Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

zijn plannen voeren ze al jaren uit in de verenigde staten en het werkt er prima.

Zijn plannen waren ook in Duitsland (Met name Hitler) en in Irak uitgevoerd, en het werkte niet echt prima. Het enigste wat ervan is gekomen is oorlog

Enige nuance is hier wel op z'n plaats. Het immigratie beleid van wilders heeft niets te maken met het vermoorden van een bevolkingsgroep, ook wil hij de gewone allochtoon niet uitzetten.

Wilders wil gewoon dat er geen niet-westerse allochtonen meer naar Nederland komen om van een uitkering te profiteren, en dat is ook precies hoe het in de VS werkt want daar kom je er gewoon niet in als Marokkaanse boer. Wilders is dus bij lange na niet zo extreem want zo werken ze al jaren in de VS en daar werkt het prima. Ze hebben daar weinig last van allochtonen, de problemen liggen daar voornamelijk bij de autochtonen.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Er is een verschil tussen een Marokkaan en een Marokkaan.

Marokkaan nummer 1 die is naar Nederland gekomen om te werken, en hij werkt ook gewoon. Hij loopt er netje's bij, betaald zijn rekeningen met zijn eigen geld, heeft een paar bloemen in de voortuin, betaald voor het openbaar vervoer en spreekt vloeiend Nederlands. Zo'n vent heb ik niets op tegen. Ze kunnen lekker koken en zijn vaak gezellig. Zo'n iemand heeft niemand toch wat op tegen?

Marokkaan nummer 2 is naar Nederland gekomen omdat hij weet dat je hier een uitkering krijgt, gratis geld dus. Hij gaat in een huurhuis wonen, krijgt huursubsiedie, betaald dus minder dan een hardwerkende persoon. Hij Koopt eten en drinken, thats is. De rest van het geld (de uitkering) wordt naar Marokko gestuurd, naar familie. De voortuin is één grote bushbush, gordijntjes voor het raam en klaar. Meneer loopt de hele dag met een sik van hier tot Tokio, en voert werkelijk geen ene moer uit. Levert geen enkele bijdrage aan een schone buurt, en stuurt zijn kinderen als het donker is op pad om te kijken of er nog wat van waarde in de vuilnisbak ligt. (ik spreek uit ervaring) Dat soort mensen, die gewoon te lui zijn te gaan werken, daar heb ik ook een pest hekel aan. Die mogen van mij ook direct het land uit worden gezet.

Ik denk dat Wilders alleen mensen uit groep 2 weg wilt hebben. Mensen die niets doen en alleen maar hun zakken vullen. Ik denk dat Wilders die het land uit wilt hebben. En met hem nog zo'n pak en beet 6/7/8 miljoen andere mensen. Mensen uit groep 1 kun je niets tegen hebben lijkt mij.

Ik ben ook voor Wilders, maar toegegeven, een hoofddoektax vind ik ook te ver gaan. Vraag is nu of hij dit serieus wilt invoeren of gewoon weer eens op een geniale manier heel Nederland op zijn kop wilde zetten, wat hem denk ik wel gelukt is.

Uhm, marrokaan nummer 3 in 1970(ik weet niet meer precies)

Marrokanen werden naar nederland toegehaald om jullie werk op te knappen.(schoonmaken enzo), toen bleven ze en kregen ze kinderen....... daar ging het min of meer fout.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, marrokaan nummer 3 in 1970(ik weet niet meer precies)

Marrokanen werden naar nederland toegehaald om jullie werk op te knappen.(schoonmaken enzo), toen bleven ze en kregen ze kinderen....... daar ging het min of meer fout.

Die valt gewoon onder categorie 1, want die mensen werken. Ik heb gewoon een hekel aan die luie flikkers die geen reet uitvoeren, leven van een uitkering, tot 3 uur 's nachts kei hard de muziek aan hebben staan, kinderen hebben die niets anders doen dan in een dikke winterjas onrust lopen te verstoken, etc. Ik heb niets tegen buitenlanders die gewoon normaal werken, etc zoals elke Nederlander. Maar dat luie gedoe, en handje ophouden aan het einde van de mand heb ik een gruwelijke hekel aan. Laten ze gewoon is gaan werken.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, marrokaan nummer 3 in 1970(ik weet niet meer precies)

Marrokanen werden naar nederland toegehaald om jullie werk op te knappen.(schoonmaken enzo), toen bleven ze en kregen ze kinderen....... daar ging het min of meer fout.

Die valt gewoon onder categorie 2, want die mensen werken. Ik heb gewoon een hekel aan die luie flikkers die geen reet uitvoeren, leven van een uitkering, tot 3 uur 's nachts kei hard de muziek aan hebben staan, kinderen hebben die niets anders doen dan in een dikke winterjas onrust lopen te verstoken, etc. Ik heb niets tegen buitenlanders die gewoon normaal werken, etc zoals elke Nederlander. Maar dat luie gedoe, en handje ophouden aan het einde van de mand heb ik een gruwelijke hekel aan. Laten ze gewoon is gaan werken.

