MegaPilot Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Als die vrouwen zelf een hoofddoekje willen dragen, en jij zou het ze verbieden, dan leg jij ze toch je wil op? Je mag mensen niet vermoorden, je mag je hoofddoekje niet dragen, learn to live with it.. Reageren
Jowx Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Je mag mensen niet vermoorden, je mag je hoofddoekje niet dragen, learn to live with it.. En jij mag geen roze sokken meer dragen. Je vergelijking slaat nergens op. Je mag toch ook een petje dragen, dus waarom geen hoofddoek? Als zet je een bloempot op je bolus, wat boeit het? Alleen op plaatsen waar het onwenselijk is kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar een totaal verbod slaat nergens op imho.. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Dat heeft er niet veel mee te maken, dat is allang hier in Nederland, en iedereen draagt het (niet precies hetzelfde natuurlijk, dus niet zo'n kleed en een theedoek om je hoofd). Vinden jullie het leuk dan? Al die hoofdvodden? Ik vind het er niet uitzien en het is ONDERDRUKKING. Nederland is een vrij land... Ook die hoofdoekjes en al die andere dingen zijn nog niet zo lang in Nederland. En trouwens, Vroegah was inderdaad alles beter. @Hieronder: +2 Het heeft er wel degelijk veel mee te maken, beide zijn het kledingstukken. En jouw kleding hier al lang? Stijlen veranderen, en jij gaat mij niet vertellen dat jij 40-50 jaar oude kleding aan hebt. En het is onderdrukking als een vrouw die een hoofddoekje wil dragen geen mag dragen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) En jij mag geen roze sokken meer dragen. Je vergelijking slaat nergens op. Je mag toch ook een petje dragen, dus waarom geen hoofddoek? Als zet je een bloempot op je bolus, wat boeit het? Alleen op plaatsen waar het onwenselijk is kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar een totaal verbod slaat nergens op imho.. Het past niet bij onze cultuur, we hebben ze al moskeedingen laten bouwen, is dat niet genoeg ofzo? Moeten we ons moslimiseren ofzo? Jemig, in je eigen land mag je toch wel wat eigen dingen behouden. Bewerkt: 17 september 2009 door MegaPilot Reageren
Jowx Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Het past niet bij onze cultuur, we hebben ze al moskeedingen laten bouwen, is dat niet genoeg ofzo? Moeten we ons moslimiseren ofzo? Jemig, in je eigen land mag je toch wel wat eigen dingen behouden.Kijk eens om je heen wat een producten je ziet die niet in onze cultuur passen.. Maar daar klaag je ook niet over.. Jij hoeft toch geen hoofddoek te dragen, zou je niet misstaan overigens, dus wat zeur je nou met eigen dingen behouden? Als jij vrij bent om een bloempot op je kop te zetten, dan kunnen hun toch een hoofddoek om doen? Zie het probleem niet zo... Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Dat heeft er niet veel mee te maken, dat is allang hier in Nederland, en iedereen draagt het (niet precies hetzelfde natuurlijk, dus niet zo'n kleed en een theedoek om je hoofd). Vinden jullie het leuk dan? Al die hoofdvodden? Ik vind het er niet uitzien en het is ONDERDRUKKING. Nederland is een vrij land... Ook die hoofdoekjes en al die andere dingen zijn nog niet zo lang in Nederland. En trouwens, Vroegah was inderdaad alles beter. @Hieronder: +2 Het heeft er wel degelijk veel mee te maken, beide zijn het kledingstukken. En jouw kleding hier al lang? Stijlen veranderen, en jij gaat mij niet vertellen dat jij 40-50 jaar oude kleding aan hebt. En het is onderdrukking als een vrouw die een hoofddoekje wil dragen geen mag dragen. Nah, niet 40 jaar nee, maar het het islamiseert hier, DAT vind ik niet kunnen. Hoofddoekjes hier, moskeeen daar. Groepje illegale ruziezoekers daar in de verte. Ach, word er doodziek van, ook vande Hoofddoekjes. En ook iedereen die IK ken, wordt er ziek van als ze weer zo'n 'wandelende hoofddoek' zien lopen. En ze zijn niet de enige... Hou Nederland maar zoals het is, en laat die allochtoontjes die allemaal roepen van : 'Nederland is zo van ons' , laat die maar lekker oprotten en lekker verder islamiseren in hun eigen land. Voorde rest wil ik er niks verkeer over zeggen anders wordt dit postje weer verwijderd :/ @Hieronder : 'Dalijk is het een overvaller' Je hebt wel een punt :') Bewerkt: 17 september 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Haha, go Geert Wilders GO! Dit is echt geniaal van hem. Het is toch belachelijk dat je je hoofd half bedekt, straks is het een overvaller ofzo. Ik mag leien dat het ook daadwerkelijk ingevoerd wordt. Wat zal ik dan gaan lachen... