. Ik denk dat Wilders alleen mensen uit groep 2 weg wilt hebben. Mensen die niets doen en alleen maar hun zakken vullen. Ik denk dat Wilders die het land uit wilt hebben. En met hem nog zo'n pak en beet 6/7/8 miljoen andere mensen. Mensen uit groep 1 kun je niets tegen hebben lijkt mij. Ik ben ook voor Wilders, maar toegegeven, een hoofddoektax vind ik ook te ver gaan. Vraag is nu of hij dit serieus wilt invoeren of gewoon weer eens op een geniale manier heel Nederland op zijn kop wilde zetten, wat hem denk ik wel gelukt is. ik ben het met je eens:) maar toch als je op school een pet draagt dan heb je een verschrikelijk probleem maar een marokkaan mag wel met een hoofd doek rond lopen!! en ik vind ook dat die bijde hande snot neuzen die oude vrouwtjes beroven en met een scootertje snel weg scheuren wel het land uit mogen en volgens mij had ik een paar maanden gelden nog gelzen dat een kwart van de marokkies weg willen dus dat ruimt op. en tenslotte voeren dat soort personen juist helemaal niks uit en als ze het hier niet leuk vinden dan hoef je hier ook niet te blijven dit is NEDERLAND en nederland BLIJFT NEDERLAND. ik vind dat die marokkies juist zich aan ons moeten aanpassen en wij niet aan hun. met al die moskeén die er worden gebouwd. gewoon onzin ze gaan maar naar de gewone kerk en anders helemaal niets. maar dat we moskeén bouwen voor ze echt belaglijk. zo als van middag in de supermarkt staat er een vent helemaal gekleed alsof ie nog naar een moskee moet ik denk dan hup trek een normale broek aan en doe effe NORMAAL. IK WOONDE ook op kreta en ik paste me gewoon aan de griekse leef stijl. dus ik vind het belachelijk dat die marokkies daar moeite mee hebben sorry hoor!!!!!. want als wij huur subsidie aan vragen dan wordt er gezegd(wij huren particulier) ja de huur is te HOOG dus geen recht op huur subsiedie. terwijl een marokaan bijwijze van spreken een huis van de staat krijgt en de gewone belasting betaler draait daar voor OP. ten eerste ben ik het inderdaat met hem eens er zijn heleaardige marokanen die echt gezelig zijn en je zelfs uit nodigen helaas heb ik maar al te vaak te maken met marokanen die er blijkbaar anders over denken. en dat vind ik heel erg jammer je hoort je gewoon aan te passen aan ons en je gewoon te gedragen want je bent immers een gast in ons land. Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Typisch al die loze uitspraken van Wilders, die je hier ziet. Het is helemaal niet zo dat er een grote groep allochtonen is die hier komt om met niks doen geld te krijgen. De meesten werken gewoon, en komen niet in aanraking met de politie. Maar die zie je nooit, omdat ze 'saai' zijn, net als de normale Nederlander. Maar als er eens een allochtoon iemand met een mes bedreigt, is het weer allemaal één pot nat. En dat gevoel word sterk vergroot door Wilders. Hij kan heel goed debatteren, zodat hij zijn gekke ideeën logisch kan laten klinken. Ik snap niet dat er zo veel mensen nog steeds intuinen. Veel van zijn uitspraken zijn op lucht gebaseerd. Maar met wat moeilijke woorden, zonder een blad voor de mond, loopt half Nederland weer achter hem aan. Het is spijtig dat niemand in het debat hem er gewoon uitlult, want zo moeilijk lijkt me dat niet. Nou ja, Pechtold af en toe, en Marijnissen zei af en toe iets zinnigs. Maar die Agnes Kant bakt er niks van. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Typisch al die loze uitspraken van Wilders, die je hier ziet. Het is helemaal niet zo dat er een grote groep allochtonen is die hier komt om met niks doen geld te krijgen. De meesten werken gewoon, en komen niet in aanraking met de politie. Maar die zie je nooit, omdat ze 'saai' zijn, net als de normale Nederlander. Maar als er eens een allochtoon iemand met een mes bedreigt, is het weer allemaal één pot nat.En dat gevoel word sterk vergroot door Wilders. Hij kan heel goed debatteren, zodat hij zijn gekke ideeën logisch kan laten klinken. Ik snap niet dat er zo veel mensen nog steeds intuinen. Veel van zijn uitspraken zijn op lucht gebaseerd. Maar met wat moeilijke woorden, zonder een blad voor de mond, loopt half Nederland weer achter hem aan. Het is spijtig dat niemand in het debat hem er gewoon uitlult, want zo moeilijk lijkt me dat niet. Nou ja, Pechtold af en toe, en Marijnissen zei af en toe iets zinnigs. Maar die Agnes Kant bakt er niks van. Agree... Wilders maakt geen onderscheid tussen de 'straatmarokkaan', de 'hardwerkende marrokkaan' en het geloof 'de Islam'. Iemand die bijv. Islamitisch is, kan ook een Nederlander zijn. Waarom zou dat niet kunnen? Ga je die mensen dan ook een verbod geven, alleen omdat ze met een hoofddoek op de straat lopen? De hardwerkende marokkaan staat volledig los van het geloof de Islam. Geloof, en gedrag van mensen zijn twee dingen. Iemand kan net zo erg met bloed en ziel in de Islam geloven, maar als die persoon verder niks kwaads doet, waarom zou je hem dan het land uitsturen? En dan heb je nog de straatjongeren die de hele dag met een bondjas rondrijden. Ik weet niet of wilders nou een einde aan de straatjongeren wilt maken, of aan de Islam? Wilders doet alles omgekeerd. In plaats van de straatjongeren aan te pakken waar bijna heel Nederland last van heeft, gaat hij het geloof hinderen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 'hoofddoektax' Okee, dat was grappig. Ministers van tegenwoordig... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Typisch al die loze uitspraken van Wilders, die je hier ziet. Het is helemaal niet zo dat er een grote groep allochtonen is die hier komt om met niks doen geld te krijgen. De meesten werken gewoon, en komen niet in aanraking met de politie. Maar die zie je nooit, omdat ze 'saai' zijn, net als de normale Nederlander. Maar als er eens een allochtoon iemand met een mes bedreigt, is het weer allemaal één pot nat.En dat gevoel word sterk vergroot door Wilders. Hij kan heel goed debatteren, zodat hij zijn gekke ideeën logisch kan laten klinken. Ik snap niet dat er zo veel mensen nog steeds intuinen. Veel van zijn uitspraken zijn op lucht gebaseerd. Maar met wat moeilijke woorden, zonder een blad voor de mond, loopt half Nederland weer achter hem aan. Het is spijtig dat niemand in het debat hem er gewoon uitlult, want zo moeilijk lijkt me dat niet. Nou ja, Pechtold af en toe, en Marijnissen zei af en toe iets zinnigs. Maar die Agnes Kant bakt er niks van. Z´n ideeën zijn zo gek en extreem helemaal niet. Als jij niets toe kan voegen aan de maatschappij van de verenigde staten krijg je ook gewoon geen werk of verblijfsvergunning. Krijg je wel de mogelijkheid Amerikaan te worden zal je eerst verplicht een inburgeringscursus moeten volgen. Zo extreem is wilders dus helemaal niet, zijn plannen voeren ze al jaren uit in de verenigde staten en het werkt er prima. Bewerkt: 16 september 2009 door Mania-92 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) zijn plannen voeren ze al jaren uit in de verenigde staten en het werkt er prima. Zijn plannen waren ook in Duitsland (Met name Hitler) en in Irak uitgevoerd, en het werkte niet echt prima. Het enigste wat ervan is gekomen is oorlog Bewerkt: 16 september 2009 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.