Nee, lees goed wat je zegt:Marokkaan nummer 2 is naar Nederland gekomen omdat hij weet dat je hier een uitkering krijgt

De echte groei begon met marrokanen en turken toen nederland tekort had aan schoonmakers etc etc. Toen vroegen ze aan turkije,marroko,spanje en ook (volgens mij Portugal) om het werk op te knappen. Arbeiders werden dus naar nederland gestuurd en toen waren er weer genoeg mensen die dat soort werk willen doen. Maar tja, ze bleven en hadden gezin/famillie bij zich en zo ging het langzamerhand fout.......

Dus, ja die marrokaan 1 en 2 kloppen wel, maar ik moest even dat toevoegen dat het ook een beetje de schuld is van nederland zelf en dat er ook nog een derde groep is.:) En dan nog wat, het ligt ook grotendeels bij de ouders,(oke sommige zijn echt aggresief en kan je niet zoveel meer aan doen) maar ouders/omgeving heeft veel invloed op ze. Even een goed voorbeeld check deze filmpje.;)

Luister goed naar die man ''Mijn kind zie je hier niet''. Blame the parents! Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, marrokaan nummer 3 in 1970(ik weet niet meer precies)

Marrokanen werden naar nederland toegehaald om jullie werk op te knappen.(schoonmaken enzo), toen bleven ze en kregen ze kinderen....... daar ging het min of meer fout.

Die valt gewoon onder categorie 2, want die mensen werken. Ik heb gewoon een hekel aan die luie flikkers die geen reet uitvoeren, leven van een uitkering, tot 3 uur 's nachts kei hard de muziek aan hebben staan, kinderen hebben die niets anders doen dan in een dikke winterjas onrust lopen te verstoken, etc. Ik heb niets tegen buitenlanders die gewoon normaal werken, etc zoals elke Nederlander. Maar dat luie gedoe, en handje ophouden aan het einde van de mand heb ik een gruwelijke hekel aan. Laten ze gewoon is gaan werken.

ik ben het helemaal met je eens:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen beter een haar-verf tax invoeren, dat van Wilders is gewoon uitzicht verpesting.

Ik denk dat er juist meer mensen met hoofddoeken lopen dan mensen die hun haren hebben geverfd. :7

Maar als je per keer dat je je haar heel erg lelijk verft bijv. 10euro moet betalen. Krijg je 365x10=3.650 euro per jaar van Geert Wilders alleen al! (Behalve bij een schrikkeljaar 366x10=3660 euro).

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, 100% gelijk heeft ie. Jullie land, jullie regels. Dat er van die Moslims hun doekje niet willen afzetten is echt wel kinderachtig hoor. :7 En nee, ik respecteer een groot deel van het hele Moslimgedoe niet, onder andere dat een vrouw ongelofelijk onderworpen is aan haar tiran(lees: man). In de klas moeten we allemaal onze pet afzetten, zitten wij daarvoor zo te klagen? Jaja, het hoort bij hun godsdienst, want die godsdienst zegt dat we een stijve krijgen van vrouwen hun haar en dat ze dat moeten bedekken. Yeah right..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, 100% gelijk heeft ie. Jullie land, jullie regels. Dat er van die Moslims hun doekje niet willen afzetten is echt wel kinderachtig hoor. :7 En nee, ik respecteer een groot deel van het hele Moslimgedoe niet, onder andere dat een vrouw ongelofelijk onderworpen is aan haar tiran(lees: man). In de klas moeten we allemaal onze pet afzetten, zitten wij daarvoor zo te klagen? Jaja, het hoort bij hun godsdienst, want die godsdienst zegt dat we een stijve krijgen van vrouwen hun haar en dat ze dat moeten bedekken. Yeah right..

Precies mijn mening. Weet je wat ik raar vind? Ik kreeg gelijk Mocrosabi op m'n dak toen ik zoiets postte. En jij niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, 100% gelijk heeft ie. Jullie land, jullie regels. Dat er van die Moslims hun doekje niet willen afzetten is echt wel kinderachtig hoor. :7 En nee, ik respecteer een groot deel van het hele Moslimgedoe niet, onder andere dat een vrouw ongelofelijk onderworpen is aan haar tiran(lees: man). In de klas moeten we allemaal onze pet afzetten, zitten wij daarvoor zo te klagen? Jaja, het hoort bij hun godsdienst, want die godsdienst zegt dat we een stijve krijgen van vrouwen hun haar en dat ze dat moeten bedekken. Yeah right..

Precies mijn mening. Weet je wat ik raar vind? Ik kreeg gelijk Mocrosabi op m'n dak toen ik zoiets postte. En jij niet!

Megapilot's post doet me eigenlijk denken aan Alex Agnew, maar eigenlijk klopt het wel.

Waarom zouden sommige personen wel een uitzondering op die regel moeten krijgen?

Dan is zo'n regel gewoon overbodig...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is mocrasabi? Ik kan nog steeds een warn krijgen voor m'n post, al lijkt me dat nogal sterk aangezien het gewoon een mening is die niet afkrakend of discriminerend overkomt.Ik zeg gewoon hoe hun godsdienst erop staat, als een Moslim de waarheid niet aankan moet hij zich maar bekeren tot een andere religie.

@ hierboven: Alex Agnew is focking hilarisch! 8)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...