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Kijk eens om je heen wat een producten je ziet die niet in onze cultuur passen.. Maar daar klaag je ook niet over.. Doe hoofddoeken vallen gewoon heel erg op. Jij hoeft toch geen hoofddoek te dragen, zou je niet misstaan overigens, Danku, maar liever niet. dus wat zeur je nou met eigen dingen behouden? Als jij vrij bent om een bloempot op je kop te zetten, dan kunnen hun toch een hoofddoek om doen? Zie het probleem niet zo... Jammer genoeg heb ik nog niemand zien rondlopen met een bloempot op z'n kop..Daar maak ik dus geen probleem van. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Nah, niet 40 jaar nee, maar het het islamiseert hier, DAT vind ik niet kunnen. Hoofddoekjes hier, moskeeen daar. Groepje illegale ruziezoekers daar in de verte. Ach, word er doodziek van, ook vande Hoofddoekjes. En ook iedereen die IK ken, wordt er ziek van als ze weer zo'n 'wandelende hoofddoek' zien lopen. En ze zijn niet de enige... Hou Nederland maar zoals het is, en laat die allochtoontjes die allemaal roepen van : 'Nederland is zo van ons' , laat die maar lekker oprotten en lekker verder islamiseren in hun eigen land. Voorde rest wil ik er niks verkeer over zeggen anders wordt dit postje weer verwijderd :/ @Hieronder : 'Dalijk is het een crimineel' Waarom zou een ander geloof hier nauwelijks tot geen invloeden mogen hebben? Het is een vrij land, wat betekent dat er dingen veranderen als (een deel) van de bevolking er behoefte aan heeft, zolang het maar niet in strijd met de wet is. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Nah, niet 40 jaar nee, maar het het islamiseert hier, DAT vind ik niet kunnen. Hoofddoekjes hier, moskeeen daar. Groepje illegale ruziezoekers daar in de verte. Ach, word er doodziek van, ook vande Hoofddoekjes. En ook iedereen die IK ken, wordt er ziek van als ze weer zo'n 'wandelende hoofddoek' zien lopen. En ze zijn niet de enige... Hou Nederland maar zoals het is, en laat die allochtoontjes die allemaal roepen van : 'Nederland is zo van ons' , laat die maar lekker oprotten en lekker verder islamiseren in hun eigen land. Voorde rest wil ik er niks verkeer over zeggen anders wordt dit postje weer verwijderd :/ @Hieronder : 'Dalijk is het een crimineel' Waarom zou een ander geloof hier nauwelijks tot geen invloeden mogen hebben? Het is een vrij land, wat betekent dat er dingen veranderen als (een deel) van de bevolking er behoefte aan heeft, zolang het maar niet in strijd met de wet is. Omdat de Nederlandse bevolking ook mag beslissen over Nederland, en ik weet zeker dat meer dan 50% er tegen is. (ga nou niet janken dat we een bron moeten hebben want die heb ik niet :\ Gewoon gevoel en kennis)Naja, als wij met de Islam willen leven, gaan we toch naar een Islamitisch land ofniet dan? Niet in je eigen land, ga anderen lastig vallen. Maar het gaat wel telkens tegen de Islam, ik ben meer tegen de allochtonen die me de strot uitkomen. Jullie zullen vast niet zo denken, maar daarvoor moet je het eerst meemaken Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Omdat de Nederlandse bevolking ook mag beslissen over Nederland, en ik weet zeker dat meer dan 50% er tegen is. (ga nou niet janken dat we een bron moeten hebben want die heb ik niet :\ Gewoon gevoel en kennis)Naja, als wij met de Islam willen leven, gaan we toch naar een Islamitisch land ofniet dan? Niet in je eigen land, ga anderen lastig vallen. Maar het gaat wel telkens tegen de Islam, ik ben meer tegen de allochtonen die me de strot uitkomen. Jullie zullen vast niet zo denken, maar daarvoor moet je het eerst meemaken En als meer dan 50% voor moord of pedofilie is, mag dat dan ook? En als meer dan 50% van de Nederlanders alle kerken willen afbreken, mag dat dan ook? En als meer dan 50% van de Nederlandse bevolking Moslim zou zijn, krijgen zij dan ook die macht? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Omdat de Nederlandse bevolking ook mag beslissen over Nederland, en ik weet zeker dat meer dan 50% er tegen is. (ga nou niet janken dat we een bron moeten hebben want die heb ik niet :\ Gewoon gevoel en kennis)Naja, als wij met de Islam willen leven, gaan we toch naar een Islamitisch land ofniet dan? Niet in je eigen land, ga anderen lastig vallen. Maar het gaat wel telkens tegen de Islam, ik ben meer tegen de allochtonen die me de strot uitkomen. Jullie zullen vast niet zo denken, maar daarvoor moet je het eerst meemaken En als meer dan 50% voor moord of pedofilie is, mag dat dan ook? En als meer dan 50% van de Nederlanders alle kerken willen afbreken, mag dat dan ook? En als meer dan 50% van de Nederlandse bevolking Moslim zou zijn, krijgen zij dan ook die macht? Jonge, natuurlijk niet. Hier kan MEN niet voor stemmen, misschien voor de islamitisering ook niet maja. Stel, ik kom jouw huis binnen, waar jij en je gezin christelijk zijn, en ik vande islam. Ik kom lekker gratis mee profiteren en ik ga lekker mijn familie en vrienden uitnodigen in jouw huis. Want jij durft er toch niks van te zeggen. Op een gegeven moment gaan WIJ in JOUW huis allemaal dingen vande profeet mohammed ophangen. En na een tijdje heb je niks meer te zeggen... We gaan lekker opstandig worden, en als iemand van jou gezin er iets van zegt steken we je neer natuurlijk Zo zie ik nu Nederland, en als het aan Geert ligt, gebeurd dit niet. Reageren
Jowx Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Doe hoofddoeken vallen gewoon heel erg op. Oh? Erger dan rood haar? Erger dan de mensen met een aparte levensstyle? Gothics bijvoorbeeld? Die vallen ook behoorlijk op, maar daar hoor ik je niet over.Jammer genoeg heb ik nog niemand zien rondlopen met een bloempot op z'n kop..Daar maak ik dus geen probleem van. Ook niemand met een petje zien lopen zeker? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Jonge, natuurlijk niet. Hier kan MEN niet voor stemmen, misschien voor de islamitisering ook niet maja.Stel, ik kom jouw huis binnen, waar jij en je gezin christelijk zijn, en ik vande islam. Ik kom lekker gratis mee profiteren en ik ga lekker mijn familie en vrienden uitnodigen in jouw huis. Want jij durft er toch niks van te zeggen. Op een gegeven moment gaan WIJ in JOUW huis allemaal dingen vande profeet mohammed ophangen. En na een tijdje heb je niks meer te zeggen... We gaan lekker opstandig worden, en als iemand van jou gezin er iets van zegt steken we je neer natuurlijk Zo zie ik nu Nederland, en als het aan Geert ligt, gebeurd dit niet. Waarom zou je niet voor wetten die pedofilie, moord, en het vernielen van kerken legaal maken kunnen stemmen? En je vergelijking, mijn huis is van mij. Nederland is van elke legale inwoner, dus ook van de allochtone en autochtone Moslims. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Oh? Erger dan rood haar? Erger dan de mensen met een aparte levensstyle? Gothics bijvoorbeeld? Die vallen ook behoorlijk op, maar daar hoor ik je niet over. Wat is er mis met rood haar? Tegen gothics heb ik niks, dat is onze cultuur, al zijn er sommige gothics die echt helemaal geflipt zijn en hun haar blauw verven, piekhaar(voor een vrouw welteverstaan en dan van die pieken van 10 cm groot), piercings in elk deel waar je er eentje kan schieten,...Ben ooit op de Netlog van zo iemand geweest, da's niet normaal. Gelukkig zijn deze gevallen wel érg beperkt, valt niet te vergelijken met al die hoofddoeken. Ook niemand met een petje zien lopen zeker? Dat wel, maar dat is toch onze cultuur? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.